ככה זה כנשים הן בעלות הבית

ככה זה כנשים הן בעלות הבית

האם בעלות עסקים אופטימיות לגבי ההצלחה שלהן? במה הן עומדות להשקיע השנה? על מה הן מוכנות לוותר? סקר חדש חושף מגמות בקרב בעלות העסקים במשק

שיתוף
נשים בעלות עסק

נשים בעלות עסק

אז מה באמת חושבות בעלות הבית? מחקר חדש שאותו הובילה ההתאחדות לבעלות עסקים בארה"ב – Association of Women Business Owners – מראה שבשנה האחרונה נשים בעלות עסק פיתחו ביטחון משמעותי ביחס לסיכויי ההצלחה שלהן. על פי הסקר עולה כי השנה (2014) – 9 מכל 10 בעלות עסק (כ-89%) מרגישות אופטימיות מסוימת או אופטימיות גמורה לגבי מצב הכלכלה בכלל ולגבי הסיכוי שלהן להצליח בעסקים בפרט. בשנה שעברה (2013), כאשר נערך מחקר באותה מתכונת, שיעור בעלות העסקים שהיו אופטימיות היה נמוך ב-12%.

מהן הסוגיות העיקריות שמטרידות את בעלות העסקים?

על פי המחקר, שתוצאותיו פורסמו באתר Women Business עולה כי נשים לא רק "מרגישות" שיהיה טוב, אלא הן מתכננות לפעול בכיוונים ספציפיים כדי להבטיח את הצלחת העסקים שלהן. כאשר משתתפות הסקר נשאלו מהם תחומי המקרו החשובים ביותר שאיתם הן התמודדו ומתמודדות ב-2014, שני נושאים עיקריים עלו:

1. 606 בעלות עסקים, המהוות 90% מהמשתתפות במחקר (כולן בעלות עסקים מארה"ב) טענו שמצב הכלכלה העולמית מדאיג אותן ושהן מודעות להשפעות ולהשלכות של הכלכלה העולמית על העסקים שלהן כחלק מהתמונה הגדולה.

2. 80% מבעלות העסקים ציינו את סוגיית המסים כבעיה שמטרידה אותן ושלה השלכות משמעותיות על עתיד העסקים שלהן.

כאשר נשאלו מהן הסוגיות שמטרידות אותן במיקרו-ניהול, מרבית המשתתפות בסקר ציינו את הנושאים הבאים כמה שמעסיק אותן, שיהיו בראש מעייניהן במהלך המחצית השנייה של 2014:

90% הגדלת מעגל הלקוחות.

84% הבטחת מאזן כספי חיובי.

81% שימור לקוחות קיימים.

81% בקרה על הוצאות החברה.


יום עיון בנושא נשים פורצות קדימה יערך ב- 28.7.14. לחצו כאן לפרטים 


 כיצד מתכננות בעלות העסקים להשקיע במהלך החודשים הקרובים כדי להבטיח את הצלחת העסק?

במחצית השנייה של 2014 בעלות העסקים עומדות להשקיע בעיקר בתחומים הבאים:

78% בשיווק.

68% בשירות לקוחות.

54% בפיתוח מוצר ואיכות המוצר.

41% בגיוס הון אנושי.

ההשקעה המאסיבית ביותר של משאבים במחצית השנייה של 2014 תוקצה כאמור לנושא השיווק אך לא סתם "שיווק" באופן כללי. מרבית בעלות העסקים שציינו את סוגיית השיווק כהשקעה מרכזית בחודשים הקרובים מתייחסות לשיווק דיגיטלי. שיווק בכלים דיגיטליים חדשניים, פנייה לערוצים דיגיטליים, שימוש ברשתות חברתיות ופנייה לערוץ המובייל הם עיקר ההשקעה. כפועל יוצא מכך, בעלות העסקים יגדילו את מאמצי השיווק תוך פנייה לערוצים חדשים או הרחבת ערוצים דיגיטליים קיימים כמו: קידום במנועי החיפוש, שדרוג אתר החברה, סחר אלקטרוני, קמפיינים בסלולאר וכיו"ב.

לשאלה מהם הערוצים הדיגיטליים החשובים ביותר עבורן, כבעלות עסקים, הרוב המכריע של המשתתפות ציין את נושא אתר הבית של החברה (88%).

79% מדיה חברתית.

70% אופטימיזציה לאתר (קידום במנועי החיפוש).

58% נוכחות בערוצי המובייל.

37% פעילות סחר אלקטרוני.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה