עבודה מהבית: העובדים עצמם צריכים גם כן לחשוב ולהחליט אם זה מתאים...

עבודה מהבית: העובדים עצמם צריכים גם כן לחשוב ולהחליט אם זה מתאים להם

רוצים לעבוד מהבית? תחילה יש להבין את היתרונות והחסרונות לפני שתחליטו על כך

שיתוף
לערב את העובדים המרוחקים

לערב את העובדים המרוחקים

עבודה מהבית מעניקה לכם גמישות, אבל גם דורשת מכם הרבה בתמורה.
עבודה מהבית קורצת כמעט לכולם אבל לא לכולם היא מתאימה. למשרות אשר מאפשרות לכם לעבוד מהבית יש דרישות ייחודיות.

תארו לעצמכם כי הכיסא המשרדי הוא כסא המחשב הביתי שלכם, חלל העבודה הוא חדר השינה ומגירת החטיפים במטבח היא המזווה. חושבים שזה חלומי? לא תמיד.
משרות המאפשרות לכם לעבוד מהבית, הן מיוחדות ולא מתאימות לכל אחד.

על פי הפרסומים, בסקר Gallup 2017 שסקר יותר מ -15,000 מבוגרים עובדים, 43% מהנשאלים אמרו כי הם בילו לפחות זמן מסוים בשנת 2016 בעבודה מרחוק (ארבע נקודות אחוז גבוה יותר מאשר בשנת 2012) לא רק יותר שיותר אנשים עובדים מהבית או מרחוק, הם גם לעתים קרובות יותר (31% מבין הנחקרים) עבדו מהבית 4-5 ימים בשבוע, לעומת 24% ב -2012.

עבודה מהבית היא יותר ויותר נושא חם כיוון שהאפשרות הזו מושכת כישרונות שחשוב להם לשמר היטב את האיזון בין חיי העבודה והבית. חברות יכולות להתחרות ביניהן על כישרונות על ידי פיתוי מועמדים לאפשרות העבודה מהבית. חברות עושות כל מיני דברים כדי לפתות עובדים, כולל הצעת שעות גמישות ואפשרויות עבודה מהבית. על פי סקר שנערך על ידי Robert Half, 77% מהעובדים אמרו כי יש סיכוי גבוה יותר שהם ייקחו את העבודה אם החברה הציעה את האפשרות לעבוד מהבית, לפחות בחלק מהזמן.

כמובן שעבודה מהספה שלך (או המיטה) שלכם נשמעת נהדר בתיאוריה, אך כמו כל דבר אחר, חשוב להבין את היתרונות והחסרונות לפני שתתחילו להזמין ריהוט משרדי הביתה. למעשה, 81% מהעובדים בסקר מודים שיש חסרונות בעבודה מרחוק.
אם העובדים שלכם שוקלים עבודה מהבית, להלן כמה מהחסרונות והיתרונות שכדאי שתציגו בפניהם:

כאשר אתה הופך לעובד עצמאי עבור החברה, זה כולל הרבה יותר מאשר הפיתוי לעבוד בפיג'מה שלך. עבודה מהבית פירושה להסתמך על יכולות, כישורים ומוסר עבודה גבוה ביותר, מוטיבציה עצמית, משמעת חזקה מאוד, מיקוד וריכוז. גם יכולת ניהול זמן מיטבית הינה חיונית לעובדים עצמאיים מהבית.

העובדים שבוחרים לעבוד מהבית, יצטרכו להימנע מפיתויים כגון לצאת עם הילדים לשחק כשהם חוזרים מהבית הספר, לקפוץ לקניון, לעשות עבודות בית ולהיכנס לשיחות עומק עם בני הזוג, בזמן העבודה.

היתרונות הם בחסכון משמעותי של נסיעות לעבודה, הזמן המתבזבז בדרכים ובמיוחד בפקקים, והתשישות המצטברת בנסיעות היומימיות. לאנשים שמוותרים על רכב צמוד, החיסכון הוא גם בביטוחים ובשחיקת הרכב.

יתרונות נוספים בם בפחות הסחות דעת מצד קולגות קולניים במשרד וניהול מאקרו של מנהלים לא פשוטים.

טיפים לעבודה מהבית

אין לזלזל בזמן "פנים מול פנים" עם המנהל וצוות המשרד. פעילויות גיבוש, שיחות משוב, הדרכות, אירועים וכד'. על העובדים מהבית לא לאבד את הקשר עם המשרד ולהמשיך להרגיש שהם חלק מהחברה גם כאשר הם עובדים מרחוק.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה