טיול גיבוש חברה באניית פאר

טיול גיבוש חברה באניית פאר

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות אמצו נופש באניות פאר כטיול גיבוש ותמריץ לעובדים, בעת שהובנו היתרונות הרבים של טיולי שייט להנעת העובד ולעידוד חשיבה יצירתית

שיתוף

מה צריך לדעת לפני שמתכננים מסע שייט לחברה? מהי הלוגיסטיקה הנדרשת לכך ומהם היעדים המועדפים על חברות היוצאות לנופש בלב ים? נפגשתי עם אורי שנבל מנכ"ל סנורמה שירותי תיירות, נציגת מכירות בלעדית בישראל של תאגיד השייט רויאל קריביאן, לשיחה על כל אלו

קרוזים באניות פאר הפכו בשנים האחרונות, לטרנד מוביל של חברות המוציאות את העובדים לשייט גיבוש והנעת עובדים. חברת סנורמה שירותי תיירות  מייצגת את תאגיד השייט העולמי רויאל קריביאן הכולל שלוש חברות – רויאל קריביאן, סלבריטי קרוזס ואזאמרה קלאב קרוזס. כמו כן, החברה מייצגת חברות שייט נוספות מהמוכרות בעולם. החברה מתמחה בין היתר בנופשי חברה על אניות פאר.

אורי שנבל מנכ"ל סנורמה אומר: "קרוזים בכלל ובאניות של רויאל קריביאן בפרט, מתאימים מאוד לכנסים של חברות, לטיולי תמריץ ובכלל לשילוב של כיף עם הצד המקצועי ולכן מידיי שנה הולך וגדל מספר החברות שמוציאות את העובדים לחופשת שייט."

אילו סוגי חברות בעיקר בוחרות בחופשת שייט לנופש החברה?

"יש לנו מס' רב של חברות ביטוח גדולות, בנקים, חברות הייטק וחברות תעשייה שונות שבחרו להוציא את העובדים לשייט באניית פאר משתי סיבות ברורות: האחת Value for money – מה שהאנייה מספקת לעומת עלות הנופש הוא אדיר ורחב טווח. הסיבה השנייה שבאנייה יש אולמות ייעודיים לישיבות ולכנסים של חברות החל מ- 10 אנשים באולם ועד ל- 3000 איש. האולמות מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לעריכת כנסים והרצאות ולכן זה מאוד מתאים כסביבת עבודה בשיתוף בילוי ונופש."

לאילו יעדים החברות בוחרים להוציא את העובדים?

"החברות בוחרות יעדים שונים בכל פעם. אחוז הלקוחות החוזרים שלנו עולה על 80%, אלו חברות שמוציאות את העובדים לחופשות שייט כבר מספר שנים ברצף ולכן בוחרות יעד שונה מדי שנה על מנת לגוון. בדרך כלל החברות בוחרות בהתחלה ביעדים הקלאסיים שהם הים התיכון שיוצא מברצלונה, הים הבלטי, סקנדינביה והקאריביים. בהמשך החברות מתמקצעות ובוחרות ביעדים אקזוטיים אף יותר כגון אלסקה, המזרח הרחוק, אוסטרליה ודרום אמריקה. חברת סנורמה מציעה את כל היעדים המבוקשים."

איך מתגברים על עניין הלוגיסטיקה של הוצאת חברה שלמה לשייט?

"הלוגיסטיקה מנוהלת דרכנו ואנחנו מציעים גמישות רבה ויצירתית לחברות. אני יכול לתת כדוגמה צוות גדול של רקדנים לריקודי עם שהוצאנו לשייט לפני כשנה שבקשו רחבות ריקוד על האנייה. לצורך כך כיסינו את רחבת ההחלקה על הקרח במשטח עץ המיועד לריקודים, ואף פינינו את מגרשי הספורט על הסיפון לטובת משטחי ריקוד. אנו מנוסים ויודעים להכין את האניות שלנו לכל בקשה מיוחדת בנושאי בידור, תכנים ואפילו מיתוג. ישנן חברות שמעוניינות למתג את החברה שלהן בנופש וכל השייט ערוך בצורה הזו, החל מתפריטי הארוחות עם לוגו החברה וכלה בדגל עם שם החברה המתנוסס על האנייה."

באילו בקשות מיוחדות של חברות אתם נתקלים בשלב הכנת הנופש?

"החברות בדרך כלל מבקשות חדרים מאותו הסוג לכולם, כך שלא תהיה איפה ואיפה בין העובדים. הם לרב מבקשים חדרים חיצוניים עם חלון או מרפסת. לרב החברות יבחרו בהפלגות של שבעה לילות לא יותר, ושהיציאה והחזרה מהנופש לא תיפול על שבת לטובת עובדים דתיים. באניות שלנו יש אפשרות להזמין מנות כשרות ארוזות מראש לארוחות צהריים וערב, וישנם חגים יהודיים שנחגגים על האנייה.

 אילו אטרקציות מיוחדות יש על האניות?

"האטרקציות אין סופיות ומשתנות בין אנייה לאנייה. החל מהחלקה על הקרח, סימולטור לגלישת גלים, מדרכות עם בתי קפה ומסעדות, פארק אמיתי עם צמחייה טרופית, פעילויות מיוחדות לילדים ולנוער. מחזות זמר מברודווי, ההצגות הטובות והמובילות ביותר. קזינו, מופעי אקרובטיקה, ספא יוקרתי ועוד. בנוסף ישנם סיורי חוף (בתוספת תשלום) בכל עגינה הכוללים אטרקציות רבות ומגוונות.

 ומה מבחינת המחיר?

המחיר לא מאוד יקר כפי שרבים חושבים. היום אנחנו יכולים להציע יום נופש על אנייה במחיר של החל מ- 100$ ליום. 

למידע נוסף וקבלת פרטים – לחץ כאן!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה