שרית אבידן מונתה למנהלת כספים בבלאט-לפידות

שרית אבידן מונתה למנהלת כספים בבלאט-לפידות

פרט על ניהול המערך הכספי בחברה, תהיה אבידן אחראית על משאבי האנוש, הרכש והתפעול

שיתוף
שרית אבידן

מינוי חדש בחברת בלאט-לפידות: שרית אבידן מונתה בשבועות האחרונים לתפקיד סמנכ"ל כספים (CFO). אבידן היתה חשבת ומנהלת כספים בחברת ברוקס-קרת, ובתפקידה האחרון אותו מלאה בשבע השנים האחרונות שמשה כמנהלת כספים בכירה בחברת Invoke Solutions.

במסגרת תפקידה החדש אחראית על ניהול המערך הכספי בחברה, על משאבי אנוש, רכש ותפעול, ומטרת התפקיד הוא לתמוך בצמיחת החברה ובפעילותה העסקית, וכן בהקמת תשתיות חזקות לצורך כך. אבידן תשמש גם כחברת הנהלה, ותהיה כפופה למנכ"לית החברה, מאיה קומרוב.  

אבידן, 39, הינה רואת חשבון מוסמכת, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. היא מחזיקה בידה ניסיון של 12 שנים בתחום ניהול הכספים והחשבות.

בלאט לפידות ישומים ארגוניים הוקמה לפני כ-20 שנה ועוסקת במתן שירותי יעוץ ארגוני, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM salesforce.com  ופיתוח על פלטפורמת force.com. החברה מונה כ-50 עובדים ונותנת שירותי יעוץ בתחום הפיתוח הארגוני, ארגון ושיטות, וכן ניהול שינויים לאחר שינויים אסטרטגיים ולאחר הטמעה של מערכות ממוחשבות. החברה מתמחה בפיתוח מנהלים, שיפור מערך השירות והמכירות בארגון, פיתוח וניהול צוותים וניהול הדרכה.   

עם לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים כמו אוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת תל אביב, בטר פלייס, סרגון, הסוכנות היהודית, רד ויז'ן, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, לומניס ועוד.

מיכל בלאט, בעלת בלאט לפידות אמרה ל-HRus:

"במסגרת תהליך התרחבות של החברה נעשה שינוי בתחום של הכספים והוחלט לגייס את שרית אבידן לתפקיד סמנכ"לית הכספים. התפקיד היה קיים בחברה עד כה אך לא בהיקף הזה. שרית הביאה עמה ניסיון בניהול כספים בחברות דומות וגלובליות, כולל בחברה שנמנית בין לקוחותינו, וביכולתה לתת מענה ניהולי מתאים עקב השוק המתרחב והעשייה שלנו שנוגעת בעוד ועוד תחומים".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה