המילה הכתובה: להפוך את מודעת המשרות שלכם לתוכן אפקטיבי

המילה הכתובה: להפוך את מודעת המשרות שלכם לתוכן אפקטיבי

העולם כיום הוא מונחה ומבוסס תוכן. התוכן נפרש על פני הרשתות החברתיות וככל שהוא מרתק ונגיש יותר כך הוא מושך אליו יותר קוראים

שיתוף
ג’יימס ריצ’רדסון

ג’יימס ריצ’רדסון

כל מודעת פרסומת, מודעת דרושים וכן הלאה, מתחרה על המקום עם תוכן דיגיטלי אחר שקיים שם, כדי לקבל את תשומת הלב של הצרכנים הקוראים.

סוג התוכן שקיים באתרים וברשתות החברתיות, אף הוא מחושב ונבחן היטב והוא תוצר של בדיקה קפדנית וקבלת החלטות משמעותיות כגון: מתי לפרסם, באילו צבעים לעצב, באילו תמונות להשתמש, מה תהיינה הכותרות והתוכן, כדי למשוך את רוב המשתמשים לכתוב. זה לא סביר כי הצרכן המודרני יפנה את תשומת לבו למודעת עבודה מסורתית ויבשה הכוללת תיאור תפקיד לקוני.

מה ניתן לעשות כדי להעצים את מודעת המשרות שלכם?

כיום לא ניתן עוד להתייחס למודעת המשרה שלכם כאל פרטי מידע בלבד, עליה להיות פיסת תוכן אמיתית ואיכותית. המטרה שלה היא לתפוס את מלוא תשומת הלב של קהל היעד – כלומר המועמדים התואמים את הפרופיל הרצוי, ולגרום להם להגיש בקשה למשרה.

להלן 3 דרכים פשוטות לבצע זאת בהצלחה:

כותרת משרה חלקית ומרתקת

הניסוח הוא הכל. כותרת המשרה תמשוך אם היא תהיה קצרה, חכמה ומרתקת. אף אחד באינטרנט לא יבלה יותר מכמה שניות כדי להחליט אם להמשיך לקרוא את המודעה ולכן ה- copywriting שלכם צריך להיות ממש טוב. חשוב להתחיל ישירות מן התואר. כדי להשיג זאת, יש לדבר אל הלב של המועמדים שלך כדבר ראשון. ספרו להם כיצד הם יכולים לשפר את חייהם ואת התקדמות הקריירה שלהם דרך הפניה למשרה המוצעת.

פרטי המשרה

ברגע שהצלחתם לגרום להם להיות מעורבים ובעניין, תוכלו לפרט לגבי רשימת הדרישות למשרה ואחריות התפקיד.

בסעיף זה התמקדו בתוצרים שאינם בעבודה היומיומית. כתבו מה העובד הפוטנציאלי צפוי להשיג בחודשים הראשונים של העבודה ומהם האתגרים של התפקיד. העבודה היומיומית יכולה להיות משעממת וברוב המקרים דומה מאוד, אולם התוצרים בפועל והאתגרים המשתנים בהתאם לתעשייה, לאופי החברה ולתמהיל האנושי בה, עושים את מקום העבודה לייחודי וכייפי.

זהו סוג של תובנות שיכולות להניע את האנשים הנכונים ולגרום להם להתעניין ולפנות למשרה. דוגמה לנתונים כאלו שתוכלו להוסיף בנקודה זו:

גידול במכירות ב -5% בשווקים באירופה.

הובלת המאמץ של עיצוב תהליך ארגוני.

הגדרה מחדש של תוכניות הפיתוח של השוק.

שמרו על תיאור המשרה קצר וספקו קישור לאתר אינטרנט או לעמוד נחיתה, שם הם יקבלו את הפרטים המלאים.

תמונה מדהימה ומושכת

תמונה יכולה לשפר או להרוס את המודעה שלך במספר שניות, בדיוק כמו כל תוכן אחר. עליכם לבחור תמונה מושכת שאינה בהכרח קשורה לתוכן המשרה כגון כלב עם משקפיים בוהה במחשב כדי למשוך את העין ואז לצרף לכך הקשר כגון: "כלב מי שמפספס..". חשוב צריך להיות זהיר עם התייחסות לאיכות ולאופי התמונות המלוות את פרטי העבודה שלך כגון לא להצמיד תמונות חושפניות או פוגעניות.

תמיד רצוי להשתמש בתמונות של העובדים הקיימים שלכם ושל המשרדים שלכם בפועל, כדי לשמור על אותנטיות. כמו כן, תמונות רצוי שיכילו עד שלושה אנשים ליצירת הזדהות.

רצוי להשתמש בתוכנות לחיתוך ועריכת צבע. אלו שתי טכניקות שיכולות לשנות תמונה בקלות ולשוות לה מראה איכותי יותר. תוכלו גם להוסיף טקסט לתמונה, מה שהופך אותה לממותגת יותר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה