גיוס רשתי – מיתוג מוצלח באמצעות הרשת

גיוס רשתי – מיתוג מוצלח באמצעות הרשת

גיוס רשתי - טוב גם למיתוג הארגון

שיתוף

 אדם שוב מנכ"ל Refresh  הציג בכנס קהילות הגיוס 2011 את הפוטנציאל לגיוס עובדים הטמון ברשת.

ישראל, כך מתברר, היא המובילה בשימוש בפייסבוק ביחס לאוכלוסייה. ל-65% מהישראלים עמוד בפייסבוק והם מקדישים לגלישה כ-11 שעות בממוצע בחודש.

הפייסבוק הפך זה מכבר למדינה השלישית במספר הגולשים שבו. המספר הגבוה כמו גם חתכי הגיל של הגולשים הופכים את הפייסבוק לזירה אידאלית לגיוס עובדים.

שוב הדגים כיצד ניתן ליצור חוויה אינטראקטיבית בין המגייס למועמד לגיוס ברשת. חוויה מסוג זה ממתגת את הארגון כמקום בו סביבת העבודה היא מקור להנאה – כזו שעשויה לפנות לשכבות גיל צעירות יותר שמספר המשתלבים מבניהם בשוק העבודה הולך וגדל.
בין השאר הציג אדם שוב את ניסיונה המוצלח של הארד רוק קפה – מילאנו, בגיוס עובדים לרשת באמצעות תהליך גיוס אנטראקטיבי.

הדוגמאות אותן הביא אדם שוב תוך שימוש באמצעים אודיו ויזואליים במהלך ההרצאה והדיאלוג אותו יצר עם הקהל המרותק, הם ההוכחה הטובה ביותר לאפשריות הטמונות ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט לגיוס רשתי.

 

סדנת דיני עבודה בנושא מניעת הטרדה מינית והתעמרות בעבודה

אין תגובות

השאר תגובה