אאוץ': לחלק מעובדי טוויטר נודע על פיטוריהם באמצעות חסימת הדוא"ל

אאוץ': לחלק מעובדי טוויטר נודע על פיטוריהם באמצעות חסימת הדוא"ל

מנכ"ל טוויטר הודיע לכלל העובדים על החלטת החברה להוביל שינויים ארגוניים, במסגרתם יפוטרו 336 עובדים

שיתוף

ג'ק דורסי (Jack Dorsey), יו"ר ומנכ"ל טוויטר המיליארדר בן ה-39, שלח אתמול (ג') לכלל עובדי החברה מייל הנושא את הכותרת: 'טוויטר ממוקדת יותר'.

"צוות, אנו נעים קדימה עם ארגון מחדש של כוח העבודה שלנו כדי שנוכל לקדם את החברה שלנו", כתב דורסי. "הצוות עובד מסביב לשעון כדי לייצר מפת דרכים יעילה לטוויטר, וויין ופריסקופ, והם עתידים להיות חזקים… מפת הדרכים היא גם תכנית לשינוי האופן בו אנו עובדים, והדרך בה העבודה מתבצעת. מחלקות המוצרים וההנדסה הולכים לעשות את השינויים המבניים המשמעותיים ביותר על מנת להצעיד את התכנית שלנו קדימה. אנו סבורים שמחלקת הנדסה תעבוד בצורה יעילה הרבה יותר עם צוות עובדים קטן וזריז, תוך שמירה על שיעור גבוה מכוח העבודה הקיים. אז עשינו החלטה מאד קשה: אנו מתכננים להיפרד מ-336 עובדים. אנחנו עושים את זה עם מלוא הכבוד לכל אדם ואדם. טוויטר אף תעניק לכל עובד מפוטר חבילת פרישה נדיבה וסיוע במציאת עבודה חדשה… תודה לכולכם על האמון ועל ההבנה. זה לא קל. העולם זקוק לטוויטר חזקה, וזהו צעד נוסף על מנת להגיע לשם. כמו תמיד, מוזמנים להגיע אלי באופן ישיר עם רעיונות או שאלות".

על אף הבטחתו של דורסי לנהוג בכבוד כלפי המפוטרים, קיבל בארט איוויז, מהנדס תוכנה בטוויטר מאז 2011, את הודעת החברה הראשונה בנוגע לפיטוריו בדמות הודעת חסימה לחשבון הדוא"ל שלו.

טוויטר

 

כמה שעות לאחר מכן פרסם אייוויז פוסט נוסף, בו ציין כי התברר שהמתינה לו הודעה קולית מהחברה בו הודיעו לו על פיטוריו.

 

טוויטר 2

 

עובדים נוספים דיווח ברשתות החברתיות על כך שקיבלו גם הם את הידיעה בנוגע לפיטורים בעקבות חסימת הדוא"ל שלהם. באחת ההודעות ב-Reddit, תחת השם "LaidOffIn140", נכתב: "אני אחד מחסרי המזל (או אולי ברי המזל) מהמהנדסים שפוטרו בטוויטר. הם אפילו לא אמרו לנו עדיין, אבל התעוררתי בבוקר וגיליתי שהדוא"ל שלי נחסם בשל שינוי סיסמא. אם מישהו חווה דבר דומה בעבר, במיוחד בענף ההייטק, אשמח לקבל עצה איך להתמודד עם התהליך".

השמועות בנוגע לפיטורים האמורים החלו כבר לפני כמה ימים, אולם החברה נמנעה מלאשר את הידיעה עד אתמול, עת הופץ לכלל העובדים המייל. מניית טוויטר נפלה בכ-50% במהלך החודשים האחרונים, על רקע אכזבת המשקיעים מהתוצאות שהציגה החברה לאחרונה, ולאחר פרסום החלטה עלתה מניית החברה ב-1.2%, נוסף על עלייה של כ-7% בערב הקודם.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה