שיתוף

מציאה ושמירת הכישרונות בארגון הוא אתגר מספר אחד כיום בכל הארגונים הקיימים. לכן כל כך הרבה ארגונים מחדשים את המיקוד שלהם בתרבות החברה ובמעורבות העובדים. ברגע שהם מוצאים עובד מיומן ובעל ערך הם רוצים לשמור אותו מעורב ומאושר, במיוחד בתקופה בה התחרות על כישרונות רק הולכת וגדלה.

תרבות החברה היא גורם מספר אחד לגיוס העובדים ולשימורם. היא הסיבה שבגינה יבחרו העובדים לעבוד בחברה מסוימת על פני האחרת.  כסף וסוג הלקוחות או העבודה יכולים להשפיע על החלטת המועמד, אבל בסופו של דבר התרבות והאנשים איתם הוא יעבוד מדי יום, הם אלו שיכריעו בסוף.

תרבות החברה מושתתת על אושר העובדים ומעורבותם, וזו לא משימה קלה. ארגונים וחברות ברחבי העולם עושים כל שביכולתם להגדיל ולשמר את מעורבות העובדים בכל דרך רלוונטית. לצורך כך, הם גם מבצעים תהליכי מדידה למעורבות ואושר העובדים, כדי לדעת האם יש צורך לשפר ולחזק.

מאחר והיום הכל עובד לדיגיטל והופך ממוחשב, גם מעורבות העובדים שהיא בין הערכים החשובים ביותר בארגון, עוברת להיות ממוחשבת.

כיצד להעביר את מעורבות העובדים לדיגיטל? להלן 3 כלים אפקטיביים לכך:

אפליקציית סקר מעורבות עובדים 15-5 דקות

15five

אפליקציית סקר מעורבות 15-5 דקות, מושתת על עיקרון שהעובדים לוקחים לעצמם 15 דקות כדי לענות על סקר המנהלים שלהם, והמנהלים לוקחים לעצמם 5 דקות לסקור את העובדים. הסקר נערך במחשב ונשמר ברשת, כך שניתן לצפות ולנתח אותו לאחר מכן.

המנהלים יכולים ליצור שאלות סקר מותאמות אישית (אפליקציית FIVE15 מספקת ספריה של שאלות חשובות), להגדיר סוקרים שונים עבור עובדים שונים, ולשלוח את התשובות לאנשים נוספים בארגון שצריכים לראות את המשוב או שיהיו אחראיים על ביצוע השינוי, כגון אנשי משאבי אנוש. ניתן ליצור קבוצות בתוך המערכת –  אם אתה מנהל צוותים מרובים, שיאפשרו לך לשאול שאלות את עובדי החברה כולה תוך כדי שאלות ספציפיות לצוות. האפליקציה כוללת גם סעיף עבור מטרות והישגים, כך שעובדים יכולים לרשום את המשימות החשובות שהם מתכננים לבצע בשבוע הבא, ובכך האפליקציה מסייעת לשמור על עובדים אחראים.

Culture Amp

Culture Amp

Culture Amp מספק כלים להפעלת סקירות ביצועים וסקרי דופק ותרבות, ומאפשר למנהלים לעיין בנתונים המבוססים על שלב מחזור החיים של עובדיהם – ממועמדים ועד לעוזבים את החברה, ע"י דמוגרפיה או במסגרת זמן. כמו כן, יש למערכת תכונת דיווח המבצעת ניתוח, כך שתוכלו לראות את המרכיבים החשובים ביותר למעורבות ואושר העובדים בחברה שלכם. מנהלי המערכת יכולים להקים במערכת צוותים, כך ששאלות מותאמות אישית יישלחו לעובדים ספציפיים והתשובות תישלחנה רק למנהלים הנכונים, שיש להם גישה לדוחות.

TinyPulse

TinyPulse

TinyPulse הופכת את עריכת הסקרים לקלה ופשוטה, כך שתוכלו לדעת בדיוק כמה מעורבים ומאושרים חברי הצוות שלכם. הפלטפורמה שולחת שאלה אחת בשבוע (הם ממליצים לשלוח שאלות של כן או לא, קנה מידה, NPS, או שאלות פתוחות), התשובות אנונימיות והמנהלים יכולים לדווח את התובנות לגורמים נוספים בחברה. בנוסף, העובדים יכולים לשלוח את תשובותיהם לעמיתים כדי להראות את הערכתם ולשלוח הצעות לשיפור החברה ולמדיניותה. זוהי אפליקציה פשוטה, אבל היא מספקת את כל מה שצריך כדי להישאר מעודכן במעורבות ואושר העובדים שלך.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה