חדש בלינקדאין: עדכונים ממומנים

חדש בלינקדאין: עדכונים ממומנים

הרשת החברתית Linkedin מציעה שירות חדש של עדכונים ממומנים. חברות יוכלו ליהנות מחשיפה למאגר המשתמשים העצום – גם אלה שאינם מחוברים אליהן ישירות!

שיתוף
עדכונים ממומנים בלינקדאין

הרשת החברתית המקצועית LinkedIn השיקה מוצר חדש: עדכונים ממומנים (Sponsored Updates), שמאפשר לארגונים להפיץ את התוכן שלהם למשתמשים שאינם מחוברים אליהם באופן ישיר.

משתמשי לינקדאין יכולים ליצור מצגות, מאמרים, סרטוני וידיאו וסוגים אחרים של תוכן להעלאה לאתר. כעת ארגונים יכולים להביא לכך שהאינפורמציה שהם מעוניינים להפיץ תופיע בפיד בדף הבית של משתמשי לינקדאין שאינם מחוברים אליהם, אך מתאימים לפרופיל קהל המטרה של הארגון.

סוג חדש זה של עדכונים דומה לפרסום הישיר בפיד המשתמשים שכבר קיים בפייסבוק מספר חודשים וקיבל את השם המוזר "הצעה לפרסום", כשבעצם נכון היה לקרוא לו פשוט "פרסום".

המשתמש בפייסבוק יכול ללחוץ על כפתור הלייק של העמוד המתפרסם בלי לעזוב את מסך הפיד, או להסתיר את העדכון ואף להגדיר שאינו מעוניין בעדכונים נוספים של אותו דף פייסבוק שיווקי. בלינקדאין העדכונים הממומנים יקבלו את התיוג הברור sponsored אך עדיין יופיעו בפיד הראשי של המשתמשים גם אם לא היו בקשר ישיר עם החברה. כמו בפייסבוק, גם בלינקדאין המשתמש יוכל לתקשר ישירות עם העדכון, כפי שהוא עושה עם עדכונים של משתמשים שהוא מחובר אליהם.

225 מיליון משתמשים מחכים לכם בלינקדאין

לרשת החברתית לינקדאין יש 225 מיליון מנויים (מתוכם מעל ל-800 אלף בישראל) שמשתמשים בה כדי ליצור קשר עם קולגות, לקוחות, מועמדים פוטנציאליים לעבודה או מעסיקים פוטנציאליים. העדכונים הממומנים מאפשרים לארגונים ליהנות מכוחה העצום של הרשת המצליחה הזאת ולהגיע לקהלי יעד מפולחים. המשתמשים מצדם יהיו חשופים כמובן ליותר פרסומות, אבל גם ליותר הצעות עבודה, הזדמנויות עסקיות ואינפורמציה שעשויה לשרת אותם בהמשך, או פשוט ללמד אותם משהו, גם אם בעירבון מוגבל, על מצב השוק.

דיוויד האן, סגן נשיא פיתוח מוצר בלינקדאין, מסר לעיתונות הודעה לא מצטנעת: "כחלק ממשימתנו המתמשכת להפוך את המקצוענים של העולם לפרודוקטיביים ומצליחים יותר, השקענו משאבים בשנים האחרונות בפיתוחה של רשת לינקדאין לכדי במת הפרסום המושלמת."

עד סוף יולי לינקדאין תתחיל להפוך את השירות החדש זמין לכל דפי החברות עם קידום אפשרי ב-20 שפות וב-200 מדינות. כלי ניתוח נתונים יאפשרו לארגונים לעקוב אחרי הפרסומים שלהם. ארגונים שכבר משתמשים בשירות הם חברת התוכנה Adobe, וול סטריט ג'ורנל ויצרנית כלי הרכב "ניסן".

מבחינתם של אנשי משאבי האנוש ומגייסים, השירות החדש עשוי לעזור בחשיפה רבה יותר ובהגעה ליותר מועמדים, אך במקביל הם יצטרכו להיות זהירים ולא להטריד את המשתמשים בפרסומים רבים מדי שיגרמו לחסימתם.

הפרסום יוכל להיעשות ע"י פנייה ישירה לקבוצות גדולות של קהלים על פי חיתוך לתפקידים, ניסיון ו/או תוכנות (מקצועיות או אישיות, כגון מיקום גאוגרפי) ובכך מאפשר למנהלי משאבי אנוש ואנשי גיוס לטווח עובדים פוטנציאליים ומועמדים בצורה ישירה (לדוגמה ע"י פרסום למהנדסי תוכנה שעבדו/עובדים בחברות א', ב' ו-ג').

כמובן שמנהל משאבי אנוש יצירתי יכול לפרסם סטאטוסים נוספים מעבר למודעות דרושים רגילות, כגון קריאה לחבר מביא חבר עבור אנשים מחוץ לארגון, ובכך להרחיב עוד יותר את מרחב הפעילות של הארגון ולפתח מקורות גיוס חדשים.

ההכרזה על כלי זה באה לאחר פרסומם של 2 כלים נוספים ש- LinkedIn הכריזה אליהם לאחרונה: 

כמו כן ניתן לקרוא עוד על השימוש בהודעות ממומנות בפייסבוק לאיתור מעומדים וגיוס בכתבה הבאה: פייסבוק בוחנת ממשק חדש שישנה את פני הגיוס.

לדף הכלי בלינקדאין: Linkedin Sponsored Updates.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

3 תגובות

  1. LinkedIn Recruiter וכן Talent Solutions אינם כלים חדשים, הם קיימים מעל שנתיים לפחות.
    חשוב לציין את צ'ק אין – אפליקציית מובייל חדשה שהושקה ממש לאחרונה, המאפשרת למועמדים בירידי גיוס ותעסוקה להכניס את פרטיהם ישירות למאגר המועמדים של חברות רלוונטיות עבורם דרך המובייל, ולהגיע לראיון עבודה בקלות ובמהירות. כלי המאפשר למגייסים לא לפספס אף מועמד פוטנציאלי בירידי הגיוס ובאירועי גיוס שונים.

  2. talent solutions שוכלל לפני מספר חודשים ועבר שדרוג רציני, אירוע ההשקה של ה- LinkedIn Recruiter היה ב-10 באפריל ומדובר בכלי חדש לחלוטין ונבדל מה- Recruiter tool.

    ניתן לקרוא בהרחבה על השכלולים האחרונים בקישורים המצורפים בכתבה.

  3. הי אלון,
    תודה על התגובה לתגובה (:
    אבל זה לא לגמרי מדוייק – כלי ה recruiter בלינקדאין היה קיים לפני כן. באפריל האחרון מה שהושק הוא שידרוג ומתיחת פנים של אותו הכלי (תאמין לי, השתמשתי ב recruiter עוד בשנת 2010) עם כמה פיצ'רים חדשים שנוספו לו. זה לא כלי חדש לחלוטין. מדובר במוצר פרימיום של לינקדאין, בדומה ל talent שגם כן קיים כבר זמן רב ורק עבר שדרוג נוסף לאחרונה.

השאר תגובה