המוסד לביטוח לאומי פרסם מכרז לתפקיד סמנכ"ל/ית משאבי אנוש

המוסד לביטוח לאומי פרסם מכרז לתפקיד סמנכ"ל/ית משאבי אנוש

דרוש סמנכ"ל/ית משאבי אנוש למוסד הביטוח הלאומי. התפקיד כולל אחריות על שלושה אגפים: אגף משאבי אנוש, אגף ארגון ותהליכי עבודה ואגף ההדרכה. לפרטים נוספים ראו בפנים!

שיתוף
ביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי פרסם מודעת דרושים לתפקיד סמנכ"ל/ית משאבי אנוש במכרז מספר 51/2016 למשרד הראשי בירושלים. מדובר במשרה הבכירה ביותר במוסד בתחום ניהול ההון האנושי, נושא המשרה כפוף למנכ"ל המוסד.

תיאור תפקיד – סמנכ"ל משאבי אנוש במוסד לביטוח לאומי:

סמנכ"ל/ית משאבי אנוש במוסד לביטוח לאומי אחראי/ת לניהול, הפעלה ופיתוח של מערך משאבי האנוש במוסד, וכן אחראי/ת על המערך הארגוני והתהליכי ההדרכה והפיתוח הארגוני, מתוקף תפקידו כממונה על אגף משאבי אנוש, אגף ארגון ותהליכי עבודה ואגף ההדרכה, ואנו חבר במינהלת המוסד, ושותף ומעורב בתהליכי קבלת ההחלטות, כולל: שותף בקביעת כלל מדיניות המוסד, וריכוז תהליכי קביעת המדיניות בנושאי משאבי אנוש, בנושאים תהליכיים וארגוניים, ובנושאי ההדרכה והפיתוח; קביעת קווי פעולה והדגשים ליחידות הכפיפות, תיאום בין היחידות הכפיפות, בינן לבין עצמן ובינן לבין יחידות אחרות במוסד; ייצוג מינהל משאבי אנוש בפורומים שונים במוסד וייצוג המוסד בנושאים שבאחריותו מול גופים חיצוניים שונים.

בין תחומי האחריות של הסמנכ"ל.ית משאבי אנוש של המוסד לביטוח לאומי ניתן למנות: אחריות על הכנת תוכניות עבודה וביצוע בקרה על הוצאתן לפועל; אחריות לתכנון תקציב מינהל משאבי אנוש, לניהולו ולמעקב אחר ביצועו; ריכוז הקשר עם נציגות העובדים במוסד, לניהול מו"מ על הסכמים קיבוציים ולפתרון משברים וסכסוכי עבודה; אחריות לפיתוח המקצועי ולהדרכה על מרכיביה השונים, של עובדי המוסד במשרד הראשי והסניפים; קידום, יזום ופיתוח של פרויקטים הקשורים בתחומי משאבי האנוש, כולל קידום תהליכי מחשוב, ייעול ושיפור הקשורים בפעילות המינהל וביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות המנהל הכללי.

דרישות סף לתפקיד – סמנכ"ל משאבי אנוש במוסד לביטוח לאומי:

דרישות סף: השכלה אקדמית – תואר ראשון (רצוי תואר שני בניהול או במינהל ציבורי או במשאבי אנוש), ניסיון מקצועי של 15 שנים לפחות, מהן 10 שנים בניהול מערך כח אדם המונה מעל 20 עובדים לפחות, ואחראי בתחום כח אדם במקום עבודה המונה מעל 1,000 עובדים. וכן ניסיון בניהול תקציב של 10 מיליון ₪ לפחות.

דרישות נוספות לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש במוסד לביטוח לאומי:

  • כושר ארגון וניהול של יחידות משנה וצוותי עובדים. 
  • יכולת להדריך, להנחות ולכוון. 
  • כושר שיפוט וקבלת החלטות. 
  • יכולת לנהל משא ומתן, יכולת לייצג את המוסד בפורומים בכירים, בתחומי האחריות. 
  • יכולת לתכנן פעילויות ולעקוב אחר ביצוען. 
  • יכולת לזהות צרכים וליזום מענה. 
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה בשפה העברית. 
  • ידיעה טובה של השפה האנגלית.

את הבקשות, בצירוף תעודות השכלה, קורות חיים ואישורים על ניסיון בעבודה, יש להגיש על גבי טופס בקשה למשרה פנויה בל/ 8015, למוסד לביטוח לאומי- המשרד הראשי, לממונה על המכרזים באגף משאבי אנוש, שד' וייצמן 13 ירושלים עד לתאריך 23.5.2016, ט"ו באייר תשע"ו בשעה 16:00. בקשות שיגיעו לאחר מועד זה, לא תתקבלנה. לפרטים נוספים והורדת טופס הבקשה – לחץ כאן! טל לבירורים: 02-6463154.

* הפנייה לגברים ונשים כאחד!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה