אפליקציית חיפוש משרות שעובדת כמו טינדר

אפליקציית חיפוש משרות שעובדת כמו טינדר

חיפוש הוא חיפוש הוא חיפוש. אם אתם מבקשי עבודה או מגייסים, אפליקציה חדשה, שעובדת כמו שירות שידוכים תעזור לכם למצוא את האחת או האחד.

שיתוף
אפליקציות לאיזון עבודה ובית

אפליקציות לאיזון עבודה ובית

לא פעם משווים בין חיפוש עבודה לבין חיפוש זוגיות, ובצדק – בין שני הצדדים צריכה להיות התאמה וכימיה, ועל אף שהמבחר גדול, שידוך טוב הוא מקרה די נדיר. אפליקציה חדשה לקחה את הדמיון הזה צעד אחד קדימה ומציעה למחפשי תעסוקה ולמחפשי מועסקים למצוא אחד את השני כמו באפליקציית ההיכרויות Tinder.

הזזה לשמאל היא לא. הזזה ימינה היא כן. אם התחושות הדדיות, צרו קשר וגלו את זהותכם. זה רק נשמע כמו חיפוש סטוץ. העתיד של חיפוש העבודה הוא אנונימי, פשוט ונייד. חיפוש עבודה הוא עבודה קשה בפני עצמה והמסע עלול להיות ארוך, מייגע ומכלה זמן. אפליקציית Switch נועדה להקל את התהליך. המטרה היא להוציא את הסבל מהחיפוש ולחבר בין האנשים הנכונים לבין המשרות הנכונות.

לדברי ברט מרטין, מייסד שותף בסוויטץ', האפליקציה מבקשת "להחזיר את הכוח לידי מחפש העבודה. לגרום לו לחוש בטוח ולהרגיש נוח." החברה מסתמכת על נתוני המשתמש על מנת לספק "הזדמנויות עבודה שנבחרו בקפידה והן רלוונטיות מאוד" עבור המועמדים הטובים ביותר. פשוט ונוח להתחיל את השימוש: אתם יוצרים חשבון באמצעות לינקדאין, בוחרים שורת כותרת, שלושה ניסיונות תעסוקתיים מובילים, חמישה כישורים מובילים, ומפרסמים כמה שנות ניסיון יש לכם. ליטוש הפרופיל חשוב במיוחד כי הוא ההזדמנות של המועמדים להדגיש מדוע הם הטובים ביותר. המגייסים עוברים על הפרופילים באותו דרך שהמועמדים עוברים על הצעות עבודה.

כן לימין, לא לשמאל – חיפוש עבודה באמצעות הסלולר

ברגע שהמחפש מוכן, הוא עובר אנונימית על המבחר היומי של משרות המבוסס על הפרופיל וההעדפות שלו או שלה. מעבירים שמאלה את מה שלא מתאים, מעבירים ימינה את מה שכן מעניין. אם מגייס רוצה ליצור קשר, הוא יעשה זאת באמצעות האפליקציה. בהמשך המגייס והמועמד יוכלו לתקשר ישירות ולקבוע כיצד ממשיכים.

ככל שהמשתמש או המשתמשת מעבירים יותר הצעות ימינה או שמאלה, כך האפליקציה "לומדת" טוב יותר מה הם מחפשים ומשפרת את רשימת ההצעות היומית. זוהי מערכת שידוכים תעסוקתית המבוססת על נתונים. עם הזמן המשרות המוצעות הופכות ספציפיות יותר ומתאימות יותר לניסיונם של מחפשי העבודה.

מרטין אומר, "כל האפליקציות הטובות הופכות את השיתוף לקל יותר. אנו מקלים על מחפשי העבודה לשתף את העניין שלהם במשרות ולמגייסים לשתף את העניין שלהם במחפשי עבודה פאסיבים. נכון לעכשיו סוויטץ' מתמקדת במשרות טכנולוגיה ומדיה בניו יורק, אבל השותפים מתכננים להרחיב את השימוש בה לערים נוספות.


מגמת המעבר לגיוס באמצעים טכנולוגיים ובכלל השימוש בסלולר לצורך ניהול ההון האנושי תופס את תשומת ליבם של מנהלי משאבי האנוש בארגונים המובילים בעולם. בכנס GlobalHR – ניהול משאבי אנוש בעולם גלובלי נדבר על מגמה זו ועל מגמות עולמיות נוספות אשר מומלץ לכל מנהל משאבי אנוש להכיר.

למידע נוסף ורישום לכנס GlobalHR – ניהול משאבי אנוש בעולם גלובלי – לחץ כאן! 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה