Game Changing HR

Game Changing HR

יום העיון המקצועי של אורקל בשיתוף בלאט לפידות למנהלי משאבי אנוש בכירים בארגונים הגדולים במשק התקיים בשבוע שעבר. מערכת HRus סיקרה את האירוע

שיתוף
יום עיון אורקל

אורקל בשיתוף בלאט לפידות ערכו בשבוע שעבר (ה-27 במאי) יום עיון למנהלי משאבי אנוש בנושא חדשנות טכנולוגית ככלי מרכזי לניהול ההון האנושי על כל היבטיו. באי הכנס, כולם מארגונים בכל שלושת המגזרים המעסיקים מעל 200 עובדים, נחשפו למידע מקצועי עיוני ויישומי, כולל סקירת טרנדים חדשים, share best practice, Case study, נתוני מחקר, מגמות ותחזיות.

יום העיון תוכנן במיוחד, על ידי חברת אורקל ובלאט לפידות, עבור מנהלי משאבי אנוש בארגונים גדולים שמהווים מעסיקים גדולים, המסתמכים יותר ויותר על טכנולוגיה במאמץ לנהל את ההון האנושי בצורה הטובה ביותר. כפועל יוצא מכך, הנושאים שעלו לכותרות במהלך היום ושזכו לתשומת לב מיוחדת בעקבות דרישת הקהל היו:

  •  פתרון מקיף למחזור חיי העובד, מרגע הגשת המועמדות ועד לעזיבת הארגון.  
  • שירות עצמי של מערכות משאבי אנוש – הצגת מערכות שבהן העובד מזין פרטים ומקבל לבד פרטים ושירותים של משאבי אנוש, דרך מערכת ניהול אישי. כך לדוגמה הוצג לדוגמה מסך ניהול מחזור חיים של מנהלת משאבי אנוש דרך 3 פריזמות: 1. המסך המשמש אותה כחברת צוות משאבי אנוש 2. המסך המשמש אותה כמנהלת עובדים הכפופים אליה 3. המסך המשרת אותה כעובדת (בו היא יכולה לקבל מידע על צבירת ימי חופשה, צפיה בתלושי השכר שלה וכיו"ב). 
  • ניהול הידע ה"משאבי אנושי" בארגון: האם אנחנו יודעים לאסוף ידע על העובדים שלנו? האם אנחנו יודעים לשמר אותו? האם אנחנו יודעים היכן קיים הידע הזה? האם אנחנו יודעים לעשות שימוש נכון בידע כדי לזהות מגמות? 
  • כיצד מנהלים עובדים בתקופת שינויים? כיצד מאפשרים את השינוי תוך כדי שמירה על זהות/תרבות ארגונית אחידה? 
  • איך מנהלים את הידע בארגון ואיך מנהלים את הארגון על סמך הידע שנאסף ונותח בצורה נכונה?
יום עיון אורקל ובלאט לפידות

מיכל בלאט, בעלים משותפים בקבוצת "בלאט לפידות" ומנכ"לית "בלאט לפידות ייעוץ וניהול שינויים" הקדישה את הרצאתה לנושא המידע והידע בארגון:
בעידן של ימינו, נושא הידע מקבל פנים אחרות לחלוטין. המשוואה ידע = כוח נכונה אמנם, אך בתנאים אחרים. הידע עובר שינויים מהותיים. הוא משתנה כל הזמן והוא פתוח וקיים עבור כולם. אותו ידע שבעבר שמרנו עליו חסוי מכל משמר, קיים ברשתות ונגיש לכל אחד ואחת. זה משנה את מאזן הכוחות: מצד אחד, מי ששמר את הידע אצלו והתבסס בכוחו ובכוח המקורבים אליו – נחלש. מצד שני- ההמון מתחזק. המצב החדש הפך דווקא את מפיצי הידע לבעלי כוח. איך מנהלים עובדים עם כוח??
לכתבה נרחבת בנושא הרצאתה של מיכל בלאט יש ללחוץ כאן

 

אלון הלפרין, אלון הלפרין, מנכ"ל בלאט לפידות ,HR Cloud הקדיש את הרצאתו לנושא הקשר שבין ניהול ההון האנושי לשיפור ביצועים עסקיים:
למנהל משאבי אנוש אין את הכלים לנהל את המידע הנחוץ לקבלת החלטות אסטרטגיות. לאור המציאות הכלכלית הסבוכה של היום ולאור העובדה שהעובדים הם המשאב החשוב והיקר ביותר בארגון, יש ציפייה ממחלקת משאבי אנוש להיות חלק מהחשיבה והשפה העסקית בארגון ואי אפשר לקבל החלטות יעילות ומחוברות לביזנס, כשהמידע על העובדים לא נמצא, לא מדויק או לא ממוקד. איך מגיעים לאותו ידע בעל ערך? איך משמרים אותו? איך מנהלים אותו? ואיך מגיעים לשיפור תוצאות עסקיות באמצעותו?
לכתבה נרחבת בנושא הרצאתו של אלון הלפרין יש ללחוץ כאן 

 

צורית גולן, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת PR Media, הוזמנה לשאת הרצאה שמפרטת את חווית הלקוח – סיפור לקוח. גולן הציגה את אתגרי משאבי אנוש הלכה למעשה, מתוך הניסיון המקצועי שלה בחברה שעברה רכישות, מיזוגים ושינויים ויחד עם זאת רצתה לשמור על שפה אחידה. גולן הציגה איך מייצרים את אותה שפה אחידה ושמורים על הזהות האחידה בעת שינוי.

 

מיכל טאוב-עובדיה, מנהלת מוצר טכנולוגי למשאבי אנוש בחברת אורקל, הציגה בפני משתתפי הכנס את המערכת לניהול מחזור חיי עובד. איך מנהלים כל שלב וכל פונקציה בהעסקת עובד במערכת אחת בלבד? איך מערכת זו משמשת את מחלקת משאבי אנוש וכיצד היא מאפשרת למנהל משאבי אנוש גישה למידע, ידע, תובנות ומסכנות שמובילות לשיפור ביצועים עסקיים?

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה