חברת דולב בהנהלת טלי עצמון משיקה: תוכנית הדרכה

חברת דולב בהנהלת טלי עצמון משיקה: תוכנית הדרכה

טלי עצמון מובילה חברת הדרכה חדשה ומציעה מודל ייחודי ואיכותי לתגמול עובדים

שיתוף
טלי עצמון

טלי עצמון

טלי עצמון, הידועה כמומחית בתחום סקרי שכר, חזרה מטיול של למעלה מחצי שנה במזרח עם בעלה והקימה חברה חדשה בשם "דולב הדרכה ויעוץ" העוסקת בהדרכה בתחום השכר והתגמולים.
עצמון, המלווה את תחום השכר והתגמולים למעלה מ-20 שנה הוסמכה על ידי חברת WorldatWork האמריקנית  להעביר את קורסי ההסמכה במסלול ה- GRP – Global Remuneration Professional  בישראל.
 WorldatWork היא חברה המתמחה בהדרכות יוקרתיות ברמה אקדמית בתחום ה- Total Rewards. הסמכה של WorldatWork מהווה יתרון בקבלה לעבודה בתחום ופותחת אפשרויות לקריירה מקצועית בחו"ל. עובדים בתחום שעברו הסמכה מוסיפים את האותיות GRP  לחתימה במייל ולכרטיס הביקור. החברה מעבירה קורסים ברחבי העולם: סין רוסיה, דרום אפריקה, אירופה וארצות הברית.

עצמון אשר העבירה כבר 3 מחזורי לימוד של תוכנית ההדרכה חידשה את הקשר עם WorldatWork ופותחת מחזור לימודים חדש. קורסי ההסמכה יועברו בחברת אמדוקס ויתמקדו השנה בנושאים של אסטרטגיית התגמול, ניתוח כמותי וסטטיסטי, מדרוג ארגוני, ניהול שכר בסיס ותגמול אנשי מכירות.
בנוסף לקורסי ההסמכה , השיקה עצמון תוכנית הדרכה מקיפה בתחום השכר והתגמולים אשר תכלול נושאים כגון: תגמול בכירים, תגמול הוני, תוכניות פנסיוניות, ביטוחי בריאות , ישומי אקסל למשאבי אנוש ועוד.

מדוע בעצם בחרת לעסוק בהדרכה? 

"אני מלווה את השוק במשך הרבה מאוד שנים, ורואה כי בארגונים רבים ניהול השכר והתגמולים מתנהל באופן אינטואיטיבי, ללא הגדרת אסטרטגיה, כלי ניהול ובקרה והגדרת תוכנית לתקשור התוכניות לעובדים. אני מעוניינת ללמד את אנשי המקצוע שיטות ומתודולוגיות לעיצוב וניהול תוכניות תגמול. מאחר ותחום השכר והתגמולים אינו נלמד בצורה סדורה באף אוניברסיטה אני רואה כיעד הקמת מערך הדרכה מקצועי ואיכותי בתחום השכר והתגמולים".

תוכנית ההדרכה תכלול קורסי עומק ברמה אקדמית של WorldatWork  אשר ישתלבו במגוון קורסים אשר להם נגיעה בנושאים ספציפים לתגמול בארץ.
עצמון מספרת כי מסלול ההסמכה של  WorldatWork כולל שמונה קורסים, כל קורס בן יומיים כאשר ביום השלישי יש מבחן. המבחנים נשלחים לבדיקה לארה"ב. לצורך קבלת ההסמכה יש לעבור את כל המבחנים בציון של מעל 75. תוכנית ההסמכה נפרשת על פני שנתיים כאשר בכל שנה נלמדים ארבעה קורסים.

הדרכה ייחודית, איכותית

מודל התגמול של WorldatWork כולל חמישה מרכיבים לתגמול הכולל:
• Compensation
• Benefits
• Performance & Recognition
• Development & Career Opportunities
• Work Life

עצמון: "מדובר בראיה הוליסטית על כלל המרכיבים שיש בידי המעביד כדי לגייס ולשמר עובדים ולהגביר את המוטיבציה שלהם". 

עצמון החלה את דרכה המקצועית בתחום השכר והתגמולים בשנת 91' כפרילנס בהמשך הקימה את חברת "עצמון פתרונות תגמול" אשר עסקה בתחומים של סקרי שכר, יעוץ והדרכה. ב -2008 נמכרה החברה לפילת. "בפילת ניהלתי את יחידת השכר והתגמולים, אחרי שלוש שנים סיימתי לעבוד והחלטתי להגשים חלום: בעלי ואני ארזנו תרמילים ונסענו לטיול של שבעה חודשים במזרח. במהלך הטיול בקרנו לאורך דרך המשי – אוזבקיסטן קירגיסטן, וסין,  לאחר מכן המשכנו לבורמה וחתמנו את הטיול בחודשיים וחצי בניו זילנד. הטיול היווה הזדמנות  לעצור, לחשוב ולראות דברים בפרספקטיבה אחרת גם במישור האישי וגם במישור המקצועי"
כאמור, מספר חודשים לאחר החזרה מהטיול, החליטה לחזור לפעילות בתחום שכר ותגמולים בתחום היעוץ וההדרכה.
"השאיפה שלי היא לקדם את עולם הידע וההסמכה בתחום השכר והתגמולים. עם הזמן אני שואפת ומקווה להרחיב את פעילות ההדרכה נישות הדרכה נוספות וייחודיות".

[adrotate banner="78"]

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה