שלוש שנים לפורטל משאבי האנוש HRus

שלוש שנים לפורטל משאבי האנוש HRus

פורטל משאבי אנוש HRus חוגג שלוש שנים, אז רצינו להגיד תודה לכם הקוראים ולכל מי שליווה, עזר ותמך... וגם לספר לכם על מה אנו מתכננים עבורכם בהמשך הדרך.

שיתוף
חוגגים עם פורטל משאבי אנוש

HRus – פורטל משאבי האנוש, חוגג שלוש שנים!

בסמיכות לראש השנה בשנת 2011 עלינו לאוויר עם חזון להיות פלטפורמת חדשות ומאמרים מקצועיים לקהילת משאבי האנוש של ישראל, שלוש שנים לאחר מכן, פורטל משאבי האנוש HRus הינו הבמה המרכזית למנהלי משאבי אנוש וספק התוכן המקצועי הגדול ביותר בישראל בתחום, ומהווה את אחד ממקורות המידע הגדולים בעולם בתחום משאבי האנוש. יש לנו עדיין מקומות להשתפר בהם – אנו מודעים לכך – ועדיין, מדובר בהישג יוצא דופן, במיוחד בהתחשב במגבלות השפה (עברית שפה יפה, אך מרבית המומחים בתחום בעולם – לא כותבים בה), ובגודל השוק המקומי.

בשנה האחרונה הוספנו יותר מ-1,000 כתבות ומאמרים נוספים לפורטל ובכך חצינו את רף 5,000 דפי התוכן אשר מפורסמים בלעדית אצלנו בחלוקה ליותר מ-100 קטגוריות תוכן, בניהם: גיוס עובדים, רווחה ארגונית, הדרכה, אסטרטגיית משאבי אנוש ובניית תוכניות עבודה, תוכנות משאבי אנוש, דיני עבודה, שכר ופנסיה, יחסי עבודה, זכויות עובדים ומעסיקים, מינהל ולוגיסטיקה, בריאות ועוד… התוכן מיוצר ברובו ע"י מומחי התוכן של הפורטל, אך לא רק, ויותר מ-50 כותבים מומחים ואנשי קהילת משאבי האנוש בחרו לפרסם תוכן מקצועי דרכנו!


אנו מזמינים אתכם להיות חלק מהכותבים באתר:
ליהנות מחשיפה, לשתף ללמוד (וללמד) ולהעמיק את הידע המקצועי בקרב חברי הקהילה.
הצטרפו לצוות הכותבים של פורטל משאבי אנוש!
לפרטים נוספים – לחץ כאן!


הפעילות ברשתות החברתיות גדלה אף היא ולדף הפייסבוק של הפורטל אשר כבר מזמן הפך לדף משאבי האנוש הגדול בישראל, עם כמעט 17,000 אוהדים, יצטרפו השנה גם שני קבוצות גדולות – קבוצת אינדקס העסקים למנהלי משאבי אנוש, אשר מונה מעל ל-3,600 חברים, ו- קבוצת פורום גיוס עובדים, אשר מונה מעל ל-650 חברים.

כמו כן, בשלושת השנים ארגנו עבור הקהילה 25 כנסים מקצועיים וימי עיון מקצועיים, 11 מהם השנה! בין השאר: כנס קהילת הגיוס השנתי, כנס ההדרכה השנתי, כנס Wellbeing – רווחת העובד, כנס למידה ופיתוח ארגוני ועוד… לפירוט וסיקור של הכנסים ראה גם: סיכום אירועי משאבי אנוש.

במסגרת הכנסים השנה גם התחלנו במנהג חדש להכין כלי שימושי ממשי אשר מיועד לתת עזרה בעבודה השוטפת של כל מנהל משאבי אנוש ואשר מיועדים להיות על קיר המשרד או שולחנו של כל מנהל משאבי אנוש. כלים אלו מחולקים, ללא עלות, במסגרת הכנסים שלנו. שני הכלים הראשונים שכבר פורסמו ניתן למצוא את "תוכנית העבודה לרווחה ארגונית" המאגדת בתוכה מעל ל-80 ימי פעילות שונים שניתן לערוך בארגון, וכן את "לוח חוקי המגן" אשר כולל גישה מהירה לכלל החוקים עצמם כמו גם לביהורים ולכתבות בנושאים השונים שבהם עוסקים חוקי המגן.

הכתבות והמאמרים הנצפים ביותר בפורטל משאבי אנוש:

שלוש הכתבות הנצפות ביותר מאז הקמת הפורטל הינן:

הראיון שערכנו עם שרי שירין בנושא ראיון שימוע לפני פיטורין שומר על המקום הראשון, עם מעל ל-10,000 ציפיות!

את המקום השני ברשימה שומר המאמר שפרסמנו שסוקר את חובת תשלום הנסיעות לעובד, בדומה לשנה שעברה (עם כמעט 7,000 ציפיות), אך את המקום השלישי תופסת כתבה חדשה/ישנה שממשיכה לקבל אזכורים רבים ממקורות שונים אשר עוסקת בשכר בענף הפרסום וכוללת טבלאות שכר בתחום (עם מעל ל-3,500 צפיות). זאת אם נתעלם מפרסומי המשרות / דרושים בתחום משאבי האנוש אשר מפורסמים במסגרת השירות לקהילת משאבי האנוש (אשר זוכים לפופולריות גדולה), כגון מודעת הדרושים לשירות בתי הסוהר שפורסמה בתחילת שנה שעברה וזכתה לקרוב ל-5,500 ציפיות.

שלוש הכתבות הנצפות ביותר בשנת הפעילות השלישית של הפורטל הינן:

אך לזמן יש יתרון ולכן אם נסתכל רק על הכתבות שפורסמו בשנתנו השלישי נקבל רשימה שונה אשר מעידה על הצרכים ומוקדי העניין של אנשי קהילת משאבי האנוש (עם אלפי צפיות לכל אחד מהם):

שוב נצטרך להוציא את הכתבות על משרות משאבי אנוש, שכן לדוגמה הכתבה על משרות ומינויים משאבי אנוש אוגוסט 2014, אשר פורסמה רק לפני חודש, קיבלה כמעט 3,000 ציפיות.

(1) 12 תכונות האופי של מנהיג אמיתי – מאמר מקצועי שכולל גם את התשובה לשאלה: אך לגרום למנהיגים לבחור בארגון?. המאמר פורסם בדיוק לפני שנה, אך המידע בו נצחי וחשוב לפחות ברמת הידע הנדרש ממנהל משאבי האנוש.

(2) שינויים בצמרת משאבי האנוש של מוטורולה סולושנס – כתבה חדשותית/ברנז'ה אשר סקרה את סבב המינויים שנערך במטה החברה בישראל.

(3) ראיון עם מירית ולנסי נקש, סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת Playwise, על כניסתה לתפקיד החדש (הראיון נערך בתחילת 2014) ועל ראייתה כיצד יש לנהל את ההון האנושי בארגון.

מה אנו מתכננים לכם בשנה הקרובה…

אך אנו כאן בפורטל משאבי האנוש HRus לא שוקטים על שמרינו ואנו עובדים על מספר פרויקטים גדולים שיפורסמו בקרוב, בניהם ניתן כבר לפרסם את:

"ארגז הכלים למנהל משאבי האנוש" – ספר שימושי אשר מיועד לשבת על שולחנו של כל מנהל משאבי אנוש ויכלול הסברים לגבי פעילויות ורשימות תיוג לשימוש שותף במהלך עבודתו של מנהל משאבי האנוש.

ארגז הכלים יחולק לראשונה במסגרת יריד משאבי אנוש HR-Expo אשר מתוכנן להיערך לראשונה בישראל ב- 15.12.2014. היריד יכלול מעל ל-10 כנסי משאבי אנוש, אשר ההשתתפות בהם תיהיה ללא עלות, וכן יריד ספקים גדול אשר יהווה מוקד משיכה בפני עצמו.

בהמשך, בחציון הראשון של 2015, אנו מתכננים לערוך מספר כנסי משאבי אנוש, בניהם: כנס למידה ופיתוח ארגוני, כנס קהילת הגיוס, כנס רילוקיישן, כנס משאבי האנוש השנתי וכן כנס רווחה ארגונית.

בנוסף, אנו מתכננים להעלות מספר פרויקטים גדולים אשר ישדרגו את אופן השימוש וצורת צריכת המידע מהפורטל עצמו וכן בהמשך השנה להעמיק את תכני הוידאו אשר מסופקים לקהילה.

לסיום רצינו להגיד תודה לכל מי שהיה איתנו, תמך ועזר, וכן לצוות המסור שדואג להביא לכם את כל הטוב הזה.

אז שיהיה לכולם שנה טובה וקריאה מהנה…

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה