שיתוף

קידום אתרים – אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) נחשב לאחד מערוצי השיווק הדיגיטליים היעילים ביותר. SEO הינו תהליך הכרוך באופטימיזציה של מבנה האתר והתוכן, חווית משתמש, פרסום ממוקד על מנת לשפר את הנראות והדירוג בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) ובכך לבסס אמינות ולספק תוצאות לטווח ארוך.

איך קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש יכול להגביר את החשיפה למועמדים פוטנציאליים?

טווח הגעה עצום: למנועי החיפוש יש כמות עצומה של תנועה בהשוואה לערוצי שיווק דיגיטליים אחרים. מנועים כמו גוגל, בינג ויאהו הם מהאתרים הפופולאריים ביותר בעולם המקוון, עם מיליארדי חיפושים שמתבצעים מדי יום. מועמדים אקטיביים עוברים גם שם כדי למצוא את המשרה הבאה שלהם.

תנועה מונעת כוונות: משתמשים שמחפשים מידע פונים ישירות אל למנועי החיפוש, יש להם כוונה ספציפית בראש. הם מחפשים באופן פעיל מידע או פתרונות הקשורים לשאילתה שלהם. תנועה מונעת כוונות זו היא בעלת ערך רב לארגונים ולחברות מכיוון שהסבירות שהם יבצעו המרה היא גבוהה (המרה היא לאו דווקא רכישת מוצר, היא יכולה להיות גם שליחת קורות חיים), ולכן חשוב לבצע אופטמיזציית תוכן נכונה ולהוביל אותם לפעולה.

גמישות והתאמה אישית: קידום אתרים מאפשר לכם להתנסות בפורמטים שונים של מודעות דרושים, מסרים וקריאייטיביות כדי למצוא את מה שהכי מהדהד עם קהל היעד. תוכלו לבדוק ולחדד את המסרים ולהבטיח שמודעות הדרושים מניעות לפעולה.

מיקוד קהלים: לא ניתן לזהות בצורה ישירה מי האנשים הספציפיים שביקרו באתר, אבל כן אפשר לדעת באמצעות ניתוח הנתונים אם הם תואמים את היעדים שהגדרתם במודעת הדרושים כגון דמוגרפיה.

דיוק מודעת דרושים: אופטימיזציה של מודעות היא חיונית למנועי החיפוש כדי להבטיח שהמודעות  יוצגו ביעילות ויגיעו לקהל המתאים. מחקר מילות מפתח יסודי יכול לזהות את מילות המפתח ומונחי החיפוש הרלוונטיים שבהם קהל היעד יעשה שימוש כדי למצוא מודעת דרושים אצלכם באתר.

מפות חום: כלי מעולה לבחינת השימושיות באתר והתנהגות המשתמשים. מפות חום מייצגות חזותית את האזורים של דף אינטרנט שבהם משתמשים ממקדים את תשומת הלב שלהם, ועוזרות לבעלי האתר להבין כיצד מבקרים מקיימים אינטראקציה עם האתר. ניתוח המידע יכול לחולל שינוי מהותי להגדלת ההמרות.

לסיכום: אלו רק חלק מהיתרונות של ביצוע תהליך קידום אתרים. בחלק זה התמקדתי בהקשר למודעות דרושים אבל יש לו השפעה עצומה על כלל האתר לקבלת לידים, חשיפה ומעורבות עם הארגון שלכם.

מעוניינים להכשיר את הצוות איך לבצע קידום אתרים באופן עצמאי? מוזמנים לפנות לאורית שירה רונן – מומחית ומרצה לשיווק ולגיוס דיגיטלי.

לפרטים התקשרו 052-6351675


אורית תנחה את סדנת לינקדאין בכנס שיתקיים ב 22.6.23 בכפר המכביה. לפרטים נוספים ורישום לכנס לחצו כאן.

כנס פיתוח ארגוני 2024

כנס AI למשאבי אנוש 2024

כנס דיני עבודה למנהלי.ות משאבי אנוש 2024

כנס למידה והדרכה 2024

אין תגובות

השאר תגובה