שיתוף

"איימי" חוסכת ליזם ג'יליאן מוריס כ- 43 שעות פרודוקטיביות בשנה.

מוריס, המייסד של Hitlist, אפליקציית נסיעות שמכוונת משתמשים לטיסות זולות, משתמש ב"איימי", עוזרת וירטואלית מ- x.ai במשך כשנתיים. כשמוריס רוצה לקבוע פגישה, הוא מבקשת את עסרתה של איימי לשלוח דוא"ל לאדם או לאנשים שהוא רוצה להיפגש איתם. איימי אוספת את פרטי אנשי הקשר מתוך המכשיר הנייד של מוריס ושולחת זימון לפגישה לאנשים הרצויים.

מוריס נעזר באיימי כדי לתאם כעשר פגישות בשבוע, היא חוסכת ממנו את הצורך לשלוח או להגיב להודעות ולמיילים שהיא יכולה לטפל בהם בעצמה. כך הוא יכול להשקיע את הזמן בדברים חשובים בחברה שלו טוב יותר.

טעות נפוצה לגבי AI היא לדמיין שמדובר ברובוט.

למרות החששות כי בינה מלאכותית יום אחד תחליף את העובדים האנושיים, חברות רבות משתמשות בטכנולוגיית AI כמו באיימי כדי להגדיל את התפוקה. סוכנים דיגיטליים מסייעים באיסוף מידע ומשימות אוטומטיות כגון תזמון פגישות או מענה לשאלות ובקשות של לקוחות. בעוד אלו נשמע כמו משימות קטנות, החברות שמשתמשות ב- AI מדווחות על יעילות גבוהה יותר.

אינטליגנציה מלאכותית מאפשרת שירות לקוחות מהיר, זמין ויעיל יותר. במקום שסוכני שירות הלקוחות יצטרכו לחפש ולקרוא את כל היסטוריית הלקוח כשהוא פונה אליהם, AI יודעת לסרוק את כל הנתונים במהירות ולהגיב בהתאם.

מדוע אין צורך לחשוש מטכנולוגית AI?

כעת, במקום שיהיו חמישה או שישה מסכים פתוחים על שולחן העבודה שלהם, מחפש מידע שצריכים לענות על שאלה של הלקוח, עובדים עם סוכן וירטואלי כדי לקבל את התשובות שהם צריכים. תוכנות AI מאתרות עבורם את המידע הנכון וחוסכות בזמן הנדרש לאתר אותו בעצמם. זה גם מצוין עבור עובדים חדשים שלא צריכים לזכור בע"פ את כל העבודה והתוכנות בבת אחת.

לכן, בעוד שחלק מהעובדים עשויים להרגיש לא בטוחים לגבי AI, הם כבר כנראה השתמשו בה בצורה כלשהי אך לא ידעו זאת, בעוד שצרכנים רבים מהססים לנסוע במכוניות אוטונומיות, תכונות נהיגה עצמית כגון מצלמות, חיישני חניה, והתראות ברכב, כבר נמצאות בשימוש במשך זמן מה והן לחלוטין פועלות בשיטת AI.
תפישה מוטעית לגבי AI היא לדמיין שזה רובוט, תוכנות AI אינן לובשות צורה של מכונה פיזית. הן חיות בתוך מכשירים שונים וניתן לגשת אליהן דרך לוח המגע, המיקרופון או המקלדת.

אינטליגנציה אנושית הכרחית להצלחת האינטליגנציה המלאכותית

המפתח של AI להגדלת הפרודוקטיביות של העובד היא הטכנולוגיה שלומדת את העדפות העובד, לא להיפך. האדם צריך להכשיר את ה- AI, כך שהטכנולוגיה תעשה את מה שהוא רוצה. אם AI נמצא בשימוש במוקד טלפוני, חשוב להקשיב ולסרוק תמלילים כדי לוודא שה- AI מספק חוויה חיובית יום-יומית, גם אם מישהו נותן לו תשובה אחרת בכל יום. זה בלתי ניתן לשימוש ללא אינטליגנציה אנושית שתשפר ותייעל כל הזמן את תהליכי ה- AI.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה