השקיעו במותג העובדים שלכם – זה משתלם

השקיעו במותג העובדים שלכם – זה משתלם

3 סיבות לכך שמשתלם להשקיע במותגים האישיים של העובדים שלכם

שיתוף
מותג העובד

מותג העובד

העובדים בחברה הם הליבה של המותג שלך, אבל אתה לא תדע זאת מהצצה על אתרי האינטרנט של רוב פרופילי החברות במדיה החברתית. חברות רבות "משווקות" רק את הפרופילים של המנהיגים הבכירים שלהן ושומרות את רוב הצוות שלהם מאחורי הקלעים. גם בידיעונים המופצים לכל החברה, לרוב יש בעיקר את "דבר המנכ"ל".

חשוב להבין, כי זה לא מה שהלקוחות רוצים, לא מה שהעובדים שלך רוצים ולא מה שיעבוד הכי טוב עבור העסק שלך. לקוחות רוצים מערכות יחסים, סיפורים ואותנטיות, והעובדים שלך הם האנשים הטובים ביותר בחברה לספק את זה.

כדי להתחיל להשתמש בצוות שלך טוב יותר בתוך המותג של החברה, ראשית עליך לעזור להם לבנות מותג משלהם: יש להשקיע בפיתוח הקריירה של העובדים שלך והמיתוג האישי, כך שתוכל לשווק אותם באופן בולט.

מדוע זה חשוב?

העובדים יעשו את עבודתם טוב יותר

עידוד העובדים שלך לבנות את המותגים האישיים שלהם ולשתף את המומחיות שלהם עם הציבור הרחב יכול לשפר את היחסים שלך איתם בדרכים רבות. כדאי לתמוך בעובדים ולספק הדרכה בתחום זה לטובת כולם.

בניית מותג אישי דורש שיח ציבורי, שיווק ברשת וכתיבה. אלו הן מיומנויות אשר ניתנות להעברה לביצוע ע"י העובדים. כישורי דיבור למשל, יכולים להפוך את העובדים לטובים יותר בתקשורת עם קבוצות בפגישות. אבל אפילו מעשה פשוט של לדב, לתקשר ולכתוב את המשימות הישירות שלהם באופן קבוע, יכול לעזור לאנשים לתרגל ולשפר את יכולות הליבה שלהם.

דיבור וכתיבה של פרסומים אמינים ורלוונטיים הן שתי הדרכים הטובות ביותר להגברת החשיפה ולטיפוח קשרים משמעותיים. מדובר בסוגים של הזדמנויות ליצירת תוכן ולבניית אמון וביטחון עצמי.

עזרה לחברי צוות לפתח מיומנויות חדשות ולחקור איך יראה המיתוג האישי, תספק להם שליטה רבה יותר על הקריירות שלהם, אשר יכולה להיות המניע.

הדבר מחזק את המותג הכולל של החברה

סיבה נהדרת נוספת לתמוך במותגים האישיים של העובדים שלך היא, כי היא מחזקת את המותג הכולל של החברה שלך ואת המוניטין. אם אתה אומר לחברי הצוות שלך שהם צריכים לשמור על פרופילים נמוכים, אתה למעשה יורה לעצמך ברגל.
מעסיקים צריכים לשים בצד את הפחדים שלהם, להכיר את האופן שבו הדברים עובדים היום ולתמוך באופן מלא בעובדים שמטרתם לבנות מותגים אישיים. מעסיק שחושב קדימה מזהה כי מדובר ב- win-win כאשר עובד מרוויח יותר הכרה בנישה שלו. כאשר חברי הצוות שלך משווקים את המותג של עצמם בהצלחה, המסגרת שלהם כעובדי הארגון שלך הוא חיוני. כלדבר כזה מגביר את המוניטין ומעצים את החברה.

בנוסף לאפקטים הישירים האלה, לקוחות קיימים שרואים את העובדים שלך שולפים את המומחיות שלהם באופן בולט, בונים ומחזקים את נאמנותם בחברה ובאנשיה.

זה מראה ללקוחות עם מי הם יעבדו

הסיבה הטובה ביותר לטיפוח הנוכחות המקוונת של העובדים שלך היא שזה מציג את הפנים האמיתיים, היומיומיים של החברה ללקוחות שלך. רוב החברות מדגישות רק את חברי הצוות הבכיר שלהם, אבל הוא לא מי שהלקוח יהיה איתו בקשר בהמשך ויעשה איתו עסקים.

טיפוח אישיות ציבורית של חברי הצוות מול לקוחות יכול לקדם את היחסים שלך עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים. בדרך זו, כאשר הם יקראו ידיעון מהחברה שלך או יצרו קשר עם שירות הלקוחות, הם ירגישו חיבור לאדם בצד השני.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה