שיתוף

בארגונים רבים קיים תפקיד 'מנהל אושר' (Director of Happiness). באחרים, תפקיד זה מוטל על מנהל\ת

ליאור כהן, מנכ"ל Better Together
ליאור כהן, מנכ"ל Better Together

הרווחה בארגון. חברת Better Together  (ביחד זה עובד מצוין), מספקת פתרונות 360 לניהול חווית העובד בארגון.

"עבור חברות קטנות ובינוניות שאין להן מנהל רווחה, אנחנו מספקים שירותי מיקור חוץ בתחום הרווחה" אומר ליאור כהן מנכ"ל החברה, שבאמתחתו כ-20 שנות ניסיון בהפקתם של כ-300 פרויקטים בשנה בתקציבים של מיליוני שקלים, הן כמפיק בחברות הגדולות במשק, והן כמנהל הפקות, רכש, ומנהל רווחה בארגון גדול ומוביל המעסיק יותר מ-5000 עובדים.

לדבריו, "בארגונים גדולים אנחנו מעניקים סיוע מקצועי, טכני ולוגיסטי לצוות הרווחה הקיים. בנוסף, החברה עוסקת גם בניהול פרויקטים שיווקיים וקד"ם".

מה מיוחד בחברה שלכם?

"הייחוד שלנו כחברה הוא המומחיות והניסיון הרב שאנחנו מביאים משני צידי המטבע – כלקוחות וכספקים. הניסיון והידע הרב והמקיף שיש לנו, מאפשרים לנו להבין הכי נכון את הצרכים האמיתיים של העובד, של מנהל\ת הרווחה, של  מנהל\ת משאבי האנוש ושל הארגון.

"ובה בעת, להכיר לפרטי פרטים את כל שלבי ההפקה ולנהל ביעילות ובאפקטיביות את הספקים השונים".

מהם תחומי הפעילות העיקריים כולל דגשים חשובים ואילו שירותים אתם מספקים לארגונים?

"אנחנו מספקים ניהול חווית עובד 360 בהתאמה לצרכי הארגון ומטרותיו.

"תחומי הפעילות העיקריים שלנו הם:

  • "בניית תוכנית רווחה שנתית כולל ניהול תקציב הרווחה – מרגע קליטת העובד ולאורך כל חייו האישיים והמקצועיים better togetherבארגון.
  • "תשתית טכנולוגית חדשנית, נגישה ויעילה שחוסכת משאבי זמן וכסף ומשאירה לארגון ראש שקט ותחושת בטחון.
  • "בילינג וניהול מרוכז של הספקים.
  • "פרסונליזציה של השירותים לעובדים.
  • "הפקה והוצאה לפועל של התוכנית".

"הדגשים שלנו:

  • "עיצוב חוויה יוצאת דופן עבור עובדי הארגון ברמה הפיזית, הרגשית, האינטלקטואלית והווירטואלית.
  • "בניית שפה אחידה שתהיה מזוהה עם הרווחה לאורך כל הדרך.
    • "ביצוע התאמות בתהליכים קיימים ועיצוב תהליכים חדשים.
    • "בנייה והרחבה של התשתית בכדי לאפשר תקשורת ישירה עם העובדים".

מה כולל השירות שלכם לארגונים?

"השירות שלנו כולל:

  • "יעוץ, ליווי והכוונה כולל בניית תוכנית רווחה שנתית.
  • "מערכת בילינג אחת לחיובי ספקים.
  • "ניהול הטבות תמריצים ומתנות בהתאמה אישית לעובדים.
  • "מערכת דיגיטלית חדשנית לבחירת חבילות גיבוש.
  • "ניהול נופשים כולל מוקד טלפוני ומערך רישום ממוחשב.
  • "קריאטיב לאירועים – פיתוח קונספט יעודי, תוכן ובחירת אומנים.
  • "הפקת אירועים, כנסים, טקסים פנימיים וימי הדרכה.
  • "בניית משובים וסקרי שביעות רצון".

איך זה עובד בפועל?

"בשלב הראשון אנחנו נפגשים לפגישת הכרות ללא התחייבות, לצורך הצגת שלבי התוכנית. לאחר אישור התוכנית אנחנו מבצעים תחקיר מקיף על הארגון שכולל חמישה אלמנטים:

  • "עיצוב, בנייה ויישום של תפישת עולם חדשנית המטפלת בחיבור, הזיקה והמחויבות בין העובד והארגון.
  • "ביצוע התאמות בתהליכים קיימים ועיצוב תהליכים חדשים.
  • "עיצוב ויישום תשתיות תקשורת.
  • "בניית תשתית לתקשורת ישירה לעובדים ו\או הרחבת התשתיות הקיימות.
  • "בניית שפה אחידה שתהיה מזוהה עם הרווחה לאורך כל הדרך.

"מכאן אנחנו מגיעים ללב העניין – בניית תוכנית פעילות שנתית והוצאה לפועל שלה, בשטח. לכל אורך הדרך אנחנו עורכים מפגשים שוטפים עם הארגון לצורך קבלת משוב וביצוע כיוונונים, ואחת לתקופה אנחנו עורכים סקר שביעות רצון מהתוכנית לצורך שימור ושיפור".

האם המוצר שלכם הוא פלטפורמה שכוללת כמה מודולים והארגון יכול לבחור איזה מודול לרכוש? או שזה מגיע כיחידה אחת?

"השירות שלנו הוא גמיש ומודולרי ואנחנו מתאימים את עצמנו לצורך ולארגון ועובדים מכל הלב, ועם חיוך רחב".

האם רכישת המערכת כרוכה בייעוץ? או האם רוכשים אותה כמערכת ומטמיעים בארגון?

"חברתBetter Together  מעניקה שירות אישי כולל, ומחברת בין ממשקים מורכבים המותאמים לכל ארגון על פי צרכיו. הארגונים רוכשים שירות הכולל ניהול של מספר מערכות הן בהיבט האנושי והן בהיבט הדיגיטלי".

מהם היתרונות של החברה שלכם לעומת חברות אחרות שמספקות שירותים בתחומים הללו?

"חברתBetter Together  מספקת פלטפורמת מיקור חוץ חדשנית המעניקה לארגונים את כל מעטפת הפתרונות לניהול חווית העובד במקום אחד.

"היתרון הגדול שלנו הוא הידע והניסיון הרב שאנחנו מביאים איתנו לצד היצירתיות והחדשנות שבאות לידי ביטוי בכל פרויקט ופרויקט, כמפתח להעצמת חווית העובד ולהצלחה בהשגת המטרות הארגוניות".

מנה בבקשה דוגמאות לפרויקטים שעשיתם ואיך כל אחד מהפרויקטים האלה שיפר את מצבו של הארגון שבו הוא הוטמע.

"בארגון האחרון בו עבדתי, כמנהל רווחה, צוות הרווחה הצליח להעלות את הארגון בשתי מדרגות בסקר 'המקומות שהכי כדאי לעבוד בהם'. זהו אתגר לא פשוט שדרש עבודה קשה ואינטנסיבית לאורך כל הדרך.

"איך עשינו את זה? כמעט כל פרויקט שהוצאנו לפועל הסתיים עם מאות פוסטים, ים תמונות והמון פידבקים חיוביים שבהם העובדים אמרו לנו תודה על העבודה הקשה, על החשיבה לפרטי פרטים ועל מתן השרות המנצח.

"כל אלו יחד הביאו להשגת המטרה, שכן עובד מאושר משמעו ארגון משגשג. ובתקופה בה פעלנו, הנאמנות והשייכות של העובד לארגון גדלה משמעותית, ובזאת גם נמדדת כיום Better Together".

כהן מוסיף, כי "כיום יש המון חברות הפקה שצומחות כמו פטריות אחרי הגשם ומספקות מענה בתחום הרווחה בפרט, ובתחום ההפקות בכלל. אבל מעטות הן החברות שמגיעות עם 'דם ויזע', כלומר, עם ניסיון עצום של עבודת שטח, יצירתיות, ויכולת מענה מוכחת לאתגרים הצפויים והבלתי צפויים.

"חשוב מאוד שמנהלות משאבי אנוש ורווחה וגם מנכ"לים וסמנכ"לים ידעו לזהות את ההבדלים ולבחור נכון. כשאנחנו מגיעים לשטח, יש המון אתגרים ולא כולם מכירים את הנהלים המחמירים, הביטוחים השונים הנדרשים והפתרונות On Line שמצילים את המצב ברגעי המשבר.

"בסופו של דבר השירות שלנו נמדד ברגעי משבר, כשצצות בעיות בלתי צפויות ויש את היכולת למצוא להן פתרונות מהירים, ולצאת מהמשבר כשידך על העליונה בלי שאף אחד הרגיש או ראה שבכלל קרה משהו. לכן, אני ממליץ בחום לבחור נכון".

לפרטים נוספים וליצירת קשר נא לפנות: 054-5778418, או לדואר אלקטרוני בכתובת: lior@bt-pro.co.il

אין תגובות

השאר תגובה