חדשנות במיון מועמדים – מבדק DIGnet-E

חדשנות במיון מועמדים – מבדק DIGnet-E

להיות חדשניים בגיוס משמעו להיות מעודכנים ומחוברים לשטח מול מחפשי העבודה וכן לרתום את התפתחות הטכנולוגיה וזמינותה

שיתוף
מיון עובדים

מיון עובדים

הליך הגיוס והמיון נשען על גיליון קורות חיים, בהם בוחר המועמד באיזה מידע לשתף את המעסיק הפוטנציאלי. לרשות המועמדים עומדים כיום אתרים רבים ובהם ייעוץ כיצד "לשפץ" קו"ח ומה לא לרשום. המועמדים נאלצים להיאבק על תשומת הלב של הגורם הממיין, אשר לרוב מוצף בעשרות או מאות דפי קו"ח. הלחץ לזכות לפחות בזימון לראיון, מביא רבים "לייפות" את גיליון קו"ח שלהם, בהוספת לימודים ותארים ללא בסיס או בהשמטת אירועים שליליים, זאת לצד רישום כ-"מעסיק-לשעבר/ממליצים" בני משפחה או חברים. צעד חמור מכך הוא בהעלמת מידע מהותי על "שלדים" משפטיים או כלכליים מעברם.

לטובת מעסיקים ויחידות משאבי אנוש, כמוך, פועל כיום שרות חדשני של "אינפורמנט", מבדק ה: DIGnet-E. שירות זה פועל כ"סוכן מידע" באיתור כל מידע נגיש אודות המועמד, ממאגרי מידע של גורמים ממשלתיים ורשויות ציבוריות, בין אם פתוחים לנמענים מורשים בלבד ובין ציבוריים. מידע זה מאומת ומוצלב אל מול מקורות מידע רבים.

אינפורמנט
טלפון: 055-6603882

DIGnet-E משלים עבורך מידע חשוב אודות המועמד, ובכלל זה:

  • רקע כלכלי – מעורבות בהליכי או התראות פשיטות רגל, הגבלות חשבון ע"י בנק ישראל, התראת חובות למערכת הבנקאית וכיו"ב.
  • רקע משפטי – מעורבות בתביעות משפטיות כנתבע או כתובע.
  • רקע חברתי/media – מידע מהמדיה הציבורית הכתובה (עיתונות).
  • רקע חברתי/net – מידע מרשתות חברתיות.
    תוצאות המבדק הינם שיקוף של ממצאים עובדתיים שהיו ואירעו.

דבי, מידענית ראשית ומנהלת לקוחות של אינפורמנט, משיבה על מספר שאלות:

מהו הערך הממשי של מבדק DIGnet-E  עבור מעסיק?

יעילות, חסכון ומיקוד. הלחץ והעומס הרב ביחידות משאבי אנוש, מביאות להתמקדות במידת ההתאמה המקצועית לתפקיד, ופחות במידת ההתאמה האישית/חברתית לארגון וערכיו. אף שכל הלקוחות עימם נפגשנו הסכימו על חשיבות וחיוניות המידע המשלים, כמעט לכל מערכי המיון אין את הזמן הדרוש לפעילות אקטיבית של חקר המדיה והרשתות החברתיות לצד בחינת רקע משפטי או כלכלי של המועמד. אלו פעולות של התמחות במידענות והצלבת מידע והרבה שעות של חיפוש אנושי בפיענוח עשרות אתרים ומאגרי מידע.

האם מבדקDIGnet-E  מתאים למשרות בכירות או בכל משרה?

המבדק מתאים לכל תפקיד, מה עוד שעלות המבדק זולה מאוד. כיום בכל תפקיד יש נגישות לעובד לנכסי המעסיק, רשימת לקוחות או מידעים עסקיים. הסיכון די גדול, גם בקרב עובדים שאופק העסקתם הינו שנה-שנתיים. מבדק זה הינו גם כלי-משלים לכל ממצאי מכוני הערכה וקבוצות הערכה המספקים בעיקר הערכות פסיכולוגיות, שכן המבדק משקף למעסיק מידע על אירועים שהיו בפועל ושהמועמד לא חשף בפניו. כמובן שמבדק זה מתאים מאוד גם לגופים המנהלים או מחזיקים במידע אישי על לקוחותיהם ונכסיהם או מחזיקים במידע רגיש, הנדרשים לאחריות מוגברת בהגנה על נכסים לא מוחשיים של הארגון או מידע של לקוחותיו.

אילו תגובות הנכם מקבלים מלקוחות שהפעילו מבדק DIGnet-E ?

יש לנו סיפוק גדול מאוד מהכרת התודה ממעסיקים שהצלחנו להאיר עיניהם בכך ששיקפנו להם רקע בעייתי, כגון מעורבות באלימות קשה, קשר לחבורות פשע, תובעי-מעסיקים סדרתיים, נוכלים שעקצו אנשים וחברות וכד'. יש גם מצבים אבסורדיים, כגון חברת הסעות שגייסה פדופיל לתפקיד נהג להסעת ילדים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון: 055-6603882

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה