ניצנית בר לוי היא הסמנכ"לית משאבי אנוש החדשה של קבוצת טלדור

ניצנית בר לוי היא הסמנכ"לית משאבי אנוש החדשה של קבוצת טלדור

ניצנית בר לוי מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת טלדור לאחר שהתפקיד לא היה מאוייש בשנה וחצי האחרונות. מערכת פורטל משאבי האנוש מאחלת לבר לוי הצלחה בתפקידה החדש.

שיתוף
ניצנית בר לוי - סמנכ

ניצנית בר לוי, מי שהיתה עד לאחרונה סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת אריקום תוכנה (שנה וחודשיים) ולפני כן ראש ענף פיתוח משאבי אנוש של מכון וייצמן למדע (במשך ארבע וחצי שנים) מונתה בסוף חודש שעבר לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת טלדור – לאחר תקופה ארוכה בה החברה לא מצאה תחליף לסמנכ"לית משאבי האנוש הקודמת של הקבוצה, רעות מגן, שחדלה לכהן בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת טלדור עוד בתאריך 10/11/2014, כלומר לפני כשנה וחצי! (הערת עורך: רעות מגן מונתה אז לסמנכ"לית משאבי אנוש באלעד מערכות – ראה – רעות מגן מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש באלעד מערכות).

לבר לוי (45) תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בלימודי עבודה באוניברסיטת תל אביב. במסגרת תפקידה בטלדור, תיהיה אחראית בר לוי על כל מערך משאבי האנוש של קבוצת טלדור (ניהול המערך וטיפול במשאבי האנוש של הקבוצה), תתווה את אסטרטגיית משאבי האנוש בארגון ותשמש כחברת הנהלה. במכון וייצמן מילאה בר לוי מספר תפקידים עוד קודם למינוייה כראש ענף פיתוח משאבי האנוש של המכון והיתה, בין השאר, אחראית על הקמת וניהול מחלקת ההדרכה והפיתוח הארגוני, הקמת מערך הגיוס ופיתוח אסטרטגיית גיוס העובדים, כמו גם ניהול הרווחה הארגונית של המכון. 

קבוצת טלדור, הפועלת כאינטגרטור מוביל בעולם ה-IT, כספקית של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, ה-BPO, אבטחת המידע, מערכות, התקשורת ומיקור חוץ. מנכ"ל הקבוצה, נתי אברהמי, ציין כי כניסתה של בר לוי הינו חלק משמעותי בתהליכים האסטרטגיים שהקבוצה מתמקדת בהם בחודשים האחרונים למען מיצובה של הקבוצה כמובילה בתחום עיסוקה.

חברת טלדור הינה חברה בורסאית הנסחרת בבורסה בתל אביב. הודעה זו, כפי שצוין, מגיע לאחר היעדרות ממושכת באיוש התפקיד של סמנכ"ל משאבי האנוש של הקבוצה. תופעה זו של 'היעדרות' בעל תפקיד בכיר בתחום משאבי האנוש אינה דבר נדיר בחברות וארגונים שונים. לדוגמה ניתן לציין את הדיווחים האחרונים בעיתון גלובס לגבי איוש המכרז לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש ברשות המיסים ומעידה על דיסוננס גדול בין הדברים שנאמרים ע"י ארגונים לבין מה שקורה בפועל. כמובן שניתן לציין לטובה גם מקרים הפוכים בתחום, לדוגמא: היחס שמקבלים בעלי תפקידי משאבי האנוש בבנק פועלים – סיפור מקרה שצף לכותרות שלנו בעקבות פרישתו של ציון קינן, מנכ"ל הבנק.

לפיכך, אנו רוצים להחל לבר לוי הצלחה במילוי תפקידה ומקווים כי תוביל מהפכה בתחום משאבי האנוש בטלדור שהינה, בין השאר, גם ספקית שירותים למחלקות משאבי אנוש בארגונים רבים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה