שיתוף

בחברות וארגונים כיום, תרבות חברה אינה רק אופציה. מועמדים שואפים לעבוד בחברות שמציגות תרבות חברה ברורה ואיכותית, שהיא חלק ממותג המעסיק. מועמדים רבים כוללים את תרבות החברה בה הם מתראיינים, בסל השיקולים שלהם, יחד עם שכר והטבות.

להלן 5 חברות שמציגות את תרבות החברה הטובה ביותר לשנת 2016:

Warby Parker

חברת Warby Parker עושה ומוכרת משקפי ראייה באינטרנט מאז שנת 2010. יש לה קו עיצובי משקפים משלה, והיא מוכרת ישירות ללקוחות, כדי לחסוך תיווך ולשמור על מחירים נמוכים.

תרבות החברה של Warby Parker מושכת מועמדים רבים. אחת הסיבות לכך שהחברה מצליחה היא, ייעוד צוות שלם בחברה המוקדש לתרבות. הצוות דואג שהתרבות החיובית תעמוד בחזית באמצעות פעילויות מהנות ומגבשות כגון: ארוחות צהריים כיפיות לעובדים, אירועים ופעילויות של כיף. החברה מוודאת שתמיד יהיה אירוע קרוב, כך שלצוות כולו יהיה משהו לצפות לו. בנוסף, החברה פועלת לוודא שטוב לעובדים והם נהנים בעבודה, ע"י התעקשות על הפסקות בזמן העבודה, הוצאת עובדים לארוחת צהריים משותפת, ועוד. בנוסף, החברה מיישמת אירועים ותכניות למען הקהילה.

Southwest Airlines

חברת התעופה Southwest Airlines מובילה עם לקוחות נאמנים ועובדים ידידותיים שיעשו כל שביכולתם כדי לספק שירות מצוין. החברה מצליחה לתקשר היטב את מטרותיה וחזונה לעובדים באופן שגורם להם להרגיש חלק, והצוות מגובש ומאוחד. עובדי החברה שחשים שהם חלק ממשהו גדול יותר, שמחים לתמוך במטרה המשותפת.

Twitter

עובדי Twitter לא יכולים להספיק לשבח את התרבות הארגונית של החברה. עם פגישות על הגג, עמיתים טובים לעבודה, חברה ידידותית לסביבה, ואוריינטציה צוותית בה כל אדם מונע על ידי מטרות החברה, בהחלט מהווים השראה.

עובדי Twitter זוכים לארוחות חינם במטה החברה בסן פרנסיסקו, שיעורי יוגה ללא הגבלה ושלל הטבות נוספות. אך מה מגדיר את תרבות חברת Twitter כייחודית? העובדים מציינים בעיקר את האושר שבעבודה עם אנשים חכמים נוספים. התרבות המושרשת בחברה היא שינוי סדרי עולם והשפעה מקיפה.

Chevron

למרות שלא תמיד חברות נפט וגז זוכות ליחסי ציבור חיוביים, Chevron מציגה תרבות חברה מצוינת. העובדים מספרים כי יש תמיכה רבה בחברה וחברי הצוות דואגים זה לזה.

Chevron מראה אכפתיות לעובדים באמצעות הטבות מושקעות כגון: מרכזי בריאות וכושר באתר החברה, או באמצעות חברויות במועדוני בריאות. בנוסף, החברה מציעה לעובדיה תכניות בריאות נוספות ומהנות כגון עיסויים, ואימונים ע"י מאמן אישי. החברה דואגת לרווחתם של העובדים, והעובדים יודעים שהם מוערכים.

SquareSpace

הסטארט-אפ המצליח SquareSpace נבחר באופן קבוע כאחד המקומות הטובים ביותר לעבוד בהם בניו יורק. התרבות הארגונית של החברה היא ארגון שטוח, פתוח ויצירתי. ארגון שטוח הוא כזה שאין בו כמעט רמות ניהול ודיסטנס בין הצוות והמנהלים. גישה זו שכיחה יותר בקרב חברות סטארט-אפ, ויכולה להיות מסובכת יותר בחברות וארגונים גדולים.

SquareSpace מציע יתרונות והטבות מושקעות כגון: 100% כיסוי פרמיות ביטוח בריאות, חופשות גמישות, שטחי משרדים אטרקטיביים, ארוחות קייטרינג, מטבחים מצוידים, חגיגות חודשיות, פינות רגיעה, ועוד. יתרונות אלו מבטאים את תרבות החברה, שמבינה את חשיבותו של ההון האנושי ומשקיעה בו. העובדים מרגישים ששומעים את קולם כאשר הם לא "עמומים "מתחת לשכבות של ניהול. רמה זו של חופש והעצמה מייצרת עובדים בעלי ביטחון ומשפרת מאוד את המורל.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה