שיתוף

"דמיינו לעצמכם מעין "סרגל של אושר", עליו כל אחד ידרג לעצמו באיזו מידה הוא מאושר, בהתייחס לכל תחומי החיים: בזוגיות בעבודה ובכלל"

בשאלה הזאת פתחה נילי וינרב, MA בהתנהגות  ארגונית, תואר ראשון בסוציולוגיה, מאמנת, מרצה, מנחה, את הרצאתה "איך אפשר להיות מאושר" בכנס חשיפת מרצים של HRus.


להשתתפות ב – כנס חשיפת מרצים הבא שלנו – ללא עלות למנהלי/ות משאבי אנוש ורווחה – לחצו על הקישור!


"בין אם אנחנו נמצאים בדרגה 3 (על סרגל האושר) או בדרגה 8 החדשות הטובות הן, שבכלים פשוטים ונגישים, אפשר לשמר ולשפר את רמת האושר. הכלים שאגיש לכם היום מבוססים על חקר האושר וחקר המוח שהתקדמו מאד בשנים האחרונות.

בהרצאתה נילי מציגה חמישה סיפורי חיים המובילים לחמשת ה "כוחות" המאפשרים, לדבריה, אושר.
(ראשי תיבות כ"ח-כישור חיים)

הכוח הראשון הוא כח הבחירה שהוא הבסיס לחיים שלמים, אפקטיביים ומאושרים, עפ"י המחקר ועפ"י הפרקטיקה אותה מציגה נילי בסיפורים אישיים מהחיים.

כשנילי מחלקת לנוכחים בקבוקוני בועות סבון ומנחה: "להכניס אוויר לריאות, ולהוציא אותו לאט-לאט…" מתמלא האולם בבועות סבון צבעוניות וכולם חווים את האפקט…

נילי עוצרת לרגע ומאפשרת לנוכחים לחוש…מה אתם מרגישים? היא שואלת, מהקהל עולים קולות צחוק… והתגובות שנזרקות לבמה הן: "כיף"…"שמחה"…FUN""

נילי: אנחנו יכולים לבחור פעילות שגורמת לנו הנאה. המח שלנו יכול להתנהל על פי הבחירות שלנו ולא רק לנהל אותנו…

"למי אכפת"?                                    

"אבל…ממשיכה נילי, למרות שהדרך הזאת טובה אפילו כאמצעי לגמילה מעישון, בוודאי לא אחד מכם חשב לעצמו: "אם יראו אותי עכשיו…עם הבועות…מה יגידו???"

אז גם כאן יש לנו אפשרות בחירה…

אם כוונותינו טובות, ואיננו מזיקים לאיש – התשובה האולטימטיבית המאפשרת אושר, היא…. ונילי מפנה את השאלה לקהל ועונה: "למי אכפת?"…

ואז היא מזמינה את הקהל לשנן את ה"מנטרה": מה יגידו? למי אכפת.

נילי מספרת על עצמה: הייתי קצינת חינוך. אומרים שקצינת חינוך זה אופי לא רק תפקיד. גם מהתחום העסקי נילי מביאה איתה תובנות וכלים אפקטיביים, ובעיקר יותר מעשור של הנחיית קבוצות של מגוון אוכלוסיות: בכירים, זוטרים, אנשי צבא ועובדי ציבור, במגזר החינוכי ובמגזר העסקי, עולים וותיקים, צעירים לפני צבא וקצינים בכירים.

טיפים וטריקים

ב"תפריט המלא" של ההרצאה: כלים מעשיים, "טיפים", "טריקים", מקורות וסיפורים מהחיים שמעניקים בסופו של דבר למי שיוצא מההרצאה חמישה כלים שהם בבחינת חמישה כוחות- כישורי חיים, לשיפור ולשימור רמת האושר בחיי היום-יום, וכל זאת בקלילות, בהומור ובכיף, בבחינת "נאה דורש ונאה מקיים.

זוהי רק טעימה קטנה על קצה המזלג מתוך הרצאתה של נילי וינרב בכנס חשיפת מרצים של HRus. ניתן לשמוע ולראות את ההרצאה בסרטון המצורף.

להזמנת ההרצאה המלאה וקבלת פרטים נוספים:
nilex@bezeqint.net   |   0544-800-107

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה