חג שמח ורישום לכנס משאבי אנוש הקרוב

חג שמח ורישום לכנס משאבי אנוש הקרוב

רק רצינו להגיד חג שמח ותודה רבה לכל קהילת משאבי האנוש ולכל מי שהיה איתנו ותמך בנו לאורך הדרך. אנו חוזרים מיד לאחר החג ובינתיים רוצים להזכיר לכם להירשם לכנס השנתי לניהול משאבי אנוש!

שיתוף
חג שמח לקהילת משאבי אנוש

מערכת פורטל קהילת משאבי האנוש HRus יוצאת לחופשת החג כבר היום, כך שבמהלך החג לא יעלו כתבות חדשות. נחזור לפעול (עם כוחות מחודשים) כבר ביום ראשון הקרוב, אך היה לנו חשוב להגיד לכם מספר דברים לפני כן:

(1) חג שמח,

פורטל קהילת משאבי האנוש HRus חגג לא מכבר שנתיים באוויר עם תפוצה והישגים שלא היו מביישים מערכות עיתון גדולות יותר. אך אנו יודעים כי הדבר לא היה אפשרי ללא שיתוף פעולה של גורמים ואנשים רבים שהיו איתנו לאורך הדרך ובוודאי שללא התמיכה שאנו זוכים בה מקרב קהילת משאבי האנוש שנותנים את הכוח להמשיך קדימה ולהביא לכם את הטוב ביותר.

לאורך הדרך השתדלנו כאן במערכת להביא תמיד את החדש, התמקדנו במקצועיות, הפצת ושיתוף ידע ולימוד הדדי. השקענו מאמצים ניכרים להביא לקהילה חידושים לאורך כל הדרך (ועוד הפתעות רבות ממתינות לכם בהמשך). ביצענו כנסים, ימי עיון ומפגשי קהילה במטרה להביא את האונליין לאופליין וליצור קהילה מלוכדת יותר.

אז תודה לכל מי שצעד איתנו (ובתקווה להמשך זוהר אף יותר), אנו פה בשביל לשרת אתכם, מנהלי משאבי האנוש, ונמשיך לעשות כך גם בעתיד.

וחג שמח לכל הקוראים, העוקבים, האוהדים והשותפים לדרך.

(2) להזכיר כי הרישום המוקדם לכנס הקרוב (הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש) מסתיים בעוד מספר ימים (6.10) וחבל שלא תנצלו את ההזדמנות.

לא ממתינים לאחרי החג, נכנסים לדף הכנס (לחץ כאן למעבר מהיר לדף הכנס) וממלאים את טופס הפרטים האישיים. טופס הרישום לכנס ישלח למייל שנתתם ואז כל שנותר הוא למלא את הפרטים ולהחזיר אותו אלינו.

בגלל שבחלק מהחברות יש בעיה של תהליך אישור ארוך אנא התחילו את התהליך כבר כעת בשביל שלא תפספסו את ההזדמנות לקחת חלק באירוע קהילת משאבי האנוש השנתי שלנו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה