חברת RasGas יצרה מקום עבודה בטוח ללב

חברת RasGas יצרה מקום עבודה בטוח ללב

ספקית האנרגיה העולמית התקינה מכשירי החייאה באתרי העבודה למקרה שעובד יקבל דום לב במהלך משמרת

שיתוף
בטיחות בעבודה

בטיחות בעבודה

ספקית האנרגיה העולמית RasGas התקינה דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים כדי לספק לעובדים סביבת עבודה בריאה יותר.

ספקית האנרגיה העולמית RasGas חברה ל- Physio-Control המספקת פתרונות לתגובה רפואית במקרי חירום, כדי לייצר סביבת עבודה בריאה יותר. RasGas התקינה דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים של Physio-Control במסגרת פרויקט להגברת הבטיחות בשטח העבודה.

מטרת הפרויקט הינה להבטיח את בריאותם של העובדים ושל המבקרים במתחם באמצעות הדפיברילטורים המיועדים לספק החייאת לב ריאה CRP מידית לאנשים שחווים דום לב פתאומי.

ד"ר נייג'ל שנקס, מנהל לשירותים רפואיים בחברת RasGas: "אנו רואים ביישום התוכנית החדשה רכיב חשוב בתרבות 'קודם כל האנשים' People First' שלנו, ובפרויקטים הבטיחותיים שאנו מפעילים. רצינו להבטיח שכל הטיפולים להחייאת לב-ריאות באמצעות דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים יהיו זמינים בכל המתקנים שלנו, לכל מי שיזדקק להם".

קם פולוק, סגן נשיא לשיווק עולמי בחברת Physio-Control: "העובדה שחברת RasGas מעמידה לרשות עובדיה במתקנים השונים – מבארות ומרכזי עיבוד בשטח ועד למשרדים ברחבי העולם – את התוכנית של הדפיברילטורים החיצוניים האוטומטיים מעידה על השקעה חשובה באנשים. היישום הנרחב של המכשירים בחברת RasGas נסמך על מוניטין הבטיחות האיתן של החברה".

מחברת RasGas נמסר היום לתקשורת כי דום לב פתאומי הוא אחד מגורמי המוות השכיחים הגובים כמדי שנה את חייהם של כמיליון בני אדם ברחבי העולם, כאשר חלק גדול מהם לוקה בהתקף לב במקום העבודה. למרות שלא ניתן להציל את חייהם של כל מי שלוקים בו, הרי שהחייאתCPR  וטיפול מוקדם באמצעות דפיברילטור, בטווח של 3-5 חמש דקות מרגע ההתקף, מעלים את שיעור ההישרדות באופן דרמטי כפי שקובע האיגוד האמריקאי ללב AHA.

חברת RasGas מפעילה מתקני ייצור לטיפול, זיקוק ויצוא של גז טבעי נוזלי (LNG) למדינות ברחבי אסיה, אירופה ואמריקה. המשרדים הראשיים שלRasGas שוכנים בראס לפאן שבקטאר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה