ההטבות של העתיד

ההטבות של העתיד

סקר חדש של SHRM מראה לנו מה חברות יתנו לעובדים כדי לזכות בכבוד להמשיך להעסיק אותם עוד שנה...

שיתוף
הטבות לעובדים

הטבות לעובדים

מסקר חדש של ה- Society of Human Resource Managers אנו למדים שהעתיד הקוב טומן בחובו שינויים, חידושים ואפילו קצת הפתעות בתחום ההטבות לעובדים. מנתוני הסקר ניתן ללמוד שמי שעדיין עסוק בתכנון ימי כיף, ערבי קריוקי ופיקניקים בסופי שבוע, צריך לעצור עכשיו! ההטבות שימשכו את העובדים וישאירו אותם אצלכם לעוד קצת זמן (עוד כמה שנים, עוד כמה חודשים או רק עד סיום הפרויקט…) נראות אחרת לגמרי. מוכנים להציץ אל עבר העתיד בתחום הרווחה וההטבות?

ממאמר שפורסם באתר משאבי אנוש HR Grapevine הטרנדים החמים ביותר בתחום ההטבות לעובדים, בעתיד הקרוב, כוללים בעיקר את 10 הסעיפים הבאים:
1. תחרויות ספורט שמאורגנות על ידי הנהלת החברה
2. צמידי כושר fitness Band לכל עובד
3. מטען/בטריה לרכב חשמלי או אופניים חשמליות
4. הרחבת ביטוח הבריאות לביטוח חו"ל
5. הסעות חינם לעבודה ובחזרה
6. כיסוי הלוואות הסטודנטים של עובדים צעירים
7. סבסוד תהליך הקפאת ביציות
8. חופשה בתשלום לעובדים שנמצאים בתהליכי אימוץ/פונדקאות
9. כיסוי הוצאות תספורות
10. מדיניות המאפשרת לעובדים לקחת ימי חופשה ללא הגבלה

הטרנדים החמים ביותר בתחום ההטבות לעובדים מתרכזים בעיקר בבריאות, איכות החיים, לייפסטייל, איכות הסביבה ונראות העובד. אין כמעט אזכור לפעילויות חד פעמיות כמו מסיבת תחפושות או מתנות חד פעמיות כגון סט סירים או מפות שולחן. אנחנו רואים בבירור מגמה של הטבה מתמשכת, לאורך השנה. אחת כזו שאותה העובד מנצל בזמנו, על פי המינון שלו הוא זקוק, בתנאים שלו ובהתאם לדרישות ולציפיות שלו (של העובד). הארגון נדרש לתת לעובד, באופן קונסטיטנטי לאורך השנה, הטבות שמאפשרות לו לנהל סגנון חיים נוח יותר, מאוזן יותר, עצמאי יותר עם הרבה יותר שליטה והשפעה של העובד על הדרך שבה הוא נהנה מההטבה אם בכלל.

מנהלים, האם אתם מוכנים לוותר קצת על השליטה שבאה מהחירות שלכם לבחור (לבחור מתנה לעובד, לארגון לו אירוע מסוים במועד מסוים, בשעה מסוימת ותחת קונספט מסוים וכיו"ב) לטובת נתינה בתנאים של העובד? או במילים אחרות, האם אתם ערוכים להתחיל לתת לעובדים שלכם את מה שהם באמת רוצים (וכבר מתרגלים!) לקבל?

נפתחה ההרשמה המוקדמת לכנס פיתוח ארגוני. מהרו להבטיח את מקומכם! פרטים והרשמה כאן

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה