היתרונות בגיוס אנשי צבא לארגון

היתרונות בגיוס אנשי צבא לארגון

אנשי צבא אשר שירתו מרבית שנותיהם בצה"ל, מביאים איתם לעבודה באזרחות ערך מוסף ייחודי, שלא קיים אצל אנשים אחרים

שיתוף

במהלך השירות הצבאי ובזמן ההכשרות והאימונים השוטפים, אותם אנשי צבא פתחו מערכת ייחודית של מיומנויות, המספקת להם יתרון משמעותי כשהם נכנסים לעולם התאגידי.

המעסיקים לרב יוכלו לצפות מהם להיות מכווני מטרה ומשימות, לעשות הכל כדי לעמוד ביעדים, להיות מתורגלים בעבודה קשה ולהגיע עם רוח לחימה טבעית, שמקדמת את כל הארגון לעמוד בתחרות השוק.

מהן אותן מיומנויות צבאיות המהוות יתרונות לארגון?

 

עבודת צוות

עבודת צוות היא אחת התכונות החזקות של משוחררי צה"ל. בצבא, החשיבות ביכולת לסמוך על אנשים אחרים במצבים קריטיים היא מנדטורית. למרות שבאזרחות אנשים לעיתים מתקשים לסמוך על אחרים, להאציל סמכויות ולעבוד כצוות, אלו שמגיעים מהעולם הצבאי מתורגלים בכך. אנשי צבא עובדים בעבודת צוות באופן יומיומי. הם מבינים את החשיבות של כל אחד מאנשי הצוות לכלל היחידה ולכן הם בנויים לעבודה וחשיבה צוותית גם בארגון האזרחי.

ארגון וסדר

ארגון וסדר הינם חיוניים בצבא. חיילים ומפקדים מוכרחים להיות מאורגנים, מסודרים ולדעת היכן כל דבר וכל חייל נמצא, בטרם יוצאים לאימון או לקרב. חוסר ארגון בצבא הינו בגדר סכנת חיים. לכן, זה לא משנה מה היה נתיב הקריירה הצבאית של המועמד שלך, אם הוא איש צבא, ארגון יהיה אחד מהמיומנויות החזקות שלו. כמובן שזה יתרון אדיר בארגון, במיוחד בארגון גדול הנשען על ארגון וסדר על מנת לתפקד כהלכה.

מוסר עבודה

לאנשי צבא לשעבר יש את היכולת המופלאה לצאת למשימה כשהם כבר רואים בדמיונם את הסוף שלה. הם לא רק מונחי משימות ומטרות, הם גם מבינים את החשיבות של לבצע את הדברים עד הסוף ולא להשאיר קצוות פתוחים. לא פעם הם מסיימות את המשימות בתוצאות טובות בהרבה מהצפוי. הם לא נוטים להתלונן ולהתפנק, כיוון שבצבא זה לא היה מתאפשר להם. ארגון המגייס אנשי צבא לבין שורותיו, ירוויח אנשים עם מוסר עבודה גבוה ביותר.

פתרון בעיות

אנשי צבא מאומנים להעריך מצבים כראוי ולקבל החלטות מהירות. חשיבה ביקורתית ומיומנויות של פתרון בעיות נמצאים בדירוג גבוה אצל אנשי צבא. הם בעלי יכולת לקבל במהירות החלטות יעילות ולפתור בעיות קריטיות בצורה אסטרטגית ובראייה מקיפה ורחבה. היכולת הזו מהווה יתרון עצום, ותועיל לכל ארגון באשר הוא. אין ארגון שלא מתמודד עם בעיות אלו ואחרות.

ניהול זמן

למרות שהצבא משתמש בסוג אחר של "זמן" החיילים תמיד בדיוק בזמן בצבא, אסור לאחר ולו בדקה. ההיררכיה הצבאית נשענת על לוחות זמנים קבועים מראש והמיומנות של החיילים והמפקדים לדחוס משימות רבות בפרקי זמן קצובים, היא יכולת אדירה. ארגון שיקבל לבין שורותיו מפקד לשעבר, שהיה אחראי על לוחות זמנים ועמידה במשימות, ירוויח משמעותית.

מסירות

המסירות של אנשי צבא לעבודתם אינה מוטלת בספק. העבודה לעיתים כל כך קשה במהלך השירות הצבאי, שאם אינך מסור כולך לתפקיד, יהיה לך מאוד קשה לבצע אותה לאורך זמן. הצבא נשען על אנשים מסורים ומייצר מורל גבוה בהתאם. לכן ארגון המגייס אנשי צבא לשעבר, מרוויח באופן טבעי אנשים מסורים, שרואים את העבודה וההצלחה כאחד מהדברים החשובים ביותר בחייהם.

מנהיגות

מנהיגות ומסירות הולכים יד ביד. אם אתה מנהיג אמיתי, אתה מנהיג מסור. מנהיגים סופגים את האש מכל הכיוונים. מצד אחד מהחיילים שלהם ומהצד השני מהפיקוד הגבוה מעליהם. הם לוקחים על עצמם את האשמה על משימות שנכשלו וזוקפים לזכות אחרים את ההצלחות. מפקידים המגיעים לארגון מהעולם הצבאי, לרב יציגו כישורי מנהיגות מצוינים שתתקשו למצוא אצל אנשים שלא שרתו בתפקידים משמעותיים בצבא.
המנהיג הצבאי שתגייס לארגון שלך, יגרום לעובדים ללכת אחריו באש ובמים. הוא יוביל את העובדים ואת המנהלים להצלחה, תוך כדי לויאליות מקסימלית, קבלת החלטות מהירות ואפקטיביות ואמביציה עצומה להצלחה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה