פורטל דרושים – מערכת סינון קורות חיים

פורטל דרושים – מערכת סינון קורות חיים

מסננת קורות החיים של פורטל דרושים תאפשר לרכזות הגיוס לבצע גם סינונים של הרגע האחרון ותחסוך עלויות ועבודה סיזיפית רבה בים קורות החיים

שיתוף
מנהל מערכות מידע

מנהל מערכות מידע

מערכת סינון קורות החיים של פורטל דרושים חוסכת זמן רב למגייסי העובדים, כאשר קורות החיים של כל מועמד מודבקים כטקסט בגוף המייל, כך שאין צורך לפתוח את הקובץ. הסינון הראשוני על ידי סריקה או קריאה של קורות החיים נעשה באופן זה במהירות גדולה פי כמה מהרגיל.

כל עובד באשר הוא מבזבז זמן רב על פתיחת קבצים. כשמדובר ברכזות גיוס אשר פותחות עשרות ואולי מאות קורות חיים ביום – חשבו כמה זמן גוזלת פתיחת הקובץ: או שהוא נפתח לאט יחסית, או שהוא אינו נפתח כלל.

המרכיב המשמעותי במערכת הסינון של האתר מתבסס על סינון על-פי מילות מפתח אותן מגדיר המעסיק לכל משרה בנפרד. לצורך העניין, מעסיק המחפש מועמדים בוגרי 8200  בלבד, יקבל אליו למייל אך ורק מועמדים אשר בקורות החיים שלהם מופיע "8200". המערכת תומכת גם באיתור מילים דומות/ נרדפות, כגון: "מתכנת"/ "תוכניתן"/ developer.

כל מועמד המעוניין לשלוח קורות חיים למשרה המופיעה בפורטל דרושים נדרש למלא טופס מקדים עם מספר פרטים בסיסיים, כמו שנות ניסיון ואזור המגורים שלו. הפרטים בטופס זה מאפשרים למעסיק ביצוע סינון נוסף. לדוגמא, למרות שלא נכתב במודעה שנדרשות חמש שנות ניסיון לתפקיד – הוא יוכל לקבל רק את קורות החיים של המועמדים אשר ציינו בטופס שהינם בעלי חמש שנות ניסיון ומעלה. באותו אופן, מאפשרת המערכת סינון ע"פ איזור המגורים של המועמד, דבר אשר רלוונטי במיוחד במשרות זוטרות. אנשי האתר סיווגו כ-1,000 יישובים בארץ ל-7 אזורים עיקריים, דבר המקל על סינון המועמדים.

האתר מציע מערכת סינון נוספת המבוססת על שאלות "כן/ לא" המופיעות למועמד לפני שהוא שולח את קורות החיים. לא ניתן לשלוח קורות חיים במשרות אלו, ללא התייחסות לשאלות. מטרת השאלות הנה להדגיש למועמד את הפרטים החשובים למעסיק. לדוגמא, מעסיק המעוניין לקבל מועמדים בוגרי טכניון בלבד יוכל לבצע מעין תזכורת למועמד כאשר הוא יישאל בטופס: "האם הנך בוגר הטכניון". מערכת זו משמשת בעיקר לסינון 'רעש' – כלומר מועמדים אשר אינם עומדים בתנאי הסף המינימאליים.

לפרטים נוספים על יכולות מערכת סינון קורות החיים של פורטל דרושים ניתן לצור קשר כאן

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה