שיתוף

"האתגר המרכזי שבפניו ניצבת מחלקת למידה וניהול ידע ב'לאומית', הוא שיפור ושיכלול המיומנויות הניהוליות של מנהלים במטה ובשטח, במטרה לשפר את ביצועיהם העסקיים ולעמוד ביעדים שמציב הארגון", כך אומרים ג'ואנה עופר, מנהלת מחלקת הדרכה וניהול ידע ב'לאומית' שירותי בריאות, וערן לכברג שנקמן, מנהל החטיבה העסקית בלוטם, לקראת הרצאתם המשותפת בנושא: איך משפיע עולם הדיגיטל על פיתוח המנהלים שלנו היום, ואיך מייצרים מציאות ניהולית מותאמת ומתקדמת, בכנס ההדרכה השנתי של HRus שיתקיים ב-13 בנובמבר בכפר המכביה. ערן לכברג שנקמן וג'ואנה עופר ידברו בהרצאתם על מערכת ה-MGPS של לוטם ועל יישומה בלאומית.

"העולם התחרותי בו אנו פועלים, העומס היומיומי וחוסר הפניות של המנהלים ללמידה, חייב אותנו לייצר למנהלים מציאות חדשה ויעילה של התפתחות ולמידה", מסבירים ג'ואנה עופר וערן לכברג שנקמן.

"עד היום ההתפתחות המקצועית היתה רובה ככולה במתכונת 'מסורתית', שכללה בעיקר מפגשים פרונטאליים. הרצון להמשיך ולשכלל את התפיסה הכוללת לפיתוח מנהלים, הוביל אותנו להקמת הדנ"א: דרך ניהולית אישית – פלטפורמה חדשנית ומתקדמת למנהלים, המבוססת על ה-MGPS של חברת לוטם".

מהי מהות ה-דנ"א?

"הדנ"א זו סביבה דיגיטלית שיתופית המנגישה עבור המנהלים, בכל זמן ובכל מקום, כלים ניהוליים, רשת חברתית ומסלול התפתחות אישי. הפלטפורמה מספקת גישה למגוון ערוצי למידה, התפתחות ושיפור ביצועים, כלים ניהוליים מתקדמים ללמידה וליישום, מיצוי פוטנציאל הרשת החברתית, עדכונים ארגוניים ועסקיים הרלוונטיים למנהלים, וחיבור לביצועים האישיים. כל זאת תוך יצירת חווית משתמש פשוטה, זמינה, חכמה ומהנה".

ג'ואנה עופר וערן לכברג שנקמן מסבירים, כי "המפגש בין השאיפה למקסם את אפקטיביות פיתוח המנהלים לבין החתירה להבנות פתרונות יעילים, הוא גם המפגש בין יישום המגמות המובילות בעולם הלמידה והניהול, לבין הטכנולוגיה המתקדמת והאפשרויות שהיא טומנת בחובה; כל זאת תוך צמצום הפער (והדיסוננס) של המנהלים בין הקידמה בחיים הארגוניים לחיים הפרטיים".

איך כל זה יבוא לידי ביטוי בהרצאה?

"בהרצאה בכנס ההדרכה השנתי, נשתף את הנוכחים בחזון ובתפיסה כוללת וחדשה לפיתוח מנהלים, בתשתית הטכנולוגית ובכלים שיצרנו, באתגרים איתם אנו מתמודדים (התפיסתיים, הטכנולוגיים, המורכבות בהטמעה בארגון ועוד), בתגובות מנהלים מהשטח, ובתהליך ההטמעה בארגון".

ג'ואנה עופר מ'לאומית' וערן לכברג שנקמן מ'לוטם' מזמינים אתכם לקחת חלק במסע ליצירת מציאות למידה ניהולית מתקדמת.

תוכלו לפגוש את ג'ואנה עופר וערן לכברג שנקמן ולשמוע עוד על נושא הרצאתם, בכנס ההדרכה השנתי שיתקיים ב-13 בנובמבר בכפר המכביה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה