גיוס עובדים ברשתות החברתיות השונות

גיוס עובדים ברשתות החברתיות השונות

מה שעליכם לדעת על רשתות חברתיות לגיוס עובדים

שיתוף
גיוס עובדים ברשתות החברתיות

גיוס עובדים ברשתות החברתיות

באמצעות המדיה החברתית, גיוס ומציאת עבודה הפכו להיות פשוטים להפליא.

כיום הכל מפורסם באינטרנט כך שאתה יכול לשלוח בקשה לכל עבודה שאתה רוצה מבלי לקום מכיסא המחשב. ללא קשר לרמת המיומנות ולהעדפות שלך – יש עבודה שם בחוץ בוודאות. אתה רק צריך לדעת היכן לחפש.

גם עבור מגייסים תהליך הגיוס הפך קל ומהיר בהרבה באמצעות המדיה החברתית והאינטרנט וכמובן בעלויות נמוכות.

לאנשי הגיוס יש כיום את כל המשאבים הדרושים בהישג יד, וכל מה שהם צריכים הוא רק במרחק קליק אחד. עם זאת, האבולוציה של האינטרנט לא עושה את התהליך פשוט עד לרמה אוטומטית ויש להשקיע משחבה בבחירת האנשים הנכונים.

לחברות רבות כיום יש כלים חדשים וחזקים יותר לגיוס העובדים הטובים ביותר עבור כל משרה. באשר לסביבת האינטרנט – אלו באות במסווה של מדיה חברתית. ניתן להשתמש במגוון רחב של פלטפורמות כדי לשרת מטרה זו, אולם זה חיוני להבין מהן הדרכים הטובות ביותר לעשות את זה.

מדיה חברתית ככלי גיוס

כולם יודעים כי קורות החיים הוא כלי הגיוס הקלאסי שבו מגייסים משתמשים בתהליך המיון. עם זאת, קורות חיים הם כמעט חסרי ערך בשלב זה, בעוד שחברות עושות שימוש בחלופות חדשות יותר שהובאו לשוק על ידי התקדמות הטכנולוגיה. בעזרתן, הם מנתחים את מאגר המועמדים ומוצאים את האנשים המתאימים ביותר.
כיום, מגמת האיוש מתמקדת יותר ויותר ברשתות החברתיות. מגייסים מסננים באמצאות הודעות ומסרים, פוסטים, פרופילים וכל דבר אחר שלרשתות החברתיות יש להציע כדי למצוא עובדים פוטנציאליים ולקבוע את ההתאמה המדויקת שלהם לתפקיד.

ישנן שלוש פלטפורמות עיקריות בהן המעסיקים יכולים להשתמש למטרה זו:

• פייסבוק

• טוויטר

• לינקדאין

חברות המעוניינות להרחיב את מאגר המועמדים שלהן יכולות להשתמש בפייסבוק בשלוש דרכים שונות. הפונקציה Marketplace מאפשרת להצעות עבודה להיות מוצגות בחינם. אך אם אתה רוצה להרגיש את התהליך, אז אתה יכול גם לשלם לפייסבוק כדי לטרגט את המודעה לאלו שמתאימים לה ביותר ושהיא עשויה לעניין אותם במיוחד.

בנוסף, ניתן גם ליצור דף פייסבוק עבור עמוד הקריירה שלכם. שם תוכלו לכתוב על משרות פתוחות, כמו גם למשוך לקוחות חדשים מדי יום.

בניגוד למדיום המסורתי הזה, טוויטר הוא הרבה יותר מודרני ודינמי. זוהי פלטפורמת מדיה חברתית המבוססת סביב פרסום של הודעות קצרות אשר אנשים אחרים יכולים לראות וניתן גם למשוך אותם באמצעות hashtags. תוכל לעקוב אחר מה אנשים דנים בתחום העניין שלך ולגלות אנשים רלוונטיים ומוכשרים.

לינקדאין היא השיטה הקלאסית להתחבר עם כוח העבודה הזמין. תוכלו לפרסם הצעות עבודה ברשת בעלות של כ- 195 דולר ל- 30 ימים. אם העסק שלך הוא קטן, סביר להניח שלא תוכל להרשות לעצמו את ההשקעה הזו. עם זאת, תוכל להשתמש בלינקדאין כדי למצוא אנשים בעצמך, או אפילו ליידע אותם על תפקידים פוטנציאליים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה