QualiTest בגיוס מאסיבי של 60 עובדים לתפקידים טכנולוגיים

QualiTest בגיוס מאסיבי של 60 עובדים לתפקידים טכנולוגיים

חברת בדיקות התוכנה QualiTest מגייסת 60 עובדים. ראיון עם טלי שם-טוב, מנכ"לית קווליטסט ישראל

שיתוף
טלי שם-טוב. צילום: שי אוקנין

טלי שם-טוב. צילום: שי אוקנין

חברת בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות QualiTest הישראלית, יצאה בתהליך גיוס של כ-60 עובדים שישולבו במספר פרויקטים בהם זכתה החברה לאחרונה.

הגיוס הנוכחי מצטרף לגיוס קודם של 150 עובדים ברבעון השלישי של שנת 2017 ושל 100 עובדים ברבעון הראשון של שנת 2018, כחלק מצמיחת החברה בארץ ובעולם.

QualiTest מונה כ-1500 עובדים בישראל וכ-3500 ברחבי העולם. העבודה בפרויקט ארוך־טווח זה מתבצעת במרכז טכנולוגי מתקדם העוסק בטכנולוגיות פורצות דרך בוQualiTest לוקחת אחריות מלאה על כל מערך הבדיקות כולל שו"ב, מודיעין ועוד. כמו כן הפרויקט כולל בדיקות מקצה לקצה של כל תהליכי הפיתוח בארגון החל מבדיקות שפיות, עומסים, ביצועים, פונקציונאליות ועד להקמת תשתיות לבדיקות אוטומציה ובניית סביבת עבודה.

שוחחנו עם מנכ"לית קווליטסט ישראל, טלי שם-טוב.

כמה שנים את משמשת מנכ"לית קווליטסט ישראל, מה עשית לפני כן?

"הצטרפתי לקווליטסט ישראל בשנת 2002. מאז, מילאתי מגוון תפקידים ביניהם מנהלת פיתוח עסקי וסמנכ"לית משאבי אנוש, כל התפקידים שמילאתי בחברה עד כה לא היו בעלי אופי טכנולוגי מובהק אך הביאו אותי לצבור ניסיון, רקע והבנה של השוק והחברה, עד שהגעתי לתפקיד המנכ"לית בישראל בשנת 2007, האחראית על 1,500 מתוך 4000 עובדי החברה ברחבי העולם".

מהם האתגרים המרכזיים בניהול עובדים בחברה?

"קווליטסט מבצעת עשרות פרויקטים עם החברות הגדולות והמובילות במשק. עובדי החברה, ממגוון רחב של מגזרים, אחראים באופן מלא ושוטף על בדיקות תוכנה ואבטחת איכות. כל העובדים שלנו מועסקים בצורה מלאה על ידנו וממוקמים בעשרות אתרי-לקוח ברחבי הארץ. ניהול העובדים בקווליטסט מתבצע ע"י עובדים מקצועיים מרמת החטיבות, מנהלי הצוותים ומנהלות רווחה, ששומרים על מקצועיות ומיומנות גבוהה במקביל לרגישות הנדרשת מעצם העבודה בארגון הלקוח. מדובר באתגר ניהולי לא פשוט לנהל את החברה ממטה החברה כאשר רוב רובם של העובדים מבוזרים בעשרות רבות של מקומות ברחבי הארץ".

כיצד משלבים עובדים מדורות שונים לעבודה בצוות?

"בקווליטסט אנחנו בראש ובראשונה מסתכלים על האדם, יכולותיו, בפוטנציאל הגלום בו ובמהירות הקליטה שלו. יש לנו לא מעט עובדים שחצו את גילאי ה-50 ואף ה-60, כמו כן, חלק מהעובדים שאנו מגייסים הם חסרי ניסיון מקצועי אך עם "פוטנציאל מערכתי וטכנולוגי" וחשיבה אנליטית מובהקת וזה מה שחשוב לנו. התרבות והמדיניות של קווליטסט יוצרת שילוב דורות ואוכלוסיות מגוונות בצורה טבעית ואני גאה על כך".

כיצד מחברים את הדורות השונים בארגון, מבחינת עבודה שוטפת ומבחינת אירועים ופעילויות מיוחדות בחברה (כגון ימי גיבוש, ימי כיף, וכד')?

"החוכמה היא להבין את מכלול הצרכים לאור הגיוון ולהתאים את האירועים וההטבות בהתאם לכך. חייבת לציין, בגאווה רבה, שבמגוון פרויקטים עובדים זה לצד זה עובדים מדורות, גילאים ואוכלוסיות שונות והחיבור הוא מדהים! לכולם מטרה משותפת: להביא את עצמם לידי מימוש מקצועי ולהצליח במה שהם עושים. כשלעתים אני מסתובבת בשטח, בין העובדים, זה תמיד מרגש אותי מחדש".

מהן ההטבות לעובדים המוצעות בחברה?

"אנחנו מתקשרים עם ספקים שונים ונוהגים לנצל את כוח הקניה שלנו כדי לספק לעובדים הנחות שונות במקומות שונים ומזמינים את העובדים לשמוע הרצאות מעת לעת, כמו כן מעניקים מתנות ללידה לבחירה, מתנת חתונה תגמול כספי + יום חופש על חשבון ההחברה, מתנה לעלייה לכיתה א', התקשרות לחברות האשראי במתן הטבות, הצגות לילדים ולמשפחה במחירים מוזלים ואירוע קיץ למשפחות מידי שנה".

מהי תרבות וחזון החברה כפי שאת רואה אותה?

"קווליטסט היא חברת הבדיקות ואבטחת האיכות הגדולה בעולם, מתכננת ומפתחת פתרונות מותאמים למגוון תחומים בתעשייה עם ניסיון רב בתהליכים ומתודולוגיות לבדיקת תוכנה מהמתקדמות בעולם. החברה מציגה מגוון רחב של בדיקות ומערכות אבטחת איכות מותאמים ברמת מומחיות גבוהה לחברות בתחומי הטכנולוגיה, טלקום, מוביל, AI, סייבר, בריאות, פיננסים, ביטחון, מדיה, קמעונאות ותעשייה. החברה פועלת בישראל, ארה"ב, בריטניה, אוקראינה, הודו ורומניה ומשרתת אלפי לקוחות. החזון שלנו הוא לתת פתרונות ממוקדי לקוח ולבסס את המובילות שלנו בשוק העולמי כחברה שמציעה את סל הפתרונות הרחב והמותאם ביותר עבור לקוחותינו ושותפינו. ה-DNA שלנו הוא ישראלי, גם לאחר הרכישה על ידי קרן מרלין הבריטית, והדרייב לחדשנות ויזמות זורם בעורקי החברה בכל מקום בה היא פועלת ברחבי העולם – וכך אני רוצה שזה יימש"ך.

לאילו תפקידים אתם מגייסים כעת?

"בימים אלו אנו מגייסים לפרויקט ייחודי וסודי בארגון בטחוני עשרות בודקי תוכנה, מפתחי אוטומציה לבדיקות תוכנה ומערכת, מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה RF לבדיקות, מהנדסי תקשורת, מדריכי תוכנה, מפתחי הדרכה, מהנדסי תמיכת סיסטם ויוצאי יחידות טכנולוגיות צבאיות מובילות למגוון תפקידים. כלל עובדי QualiTest נותנים שירותי בדיקות ו-Business Assurance מקצועיים באתרי החברה ובאתרי הלקוחות השונים בקבוצות אורגניות גדולות ונהנים מתנאים טובים ומגוונים ומאופק קידום מקצועי בחברה".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה