הרישום המוקדם לכנס ההדרכה מסתיים ביום שני!

הרישום המוקדם לכנס ההדרכה מסתיים ביום שני!

כנס ההדרכה השנתי יתקיים בעוד חודש, ההרשמה המוקדמת מסתיימת היום

שיתוף
כנס הדרכה

כנס ההדרכה השנתי יוצא לדרך, ומחר (יום שני) תסתיים ההרשמה המוקדמת. הכנס, שיערך בתאריך 19.12 במלון הרודס שברח' הירקון בתל אביב, יעסוק בהדרכה כצורך עולה וגובר בארגונים:

השינויים החלים ללא הרף בעולם העבודה ובמקצועות ובהתמחויות של עובדים, יוצרים צורך בהדרכה והכשרה באופן כמעט שוטף בארגונים ומקומות עבודה ובעדכון ושמירה על יכולות הלמידה של עובדים. מצטרפים לאלה צרכים של פיתוח עובדים ומנהלים, כחלק מההתקדמות שלהם בקריירה והתורמים לשימורם ולהצלחת הארגון.

מטרתו של הכנס הוא להקנות למשתתפים כלים בבניית תוכנית הדרכה ישימה ויעילה, בהתאם לצרכים משתנים מארגון לארגון ומעובד לעובד. כלים לשלב את ההדרכה בראייה האסטרטגית וליצור תרבות ארגונית של למידה, צמיחה וחדשנות.

בכנס ניתן יהיה להתנסות במתודולוגיות ובשיטות ההדרכה אליהם ייחשפו המשתתפים. מרצי הכנס הנם סמנכ"לי משאבי אנוש ומנהלי הדרכה בכירים בארגונים שונים, וכן מומחים מהאקדמיה ומחברות הדרכה מובילות.

ההרצאות בכנס יכללו את הנושאים הבאים:

  • חשיבות ההדרכה כחלק מאסטרטגיית הארגון, כאשר בניית מערך ההדרכה חייב להיות מתואם עם ההבנה העסקית של יעדי החברה.
  • איתור צרכי ההדרכה בהתאם לתוכנית היעדים העסקית. בהרצאה יוצגו מתודה וכלים לאיסוף המידע על צרכי הלמידה הארגוניים, אשר על בסיסם נבנים תוכניות ההדרכה.
  • עקרונות ויישום תוכנית ההדרכה – יוצגו שיטות מקובלות לבניית תוכנית הדרכה והצעה חלופית אפקטיבית.  
  • מודלים שונים להדרכת עובדים, התמקדות במודל 70-20-10 ובניית תוכניות במשאבים מוגבלים.
  • מדידת האפקטיביות של תוכנית ההדרכה. ייענו שאלות העולות בקרב מנהלי משאבי האנוש בעת בניית התוכנית, והקשר בין אופן בניית התוכנית למדידת האפקטיביות שלה.
  • שיווק תוכנית ההדרכה בתוך הארגון, כאשר שיווקה ומיצובה בארגון יביא להצלחתה.

לקראת סוף היום ולאחר חשיפה לכלים השונים להטמעת הדרכה ולמידה יערך תרגיל מעשי, שיאפשר למשתתפים ליישם את הנלמד בהרצאות וכך להטמיע ביתר קלות את הדברים בארגונם.

ללוח הזמנים המפורט של הכנס ולהרשמה לחצו כאן

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה