כנס "חושבים עתיד" יערך בעוד שבועיים

כנס "חושבים עתיד" יערך בעוד שבועיים

מטרת הכנס שמארגנת העמותה הישראלית לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש, הוא לדון על עולם העבודה העתידי, ואיך ירגישו העובדים במקום העבודה בעוד עשר שנים?

שיתוף

 כנס "חושבים עתיד" של העמותה הישראלית לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש, יערך ביום ראשון בתאריך 20.5.12 בבית הספר למדעי ההתנהגות של המכללה למנהל בראשון לציון. מטרת הכנס היא ליצור דיון מקצועי וסיעור מוחות בנושא התפתחויות עתידיות בעולם העבודה ודרכי ההערכות לקראתן.

הכנס מהווה "אירוע הזנקה" לעיסוק בנושא ויתקיימו אחריו כנסים נוספים אחת לתקופה. הכנסים יעסקו בהיערכות עתידית של ארגונים בהיבטים שונים, תוך דגש על הקשבה ל"חוכמת ההמונים" ולשיתוף בשל אוכלוסיות שונות בדיונים.

בכנס ישולבו הרצאות מומחים בינלאומיים, ודיונים אינטראקטיביים בהנחיית מומחים בתחום. בין היתר יועלו בו הנושאים הבאים:

  • האנשים בארגונים – שינויים דמוגרפיים ומאפייני הדורות המועסקים.
  • דמות המנהל/ המנהיג העתידי.
  • סביבת העבודה – מאפיין הארגון העתידי, טכנולוגיותצ העתיד, רשתות חברתיות.
  • אילו סוגים של חברות יצליחו בשנת 2020?
  • אילו צורות העסקה צפויות להתקיים בעתיד?
  • איך ירגיש עובד במקום העבודה העתידי?

אחד המרצים בכנס הוא פרופ' דוד פסיג מאוניברסיטת בר אילן, שיתמקד בנושא הטכנולוגיה של המימד הרביעי, נושא המתמקד ב"חקר העתיד": כיצד חוקרים מגמות שטרם נולדו, אילו מגמות כבר יודעים לזהות כיום וכיצד נערכים להן.

מארגני הכנס וסמנכ"לי משאבי אנוש מקיימים דיונים מקדימים בנושאי הכנס בפורום "עולם העבודה העתידי" בלינקדאין.  

העמותה הישראלי לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש נוסדה לפני כשש שנים, במטרה לפתח את התחום ולקדם אותו ואת העוסקים בו. כאשר העומד בראש התחום בארגון הנו שותף עסקי ואסטרטגי בארגון, אחת המטרות היא גם לתרום לצמיחת המשק הישראלי. מטרה נוספת של העמותה היא לתרום למיצובו של התחום, על ידי הגדת סטנדרטים מקצועיים אחידים לעוסקים במקצוע.  פעילויות העמותה כוללות בין היתר אירוח של חבריה בארגונים שונים לצורך דיון במטרות העמותה; קיום מפגשי למידה לצורך שיפור התחום;  שיתופי פעולה עם האקדמיה, ועוד.

להרשמה לכנס לחצו כאן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה