פלאפון נוגסת בארוחת הצהריים של העובדים ובתקציב הדלק לליסינג

פלאפון נוגסת בארוחת הצהריים של העובדים ובתקציב הדלק לליסינג

עובדי הסלולר מתחילים לשלם את מחיר התחרות הצפופה והירידה ברווחים. מכסת הדלק השנתית תרד ב-5% וארוחת הצהריים תתייקר

שיתוף
גיוס עובדים

חברות הסלולר אמנם עדיין לא מממשות את איומיהן ומפטרות עובדים בסיטונות בשל כניסת השחקניות החדשות לשוק, אך הירידה המוכחת בהכנסות וברווחים מגולגלות כבר לתלושי השכר של העובדים כמעט בכל הדרגים.

דוגמה לכך היא חברת פלאפון, שהודיעה כי תקצץ כמה מההטבות אליהן התרגלו העובדים עד עתה. כך למשל, ארוחה בחדר האוכל שעלתה עד היום 10 שקלים בלבד, תעלה 15 שקלים. מי שיסרב יוכל לבחור בארוחה קלה הכוללת כריך ושתייה בשמונה שקלים.

קיצוצים גם ברכבי הליסינג. העובדים הזכאים לרכב צמוד, ובכללם מנהלי מחלקות ועובדים שעיקר פעילותם בשטח, ייאלצו להסתדר עם 95% מהכמות השנתית אותה צרכו עד לאחרונה. עובד שיחרוג מהמכסה החדשה שהוקצתה לו – ישלם מכיסו.

בפלאפון מקווים כי קביעת המכסה תעודד את בעלי המכוניות להימנע מנסיעות מיותרות, בעיקר בגלל העלייה המתמדת בתעריפי הדלק.

בחברה מאשרים את הפרטים ואומרים בתגובה: "החברה מאפשרת לעובדיה ליהנות ממגוון רחב של ארוחות מסובסדות, החל מחדר אוכל ייעודי וכלה בהסדר עם כ-100 מסעדות ברחבי הארץ במחיר של 15 שקל בלבד לארוחה מלאה, המסובסדת במחציתה על-ידי פלאפון. כעת אנו מציעים חלופה נוספת של ארוחה קלה במחיר של 8 שקלים בלבד. בנוסף, עקב עליית מחירי הדלק, החברה הודיעה על קיצוץ של 5% בממוצע הדלק השנתי של כל עובד במאות רכבי החברה, כולל למנהלים".

 

"צו 8" בפרטנר: כלל העובדים נקראו לסייע בשירות הלקוחות

בגלל המיזוג עם HOT: מירס מפטרת עשרות עובדים

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה