כנס טבע שטח ואתגר

כנס טבע שטח ואתגר

עמותת אתגרים מזמינה אנשי משאבי אנוש ומנהלים לכנס שידבר על הובלת תהליכים באמצעות פעילויות שטח ואתגרים

שיתוף
עמותת אתגרים

כנס עמותת אתגרים

כיום אנו נדרשים להיות יותר ויותר יצירתיים. הדרכה, הנעת עובדים, יעוץ ארגוני, יכולה להעשות בדרך מעניינת יותר, שתמשוך את הקהל ותסקרן, ושתגרום לו לבקש עוד. פעילויות שטח ואתגר והתערבות באמצעות הטבע היא דרך נפוצה יותר ויותר להובלת תהליכים בארגונים וחברות.

עמותת אתגרים מארגנת כנס טבע, שטח ואתגר שיתקיים ביום חמישי, ב' חשוון תשע"ג, 18.10.2012 בשעה 9:00 במרכז הכנסים של מכון וינגייט.

מטרת הכנס היא להציג את הכלים ואת הפתרונות העומדים לרשות אנשי המקצוע העוסקים בתחום הטיפול. ליצור שפה מקצועית משותפת למקצוע וזירה להחלפת מידע ורעיונות. הכנס יכלול הרצאות בשני מושבים, שבין היתר ידברו על: התנסויות בטבע – השאת תהליכים ותוצרים בתחומי הטיפול והניהול, מסעות אופניים ככלי ניהול, פעילות אתגרית בתהליך היעוץ הארגוני, סדנת מנהיגות, הנעת עובדים – העצמה ומודעות למצבי סיכון ועוד.

בין המרצים בכנס ניתן יהיה לפגוש בכירים מעולם הפסיכולוגיה הקלינית, היעוץ הארגוני, ההדרכה והניהול.

בישראל חיים כיום בשולי החברה כחצי מיליון ילדים, בני נוער ואנשים בוגרים בעלי מגבלויות פיזיות, נפשיות וצרכים מיוחדים.

עמותת אתגרים הוקמה על ידי קבוצה של נכי צה"ל, אזרחים נכים ובכירים מעולם השיקום. מטרת העמותה היא לסייע בשיקום הפיזי, הנפשי והחברתי של אנשים וילדים באמצעות ספורט אתגרי ובאמצעות יציאה אל חיק הטבע. וכן להעלות את דימוים העצמי בעיני עצמם ובעיני החברה.

חבריה פעילים עוד משנת 1978 למען נכים בארץ במסגרות שונות, ובשנת 1995 נרשמה כעמותה ברשם העמותות.

העמותה מתבססת על עקרונות פסיכולוגיים מקוריים וחדשניים בשיקום. היסטוריית הפעילות שלה כוללת בין היתר קורסי קיאקים בכינרת, סקי באוסטריה, חוג רכבי שטח, ניווטים והישרדות בשטח, קורס סקי מים, שייט צלילה ועוד.

חבריה יוצרים קשרים ושותפויות עם מועדוני ספורט ונופש של אוכלוסיה שאינה נכה, על מנת לשלב נכים בחברה ובפעילויות רגילות. העמותה מסבסדת את הפעילויות על מנת שכמה שיותר נכים יוכלו להרשות לעצמם להשתתף. במסגרת העמותה עוברים מדריכים ומאמנים הכשרה, השתלמויות וקורסים אקדמיים לעבודה עם נכים. תוכניות ההכשרה נבנות בדיתוף האקדמיה. במסגרת הפעילות נרכשים גם ציוד ומתקנים, ופועלים להנגשת אתרים שונים ומוסדות לאנשים מוגבלים. במסגרת תוכניות העשרה של משרד החינוך, מפתחת העמותה תוכניות שיקום יעודיות לילדים ובני נוער נכים.

לפרטים והרשמה לכנס ניתן לפנות למייל: kenesetgar@gmail.com

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה