בטן גב בונוס

בטן גב בונוס

חילופי בעלות באתר הנופש והגולף בקווינסלנד אוסטרליה תזכה את העובדים בבונוסים בסך 325,000 דולר

שיתוף
תנאי העסקה
תנאי העסקה

ביליונר אוסטרלי בשם קלייב פאלמר אשר בבעלותו אתר נופש, ספא וגולף עבד בשיתוף עם רשת מלונות הייאט, שניהלה את האתר תחת המותג במשך 24 שנים. השבוע הודיע פאלמר כי הוא מסיים את ההתקשרות עם הנהלת הייאט ובכוונתו להגיש נגדם כתב תביעה על סך 60 מיליון דולר שלטענתו 'העלימה' ממנו רשת הייאט המבוססת בשיקאגו ארה"ב.

אך בעודו נערך למאבק בהנהלת הייאט בבבית המשפט בקווינסלנד (שבצפון-מזרח אוסטרליה), הצהיר המיליארדר שהוא לא מתכוון לפטר את העובדים וכי בכוונת לשמר את 650 עובדי האתר, אלו יקראו מעתה עובדי Coolum במקום עובדי Hyatt.

במאמץ לשמר את העובדים (עובדי בית המלון, הספא ואתר הגולף) בתפקידים ובדרגות השונים, הצהיר פאלמר כי הוא עומד להעניק בונוס בסך 500 דולר לכל עובד (משמע הוא נערך לחלק בונוסים בסך 325,000 דולר) וכי מערכת זו של תגמול באמצעות בונוסים תקופתיים יהפכו לחלק בלתי נפרד מהשכר עבור העובדים שיישארו לעבוד במותג החדש. 

פאלמר יצא בהודעה לתקשורת בה הוא מתח ביקורת חריפה על התנהלות רשת הייאט בכלל ובפרט על הכשל בניהול ההון האנושי בארגון והדגיש כי הוא מסיים את ההסכם עם הנהלת רשת הייאט אך לא עם העובדים המסורים והוסיף "העובדים לא יודעים מה זה בונוס. הם פשוט לא מכירים את הקונספט… זה ניהול כושל של חברה שלא יודעת לתמרץ את עובדיה, ליצור מחויבות ולשתף את העובדים ברווחים ובמקום זאת 'מחלקת' את הרווחים בקרב קבוצת בכירים מצומצמת. יתרה מזאת, העובדים כלל אינם מיוצגים בארגון העובדים של רשת הייאט…. פניתי לציבור העובדים והסברתי להם שאני בונה עליהם, שמקומם שמור וכי מעתה הם יתוגמלו בהתאם לתרומתם כי אני מאמין בכישורים וביכולות של העובדים. אנחנו נהפוך את האתר הזה לאתר התיירות המפואר ביותר בעולם."

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה