איך להרשים את הבוס הוורקוהוליק שלך מבלי להפוך לוורקוהוליק בעצמך

איך להרשים את הבוס הוורקוהוליק שלך מבלי להפוך לוורקוהוליק בעצמך

הדרכים להפוך את הנוכחות שלך במשרד למורגשת מבלי לעבוד מסביב לשעון ובסופי השבוע

שיתוף
מנהל וורקוהוליק

זה מראה נפוץ ומטריד שאף עובד לא רוצה לראות: המנהל שלך נמצא במשרד לפני שאתה מגיע כל בוקר והוא עדיין שם כשאתה עוזב כל ערב.

אם מוסיפים לכך את הלחץ והסטרס שנובעים מכך שתיבת הדואר הנכנס שלך בימי ראשון בבוקר מלאה בהודעות דוא"ל שהמנהל שלך לצוות בסוף השבוע, התחושה אינה נעימה, בלשון המעטה.

המנהל הוורקוהוליק שלך אינו מהווה השראה כי אם נוכחות שמתפרשת כעוינת – הוא נמצא בכל מקום, נוכח בכל זמן ואינו סומך על אף אחד מלבד על עצמו. עבור העובדים, מודל ניהול המיקרו החודרני אינו מניע כי אם מכבה, ויש למצוא לכך פתרון בהקדם.

במקום לקבל השראה מהנוכחות הדומיננטית של המנהל אתה מתחיל לתהות, "האם יש לאדם הזה חיים?".. וזה לא שאתה רשלן, להפך – אתה מסור לעבודה ויש לך מוסר עבודה גבוה, אתה מסיים את המשימות שלך בזמן ועל הדרך מנסה להתמודד עם פרויקטים נוספים, אבל אחרי שמונה או תשע שעות במשרד אתה חוזר הביתה – בניגוד לבוס שלך. האם אתה צריך להתאים את עצמך לקצב המרתון שלו כדי להתקדם?

לא בהכרח, אומרים מומחים. תוכל להרשים את המנהל הוורקוהוליק שלך על ידי השגת אותן מטרות ויעדים בדיוק כפי שהוא עושה, מבלי לתת לעבודה להשתלט על החיים האישיים שלך. כיצד ניתן לעשות זאת בהצלחה?

הפוך את ההשפעה שלך לברורה

הראה למנהל שלך מהן התוצאות שאתה משיג ע"י כך שתשלח לו מידי יום או מידי שבוע דוחות סיכום מטלות יומיות/שבועיות. כאשר תשלח דוחות התקדמות אלו, הקפד להתמקד במה שהשגת ובהשפעה של העבודה שלך על הצלחה החברה ולא להתמקד בשעות העבודה שעבדת על המשימות.

זה המקום שבו האחריות והרצינות שלך שמייצרות תוצאות יהיו גלויות עבור המנהל וכך יתאפשר לו להעריך אותך ואת עבודתך. זה קריטי שתשתף עם המנהל שלך כל ההתקדמות שביצעת במהלך השבוע. אם לא תתקשר באופן ברור את ההישגים, המנהל שלך לא יוכל לראות או להבין כמה עבודה אתה מקבל , וכמה אתה מצליח.

הגבר את הפרודוקטיביות שלך

ברגע שיש לך דוח שמציג את המיקוד על כמה עבודה אתה מקבל לעשות, ולא כמה זמן אתה מבלה בלעשות את זה, זה הזמן להתחיל לעבוד על הגדלת היעילות שלך.
התחל על ידי זיהוי וחיסול "גנבי זמן" באמצעות ניהול הסחות דעת פוטנציאליים כגון דוא"ל והפסקות לשיחות עם עמיתים לעבודה. אתה יכול לעשות את אותה כמות עבודה שהמנהל שלך עושה במשך היום מבלי להישאר עד שעות הלילה במשרד, אם תקטין את הסחות הדעת, תנהל באופן מיטבי את ההפסקות שלך ותעבוד באופן רצוף יחסית לאורך היום. כל אלו מתקבלים ע"י יישום מיומנויות ניהול זמן.

לאחר מכן, עבור לתכנון והעדיפות של עומס העבודה. יש אנשים שמבלים יותר מדי זמן בעבודה כי הם חושבים שהכל דחוף – חשוב והכרחי לבצע סדרי עדיפויות. התחל את היום עם שלושת הדברים הראשונים שעליך להשלים באותו היום על בסיס חשיבות המועדים. כאשר אתה מתבקש לעשות משהו אחר, שקול לפני כן האם תוכל להוסיף את המטלה הזו ליום שלך.

אם למנהל שלך יש הצעות לסדרי עדיפויות, קח את העצה, כך תוכל להוכיח למנהל שאתה מקשיב לו ומקבל את המלצותיו. ככל שתהיה פתוח ללמוד ממנו, כך הוא יהיה פתוח לבחון אותך ואת יכולותיך.

כדי להגביר את הפרודוקטיביות תוכל להסתייע בעדכוני תוכנה או שינויים ארגוניים שיכולים לקחת את הפרודוקטיביות שלך קדימה. שתף זאת עם המנהל שלך גם כן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה