ענת כנפו-תבור מונתה לראש החטיבה לחיסכון ארוך טווח בפסגות

ענת כנפו-תבור מונתה לראש החטיבה לחיסכון ארוך טווח בפסגות

המשנה למנכ"ל משאבי אנוש החלה את דרכה בפסגות ב-2011, והחל מינואר הקרוב תעמוד בראש פעילות הפנסיה, הגמל והביטוח בבית ההשקעות

שיתוף
ענת כנפו תבור | צילום: יח

ענת כנפו-תבור, המשנה למנכ"ל משאבי אנוש בפסגות, מונתה לכהן כראש החטיבה לחיסכון ארוך טווח בבית ההשקעות. במסגרת תפקידה תהיה כנפו-תבור (39) אחראית על כל תחום הביטוח, הגמל והפנסיה בבית ההשקעות הגדול בישראל.

קידום Photo by renjith krishnan"מינויה של ענת הינו המשך ישיר למסורת רבת השנים בפסגות של העדפת קידום עובדים ומנהלים מצטיינים מתוך בית ההשקעות", כתב היום (ג') חגי בדש מנכ"ל פסגות, בהודעה לעובדי החברה. "ענת מביאה עמה ניסיון רב שנים הן בשוק ההון והן בתחום החיסכון ארוך הטווח, ואני בטוח כי היא תצליח גם בתפקידה החדש".

כנפו-תבור תחליף בינואר 2016 את אריק יוגב, שכיהן בתפקיד מאז הקמת חטיבה זו בתחילת 2014, והודיע לפני כחודש על פרישתו מבית ההשקעות.

חטיבת החיסכון ארוך הטווח בפסגות כוללת את קופות הגמל והפנסיה של בית ההשקעות, בהן מנוהלים כ-65 מיליארד שקל, נוסף על פעילות הביטוח אשר הוקמה לפני כשנתיים.

כנפו תבור הצטרפה לפסגות לפני כ-13 שנה, וכבר לפני כשנתיים הופיעה בבורסת השמות לכהן כמנכ"לית פעילות הגמל בבית ההשקעות, אולם לבסוף מונתה כסמנכ"לית תפעול במסגרת שינויים ארגונים שהוביל בדש.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה