50 עובדי הסטארט-אפ הישראלי "פריים סנס" יפוטרו השבוע

50 עובדי הסטארט-אפ הישראלי "פריים סנס" יפוטרו השבוע

הליך הפיטורים חוצה מחלקות, ובהן שיווק, פיתוח, תפעול ומחקר. מרבית העובדים שיפוטרו הם מסניף החברה בישראל

שיתוף

פיטורים בהיי-טק: חברת הסטארט-אפ הישראלית פריים סנס מפטרת 50 מתוך 190 עובדיה. כך דיווח היום (א') העיתון גלובס.

מרבית העובדים שיפוטרו הם מסניף החברה ברמת החי"ל בתל-אביב, וחלק קטן יותר ברחבי העולם. הבוקר, פורסם, התקיים שימוע לעובדים ובהמשך השבוע הם יקבלו מכתבי פיטורים.

הליך הפיטורים חוצה מחלקות, ובהן שיווק, פיתוח, תפעול ומחקר.

פריים סנס – יצרנית הטכנולוגיה שמאחורי מצלמת התנועה של מיקרוסופט קינקט המשווקת לקונסולת אקס-בוקס 360 – דורגה ב-2010 במקוום השני מבין חברות הסטארט-אפ המבטיחות של העיתון הכלכלי גלובס, וכאחד המועמדות להנפקה ראשונה בנאסד"ק.

בשנה שעברה נכנסה החברה לרשימת 50 החברות החדשניות ב-2011, מטעם המכון הטכנולוגי MIT.

החברה הישראלית פועלת בתחומי המשחקים והמדיה האלקטרונית. מנהלה הוא ינון ברכה, כאשר שניים ממייסדיה הם גיימרים שביקשו לשפר את חווית המשתמש ולהפוך את המשחקים לאינטואיטיביים וקלים יותר.

באמצעות פיתוח של טכנולוגיה ושבב ייחודיים, מכשירים אלקטרוניים שונים יכולים "לתפוס" את העולם בתלת-ממד, ולפיכך להפוך ידידותיים יותר לשימוש. במילים אחרות, המוצרים האלקטרוניים מסוגלים לסרוק את המשתמש, וכך הוא יכול להפעילם על-ידי מחוות וללא שימוש בשלט.

 

גם ביאהו נפרדים

ובעניין דומה, בתחילת מארס פורסם כי המנכ"ל הטרי של יאהו סקוט תומפסון, מתכוון לערוך פיטורים נרחבים של אלפי עובדים בחברה, כחלק משינויים שהוא מתכנן להחיל לאחר כניסתו לתפקיד בינואר. מקור הדיווח הוא בלוג הטכנולוגיה All Things Digital המסתמך על מקורות מתוך החברה ומחוצה לה.
על פי הדיווח, הפיטורים יתבצעו בעיקר בצוותי פיתוח המוצרים, יחצי ציבור ומחקר.

בפברואר הודיעה יאהו כי היו"ר רוי בוסטוק ושלושה דירקטורים נוספים יעזבו, לאחר שרק בינואר התחלף המנכ"ל הקודם, ג'רי יאנג. לאחר שכל השינויים ייכנסו לתוקף, כל הדירקטורים בחברה יהיו כאלה שהצטרפו לאחר 2010.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה