מסיבות חג המולד המושקעות ביותר

מסיבות חג המולד המושקעות ביותר

כיצד חברות כמו Google, Go Daddy ו- UBS חוגגות עם העובדים את חג המולד? לא תאמינו!

שיתוף

לקראת חג המולד, ערכנו סקירה של כמה מהחברות הגדולות והקטנות בעולם שערכו עבור עובדיהם בשנים האחרונות, מסיבות חג מולד מושקעות ויצירתיות במיוחד.

שכירת מגרש בייסבול ענקי, ארוחה מתחת למים ומסיבת פענוח רצח, הן רק חלק מהמסיבות המיוחדות הללו.

 

Google – Googlympus

googlympus

חברת גוגל היתה צריכה להזמין 10,000 עובדים להזמין למסיבת חג המולד בשנה שעברה. היא החליטה לערוך מסיבה מיוחדת בסגנון יווני בשם Googlympus, כאשר הוקמו 10 מתחמי אוהלים ענקיים כל אחד מהם בסגנון יווני משלו. עיצוב ובניית האירוע ארכה חמישה ימים ונדרשו יומיים נוספים לפירוק המתחמים לאחריו.

 

 

 

 

Wilder Things בספארי

החברה האקולוגית הקטנה Wilder Things בחרה במסיבת חג מולד בסגנון טבע. הם לקחו את עובדי החברה לספארי Knowsley שם אכלו ארוחת ערב מתחת למים בחדר אוכל במיכל שקוף, כשהם מוקפים בחיות ים אקזוטיות.

Go Daddy’s משחק בייסבול עצום

chase-field

חברת הדומיינים Go Daddy לא חסכה על עובדיה לחג המולד, בלשון המעטה. החברה שכרה פארק בייסבול (Chase Field) עצום באריזונה שלרב משמש את ליגת משחקי הבייסבול של אריזונה דיאמונדבקס. במסיבה הושקעו מיליונים והיא כללה הופעה של זי זי טופ ג'ול. עובדים החברה הוטסו מחוץ למדינה גם כן. יותר מ -5,000 אורחים השתתפו במסיבת הענק שהסתיימה במפגן זיקוקים מרהיב לאורך כל המגרש.

UBS – לילה מטורף במוזיאון

ubs

עד שנת 2008 הבנקים הגדולים היו ידועים במסיבות חג המולד המפוארות שלהם וכן במסיבות ביתר השנה. אחת המסיבות המיוחדות והמוזרות ביותר שנערכו ב- UBS התקיימה במוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע. מסיבה נושא "הלווייתן הכחול" אך אפילו הם לא הצליחו להעיר את המוזיאון לחיים כמו בסרט של בן סטילר.

שבעת החטאים של Bloomberg’s

חברת חדשות העסקים 'בלומברג' ערכה סיור בלונדון בעקבות שבעת החטאים לחגיגות חג המולד שלה, כאשר במסע הזה עובדי חברה ביקרו בעשרה מהברים המובילים בלונדון, בבתי קזינו, ובקברטים לחגיגות של חטא ושתיה.

Free Radio חקירת רצח במנזר

freeradio

אחוזת Coombe Abbey בוורוויקשייר היא אחוזה כפרית יפה ביום, אך בלילה היא מארחת אנשים שלכאורה פותרים תעלומות רצח מתוחכמות. האורחים מגיעים בלבוש על פי קונספט, אוכלים ארוחת ערב משובחת ולאחר מכן מתחילים בפענוח מקרה הרצח. עובדי Free Radio, תחנת רדיו עצמאית בברמינגהם, הוזמנו לאחוזה למסיבה בסגנון מנזר, לבושים בבגדי נזירים בעודם מנסים לפתור תעלומת רצח מורכבת.

Bear Nibbles – כדורגל בועות פלסטיק

עובדי חברת החטיפים Bear Nibbles התעטפו בבועות פלסטיק גדולות ושחקו כדורגל. ספורט זה, בסגנון zorbing הוא כיף אמיתי ודרך רכה לשחק בספורט מגע. כל אחד יכול להצטרף למשחק ומי שלא אוהב כדורגל יכל להתגלגל על הארץ בעטיפת הפלסטיק שלו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה