דרושים במשאבי אנוש – גופים ציבוריים

דרושים במשאבי אנוש – גופים ציבוריים

בעמוד זה מתפרסמות מפעם לפעם מודעות דרושים בתחום משאבי אנוש, במגוון תפקידים ועבור מגוון מעסיקים. כדאי לבדוק מדי פעם משרות חדשות שעולות לאתר אחת לתקופה

שיתוף
משאבי אנוש - דרושים

משאבי אנוש - דרושים

מבקר המדינה

מבקר המדינה הוא הגוף המבצע ביקורת חיצונית על מגוון פעולותיהם של משרדי הממשלה, השלטון המקומי וגופים ציבוריים שונים (הנקראים: הגופים המבוקרים). מטרת הביקורת היא להבטיח שפעולותיהם נעשות בהתאם לחוק, למינהל התקין ולטוהר המידות ועל פי עקרונות של יעילות וחיסכון.

כמו כן מוסמך מבקר המדינה לבחון כל נושא אחר שהוא רואה בו צורך. כדי שיוכל מבקר המדינה להגשים את תפקידו, מעניק לו חוק היסוד סמכות נרחבת לקבל מידע מהגופים המבוקרים, בהתאם לסעיף בחוק היסוד הקובע כי גוף העומד לביקורתו של מבקר המדינה ימציא למבקר ללא דיחוי, לפי דרישתו, ידיעות, מסמכים, הסברים, וכל חומר אחר שלדעת המבקר דרושים לו לצורכי הביקורת.


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לדף הדרושים של אתר מבקר המדינה בקישור זה! בדף זה תוכלו למצוא משרות מכל הסוגים, בהם גם דרושים בתחום משאבי אנוש.


 למשרד מבקר המדינה דרוש\ה מזכיר\ה למשרה זמנית לתקופה של עד תשעה חודשים לכל היותר.

מיקום המשרה: משרד מבקר המדינה הלשכה בירושלים, אגף משאבי אנוש, רח' מבקר המדינה 2, ירושלים.

תנאי ההעסקה: ההעסקה היא בתנאי חוזה בשכר השווה ערך לדרגה 16 בדירוג המינהלי של עובדי מדינה.

תיאור המשרה:

  • העובד\ת יפעל\תפעל בהתאם להנחיות מנהלת משאבי אנוש.
  • ביצוע עבודות מזכירות שונות.
  • סיוע במערך המכרזים במשרדי.
  • טיפול בדואר שוטף.
  • שליחויות.
  • תיוק.
  • ביול מכתבים.
  • צילום מסמכים.
  • מענה לטלפונים.
  • דאגה לתקינות תפעולית של כל המערכות והציוד הנמצא בלשכה.

דרישות התפקיד:

  • 12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה: חובה.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
  • ידע בתוכנות אופיס: word, excel, outlook, powerpoint.
  • יכולת הקלדה בשיטה עיוורת – הקלדה מהירה.
  • יחסי אנוש ונועם הליכות.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ.
  • 5 ימי עבודה בשבוע.
  • שעות העבודה הינן בין השעות 16:00-07:30.
  • בנוסף תידרש עבודה בשעות נוספות בהתאם לצרכי העבודה.
  • לא יתקבל\תתקבל מועמד\ת לעבודה אם מועסק\ת במשרד קרוב\ת משפחה שלו\ה, כהגדרתו בפיסקה 13.3 בתקשי"ר.

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

העובד\ת ידרש\תידרש לעבור בדיקת סיווג בטחוני, כמקובל.

המשרד יפנה את המועמדים\ות המתאימים\ות, בהתאם לצורך, לבחינות וראיון אישי בפני ועדת קבלה.

לאן להעביר קורות חיים:

המועמד\ת מתבקש\ת להעביר קורות חיים, המלצות ואסמכתאות תומכות במרוכז לדואר אלקטרוני בכתובת: Mashab@mevaker.gov.il, עבור גב' גרציה בסלי, רכזת אגף משאבי אנוש.

יש לציין: "עבור משרה מזכירה (למשרה זמנית)".

מועמד\ת אשר לא ימציא\תמציא צילום תעודת בגרות לא יוזמן\תוזמן לראיון. את הפניות יש להעביר לא יאוחר מיום 02.05.2018.​

 



הג'וינט

ארגון הג'וינט העולמי (Joint Distribution Committee – JDC), שנוסד ב-1914, הוא הארגון היהודי ההומניטרי הגדול בעולם. זהו ארגון א-פוליטי, ללא מטרות רווח, שהוקם כדי לעזור ליהודים ולקהילות יהודיות בעולם, בעיקר בעתות חירום או משבר. הג'וינט פועל לחיזוק הקהילות היהודיות המקומיות בעולם וכן לשימור ופיתוח החיים היהודיים בקהילות אלו.

ג'וינט ישראל עוסק בקידום איכות החיים, שיוויון הזדמנויות וצמצום פערים בחברה הישראלית. הארגון פועל בקרב אוכלוסיות ללא הבחנה דתית, לאומית או פוליטית.


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לדף הדרושים של אתר הג'וינט בקישור זה! בדף זה תוכלו למצוא משרות מכל הסוגים, בהם גם דרושים בתחום משאבי אנוש.


לג'וינט ישראל-תבת דרוש\ה מנהל\ת אזור צפון למערך תוכניות תעסוקה לצעירים בסיכון במסגרת תכנית יתד

  • ההעסקה אינה באמצעות הג'וינט.

לתוכנית יתד – התכנית הלאומית לצעירים וצעירות במצבי סיכון בהובלת משרד העבודה והרווחה וג'וינט ישראל-אשלים – דרוש\ה מנה\ל מערך תוכניות תעסוקה לצעירים בסיכון באזור הצפון.

התפקיד כולל:

הובלה וניהול מקצועי של התוכנית, עבודה בשותפויות ופיתוח והבניית המודל.

תיאור המשרה:

  • הקמה, פיתוח, ותפעול התוכנית וכן בקרה על יישום התוכנית.
  • איתור וזיהויי חסמים ו\או הזדמנויות בתוכנית וטיפול בהם.
  • הבניית מודל התוכנית.
  • העלאת סוגיות אסטרטגיות כמו גם דילמות ודרכי התמודדות, לדיון וקבלת החלטות כלפי מעלה.
  • פיתוח וניהול ממשקים ושותפויות.
  • הכנת דו"חות וסקירות תקופתיות על התוכנית, והגשתם.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון רלוונטי: חובה.
  • תואר שני: יתרון.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בהקמה וניהול של פרויקטים, לרבות ניסיון בעבודה בשותפויות: חובה.
  • היכרות עם עולם התעסוקה: יתרון משמעותי.
  • היכרות עם עולם התוכן של צעירים בסיכון: יתרון משמעותי.
  • אסרטיביות ותכונת יזמות.
  • יכולת לעבודה אינטנסיבית ויכולת לעמוד בריבוי משימות בעת ובעונה אחת.
  • תקשורת בינאישית טובה.
  • גמישות ויכולת התאמה לסביבות עבודה מגוונות.
  • שליטה טובה בסביבה ממוחשבת.
  • כושר ביטוי מצויין בכתב ובעל פה.

פרטים נוספים על המשרה:

  • התפקיד דורש נסיעות מרובות ויכולות ניידות גבוהה.
  • היקף משרה: משרה מלאה.
  • מקום עבודה: אזור הצפון.
  • תחילת העבודה: מיידית.
  • ההעסקה אינה באמצעות הג'וינט.

קורות חיים יש לשלוח באמצעות הלינק באתר עד ה-8 במאי 2018.

ייענו רק פניות מתאימות.

אין תגובות

השאר תגובה