פורים ב-William Hill: מנכ"ל החברה עלה לתקלט

פורים ב-William Hill: מנכ"ל החברה עלה לתקלט

חברת וויליאם היל הזמינה את העובדים לחגיגת פורים מלאת הפתעות. היה שמח

שיתוף
אירועי עובדים - פורים בוויליאם היל

אירועי עובדים - פורים בוויליאם היל

חברות רבות חוגגות את פורים בהפנינג ובמסיבות תחפושות במיוחד לעובדי החברה. אירועי עובדים הם הזדמנות להוקיר תודה לעובדים, לשבור שגרה, לרענן את שגרת היום השוחקת ולהגביר את תחושת השייכות שלהם לארגון. מחלקות הרווחה שוקדות על ארגון אירועי עובדים, שיתרמו לסביבת עבודה נינוחה ונעימה ותחושת שייכות, שתגביר גם את רמת המחויבות של העובדים לארגון ואת תפוקת עבודתם.

חברת וויליאם היל אונליין החליטה לחגוג לעובדיה את פורים במועדון ה-WEST הנמל תל אביבי. החברה, המעסיקה למעלה מ-200 עובדים, הזמינה לערב חגיגי את העובדים עם בני ובנות זוגם, כדי שגם אלה יתחככו ויפגשו בנפשות הפועלות בארגון.
שרגא מור, מנכ"ל William Hill בעמדת הדי ג'יי

 
בכניסה למועדון חיכתה דראג קווין צבעונית וחביבה שחילקה צמידים לכל אורח, והמבוגרים שביננו חזרו אחורנית בכמה שנים אל סצנת הבילויים המאפיינת את המועדונים – חותמת או צמיד לכל נכנס. המועדון האורבאני עוצב באופן פורימי ושמח, כשהברים הארוכים מעוטרים במסכות צבעוניות וכובעי ליצן, עבור מי ששכח להתחפש.

רוב העובדים דווקא לא שכחו להתחפש, וניתן היה לחזות בשלל פאות, מסכות ותלבושות צבעוניות ואפילו מושקעות. לאחר התכנסות וספיגת אווירת מועדונים עם כמה כוסיות של אלכוהול, החלה תחרות התחפושות שהנחתה הדראג קווין המשעשעת. הזוכים: עובד ואשתו שהתחפשו לזוג רופאים מנתחים, שקיבלו לרגל הזכייה תלושי קניה בשווי של 1,500 שקלים. התחפושות שהגיעו למקום השני והשלישי זכות גם הם בתלושי קנייה בשווי של כמה מאות שקלים.

ההיילייט של הערב ללא ספק היה המסיבה המקפיצה שהחלה מייד בסיום תחרות התחפושות. מוזיקה, עוד אוכל ואלכוהול וגם הפתעה: אל במת הדי ג'יי נקרא מנכ"ל החברה, שרגא מור, שקיפץ בקלילות לעמדה עם תחפושת השלד שלו. הוא הזרים לחלל האוויר שלל שירי דאנס והאוס תוך התלהבות ותנועות ידיים די-ג'ייאיות מקצועניות.

משיחות עם עובדים שחגגו במקום עלה כי אכן היתה זו הפתעה, אך יחד עם זאת לדבריהם לא מדובר בגימיק. מתברר שלמנכ"ל (המכונה בפי עובדי החברה פשוט 'שרגא'), היו תמיד תכונות המתחברות אל גובה העיניים. "שרגא תמיד היה חברה'מן", סיפרה אחת העובדות החוגגות. אנחנו, בכל אופן, רקדנו ונהננו.

רוצים לשמוע על חדשנות ברווחה? בואו לכנס חדשנות במשאבי אנוש

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה