הפניקס זכתה בניהול ביטוחי הבריאות והסיעוד של עמיתי "חבר"

הפניקס זכתה בניהול ביטוחי הבריאות והסיעוד של עמיתי "חבר"

חברת הביטוח הפניקס זכתה המכרז לניהול מערך ביטוחי הבריאות והסיעוד של עמיתי חבר ובני משפחותיהם. סוכנות הביטוח מדנס נבחרה לספקית שירותי הביטוח.

שיתוף

חברת הביטוח "הפניקס", זכתה היום (יום ה'), במכרז לניהול מערך ביטוחי הבריאות והסיעוד של ציבור עמיתי "חבר" ובני משפחותיהם, במסגרת הסכם לשש שנים עם אופציה.

הקריטריונים לבחירת חברת הביטוח, כללו ידע וניסיון בביטוחי בריאות ובביטוחים קבוצתיים. עוד נבחנו מדדי איכות ושירות למבוטחים.

סוכנות הביטוח שנבחרה לתת שירות לעמיתי חבר ובני המשפחות הינה מדנס. הפניקס זכתה בתקציב כחברה המבטחת ואילו סוכנות הביטוח "מדנס" נבחרה לספק את סל השירותים לעמיתי חבר ובני משפחותיהם.

 דפנה שפירא, סמנכ"ל בריאות בחברת הפניקס, ציינה כי "הזכייה בביטוחי הבריאות והסיעוד של חבר, הינה פועל יוצא של אסטרטגיית הפניקס להרחבת תחום ביטוחי הבריאות והמשך ביסוס מעמד הפניקס כגורם מומחה ומוביל בתחום זה בישראל. הפניקס רואה חשיבות רבה במהלך משותף עם חבר ומודה על ההזדמנות שניתנה לה לתת שירות לעמיתים".

 שלומי אברהם, מנכל חבר אמר כי, "חבר הציבה במסגרת ההליך התחרותי, קריטריונים קשיחים בסטנדרט הגבוה ביותר, בכדי להעניק לעמיתים את המיטב. הביטוח המוצע לעמיתי חבר הינו בתנאים ובמחיר הטובים ביותר בשוק. שיתוף הפעולה החדש עם הפניקס טומן בחובו פוטנציאל להמשך. החל מינואר 2012 יוצעו לראשונה לאנשי הקבע, ביטוחי בריאות וסיעוד בתנאים וכיסוי אטרקטיביים".
 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה