ספר הניהול היחיד שתצטרכו

ספר הניהול היחיד שתצטרכו

ספר הניהול החדש "The Only Business Book You'll Ever Need", מאת הסופרת ג'ולי גסט, יצא לאור

שיתוף
ספר ניהול
ספר ניהול - ג'ולי גסט

The Only Business Book You'll Ever Need מאת ג'ולי גסט (יזמת ויועצת עסקית המלווה ארגונים מובילים בשוק האמריקאי) הוא אסופה של אסטרטגיות הניהול של מנהיגים מובילים מעולם העסקים, עם דגש על 5 הסודות להצלחה בעסקים – בכל תחום, בכל מדינה ובכל עת.

גסט: "שוק הספרים מוצף בספרים המציעים שיטות שיווק וניהול, החל מהמודלים הקלאסיים של ניהול ועד לאסטרטגיות החדשות ביותר בענף התקשורת הסלולארית. כיצד אמור האדם העומד מול ההיצע העצום הזה לדעת – מה אמת עובד ומה יעבוד במקרה שלו?"

בכדי לענות על השאלה הזו חיברה גסט את הספר החדש The Only Business Book You'll Ever Need. בספר מציעה גסט לקוראיה להתעלם מכל ספרי הניהול (הרבים למדי) שמצויים על המדפים בקטגוריית ניהול ולהתמקד בספר הבודד הזה המציע פתרון אולטימטיבי המבוסס על 5 הפרמטרים החשובים ביותר לעסק. אלו חמשת הסודות שימשכו לעסק לקוחות, לא משנה באיזה סקטור או באילו תנאי שוק מדובר.

גסט: "כאשר מדובר על מכירות, יש למנהלים נטיה ללכת בעקבות ההמון, קרי לעשות מה שכולם מסביב עושים. זה בעיקר רעיון רע ליזמים קטנים אשר רק חודרים לשוק רווי התחרות. מנהלים מנסים להתמודד עם התחרות בדרך שנראית להם המובנת ביותר או הדרך היחידה שהם מכירים – שהיא דרך המחיר, אבל זו הנחת יסוד שגויה. הדרך לקדם עסק, לקדם מוצר, להגיע לקהל היעד ולכבוש את השוק הוא לאו דווקא כסף. יש דרכים יצירתיות, חכמות ונכונות יותר להגיע להשיג את המטרה לטווח הארוך. הדרך הזו כוללת את 5 הסודות לניהול ומכירות, אלו 5 הסודות המוצגים בספר."

כאשר נשאלה עבור מי מיועד הספר השיבה גסט כי היא ייעדה אותו ליזמים צעירים ועצמאים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם העסקים התחרותי. הספר, לטענתה, נועד להוות מפת דרכים לאנשים העושים את צעדיהם הראשונים ושואפים להגיע לתוצאות כמה שיותר אפקטיביות וכמה שיותר מהר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה