לקראת חג פורים: מסיבות פורים בחברות

לקראת חג פורים: מסיבות פורים בחברות

חגיגות פורים בחברות ברחבי הארץ

שיתוף
פורים

חג פורים כמעט כאן, וחברות בכל רחבי הארץ כבר נערכות לחגיגות פורים ואירועי תחפושות מרגשים, עבור עובדי החברה.

פורים הוא החג הטוב ביותר להסרת מסכות, ולהיכרות אישית וקרובה יותר עם העובדים בחברה. חברות רבות ממשיכות במסורת השנתית ומקיימות מסיבות תחפושות להנהלה ולעובדים במטרה לשבור את השגרה בצורה של כיף וחוויות.

חברת לייטריקס (Lightrciks), החברה המפתחת אפליקציות לעיבוד תמונות ווידאו, נערכת לחגיגות פורים

בחברה, העובדים והמנהלים יחגגו את חג הפורים השנה במסיבת נושא בסגנון שנות ה-90 עם עיצוב תואם, עמדות אוכל, בר קוקטילים של הגטסבי, DJ, תא צילום מגניב.

פורים בחברת לייטריקס. צילוםלייטריקס
פורים בחברת לייטריקס משנה קודמת. צילום לייטריקס
בחברת פספורטוגו נערכים לקראת מסיבת הקריוקי בפורים

האירוע יתקיים ב-20/3 במתחם קריוקי בראשון לציון, בו ישתתפו 150 עובדי החברה. בתכנית – עמדות אוכל מפנקות, אלכוהול, מסיבת ריקודים וקריוקי, וכולם יגיעו מחופשים.

נועה אניג'ר, מנהלת משאבי אנוש בחברת פספורטוגו, אומרת: "זוהי השנה הראשונה שבה נעשית מסיבת פורים ברמה כזו לכל העובדים. כשנכנסתי לתפקיד לפני חמישה חודשים, שמתי לעצמי כמטרה לפתח תרבות ארגונית ולחזק רווחת העובדים.

בחברה יש לנו כ-150 עובדים בסה"כ שמפוזרים בין ארבעה סניפים ויש גם כאלו שעובדים מהבית או נמצאים בדרכים, ולא באמת חווים את היומיום כמו במשרד רגיל. עובדה זו כשלעצמה מהווה אתגר בנושא גיבוש ולכידות העובדים, הרגשת המשפחה שנוצרת כשאנשים עובדים כל יום במשרד ורואים אחד השני כל יום.

פורים הייתה הזדמנות מצוינת לגבש את כל העובדים ביחד. לכן החלטנו השנה לקיים מסיבת פורים ענקית עם כל העובדים! זו הולכת להיות מסיבת קריוקי מגניבה, עם תחפושות, פרסים, כיבוד ושתייה ומסיבת ריקודים עד אור הבוקר. בחרתי בקריוקי כי כשלעצמה מדובר בפעילות שמחברת בין האנשים ועוזרת לשבור את הקרח.

באופן כללי לדעתי, פורים הוא אחד החגים היותר כיפים שיש לנו בלוח שנה. מדובר בחג שהוא מאוד שמח, אוירת החג מאפשרת לאנשים להרגיש יותר פתוחים, יותר חברתיים. ישנה אווירה אחרת בארץ במהלך אותם ימים.

כאמור, בגלל שחלק ניכר מהעובדים שלנו לא נמצאים במשרדים ביומיום שלהם, מסיבה מסוג זה היא מאוד חשובה לשמור על תרבות ארגונית אחידה. זה מגבש את העובדים, נותן להם תחושה שהם שייכים לארגון וזה מאפשר לעובדים הקיימים לצאת מהשגרה המעייפת ולהשתחרר ללילה אחד עם החברים שלהם".

חוגגים פורים בחברת פיליפס

בכל שנה פיליפס מזמינה את כל העובדים ובני זוגם לנשף פורים מושקע במיוחד עם תוכנית המורכבת משלל הפתעות והפעלות, הופעה מרכזית, נשף ריקודים סוער, ארוחת ערב מושקעת במיוחד ואלכוהול כיד המלך. הם מציינים: "בשנה שעברה חגגנו את חג הפורים בסימן שחור & לבן והזמנו את העובדים לתחרות תחפושת בהשראה מונוכרומטית עם פרסים שווים לזוכים. בנוסף הצחיק את עובדי פיליפס ובני זוגם אדיר מילר האחד והיחיד.

השנה, לקראת האירווזיון שעומד להתקיים בישראל, הוכנה תוכנית לנשף פורים מהמם, הכולל מספר פריצות של אומנים, הופעה של להקה שישירו שירי אירוויזיון מכל הזמנים בעברית ובלועזית, משחקי יריד בתפירה מיוחדת – מי הוא מאסטר האירוויזיון של פיליפס, והפתעות נוספות. הולך להיות אירוע דוז פואה".

פורים בחברת פיליפס
פורים בחברת פיליפס

 

כנס רווחה וחווית העובד

כנס הגיוס השנתי 2024

אין תגובות

השאר תגובה