שיתוף

אם אתה עובד בתחום משאבי אנוש מזה זמן מה, זה כנראה הזמן לחשוב על דרכים לקדם את הקריירה שלך. אם אתה רוצה להיכנס לתפקיד ניהול כישרונות, להלן כמה עצות שיסייעו לך להיות מנהל טוב בתחום.

לדעת מה אתה רוצה להשיג

ראשית, חשוב להיות מודע למה שאתה באמת רוצה להשיג בקריירה שלך, כך שתוכל למצוא את האסטרטגיה הטובה ביותר להשיג זאת. אתה צריך להיות ברור עם בחירת הקריירה שלך ולהביט בתמונה הגדולה: המשימה, ולאחר מכן להגדיר לעצמך מטרות (הן לטווח קצר לטווח ארוך). את המטרות שלך תהיה להוט להשיג עם התשוקה לקריירה.
במקרים בהם תרגיש תקוע עם המטרות שלך, חשוב לעצור ולהפסיק לבזבז זמן ואנרגיה על פעילויות אשר לוקחים אותך רחוק מהמקום שבו אתה רוצה להיות; חשוב לזכור: המטרה העיקרית היא להיות מאושר. מה שלא עושה לך טוב, לא צריך להשאיר אותך שם.

קח את הזמן לשבת ולחשוב על האינטרסים שלך, על הערכים, המיומנויות, הניסיון, הכישורים שלך והמטרות שלך בחיים. השתמש במידע זה, ובידע שלך בתעשייה ובמגמות הנוכחיות, כדי לייצר תוכניות פעולה לקידום הקריירה שלך. יהיה קל יותר לזהות את סוגי התפקידים אשר יניעו אותך קדימה ולהתרחק מאלו שישאירו אותך מאחור.

תמשיך ללמוד

עוד דבר שחשוב לעשות כדי לפתח קריירה, גם במקרה של קריירה בניהול כישרונות, הוא להמשיך ללמוד כל הזמן. ברגע שיש לך מטרות קריירה ספציפיות, אתה תדע מהי רמת הידע הנוכחית שלך ולאן אתה אמור להגיע, ואז תוכל להתחיל לקחת קורסים בתחום. , חשוב מאוד שתדע אילו מיומנויות עליך להוסיף לרפרטואר שלך כדי לעסוק בתחום בו תבחר.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל ללכת על הפיתוח המקצועי שלך. בתור התחלה, ייתכן שתרצה ללמוד תואר עסקים מקיף, או לחדד מיומנויות עם תואר ספציפי יותר.

לחלופין, אם אתה לא מרגיש מוכן לסוג זה של לימודים, תוכל לשקול ללכת כנסים ולהשתתף בסדנאות. זו יכולה להיות דרך מצוינת ללמוד טכנולוגיה חדשה, או מערכת ניהול שפותחה לאחרונה, למשל. תוכל גם לקבל הרבה מידע מקריאת ספרים בתחום ניהול הכישרונות, לקרוא בלוגים מאת מובילים בתחום, עלונים, מגזינים בתעשייה, ומחקרים. כל טיפ קטן יוכל לעזור לך להשיג את מטרות הקריירה שלך.

להיות פרואקטיבי

לבסוף, חשוב לזכור כי משרות חדשות שאתה מחפש לא רק "יפלו" לחיקך. אתה צריך להיות פרואקטיבי ולחפש אותן. לדוגמה, ליצור קשרים עם מעסיקים רלוונטיים ברשתות החברתיות, באימיילים ובטלפונים וליידע אותם שאתה מחפש עבודה בתחום.

בתפקיד הנוכחי שלך, נסה למצוא דרכים להתבלט. עליך להסתדר עם עמיתים לעבודה ועם המנהלים ולתקשר בצורה יעילה. כאשר אתה מצטיין בעבודה שלך פעם אחר פעם, יהיה קשה לא לשים לב אליך ולתגמל אותך בהתאם.
כמו כן, ודא שאתה יוזם קשרים באתרי מדיה חברתית כגון LinkedIn, Facebook ו- Twitter. השתמש בפלטפורמות אלו כדי להכיר את השחקנים הגדולים בתעשייה שלך, ולהפגין את המומחיות שלך בתחום הרצוי.

זכור כי לפעמים אתה פשוט צריך לבקש את מה שאתה רוצה. המנהלים לא יכולים לנחש שאתה להוט לקידום או שאתה מחפש לשנות כיוון ועליך לעדכן אותם בכך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה