מינוי חדש: מנהלת תחום הגיוון התעסוקתי (Diversity & Inclusion) בסאנדיסק העולמית

מינוי חדש: מנהלת תחום הגיוון התעסוקתי (Diversity & Inclusion) בסאנדיסק העולמית

רק לאחרונה דיווחנו על מקצוע חדש בעולם משאבי האנוש, מנהל גיוון תעסוקתי, וכבר חברת סאנדיסק (SanDisk) מינתה מנהלת תחום הגיוון התעסוקתי (Diversity & Inclusion).

שיתוף
רונית רונן קרפול

רונית רונן קרפול

סמנכ"לית משאבי האנוש של סאנדיסק (SanDisk) ישראל ואירופה, רונית רונן – קרפול, מונתה לתפקיד מנהלת תחום הגיוון התעסוקתי (Diversity & Inclusion) בסאנדיסק העולמית ובמקביל למינוי הגלובלי, מונתה גם למשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל.

לתפקיד דירקטור / סמנכ"לית משאבי אנוש מונתה רונית רונן – קרפול בשנת 2013 (ההודעה על המינוי של רונית רונן – קרפול מ-2013), לפני כן ניהלה רונית את משאבי האנוש ביחידות הגלובליות השונות בחברה, בתחום העסקי ובתחום ההנדסה. לסאנדיסק הגיע רונית מחברת אמדוקס שם גם ניהלה צוות של מנהלי משאבי אנוש ותמכה ביחידות עסקיות גלובליות שונות.

רונית רונן – קרפול תקבל, במסגרת תפקידה החדש, תחום אחריות נוסף (לאחריותה הנוכחית על ניהול תחום משאבי האנוש בישראל ובמדינות אירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA)): ניהול והתוויית המדיניות הגלובלית של החברה (הפעילה ביותר מ-20 מדינות בעולם) בתחום הגיוון התעסוקתי וההכלה. ההודעה על המינוי יצאה ,במקרה, כ-10 ימים לאחר שהצגנו ממש כאן את המגמה העולמית בתחום: מקצוע חדש בעולם משאבי האנוש: מנהל גיוון תעסוקתי! (לקריאת המאמר לחץ על הקישור).

סאנדיסק, שנוסדה ב- 1988 ע"י הישראלי לשעבר, אלי הררי, ואשר "בלעה" את החברה הישראלית אם סיסטמס (ממציאת הדיסק און קי) ב- 2006, לאחר שבשנת 2005 רכשה גם את חברת MDRM הישראלית. סאנדיסק מוכרת בעיקר בתחום פתרונות זיכרון הפלאש. החברה מעסיקה כיום מעל ל-9000 עובדים ברחבי העולם, מעל 600 מהם בישראל.

"שורשיה של סאנדיסק טמונים בגיוון… היא נוסדה על ידי שלושה מהגרים, מישראל, הודו וסין. לאורך השנים הוכיחה החברה שעם כל השוני בתרבות וברקע, חיבור הכוחות ושיתוף הפעולה הוא שאיפשר לבנות את הפתרונות שנמצאים כיום בכמעט כל מוצר אלקטרוני", אומרת רונן – קרפול. "הבנו כבר מזמן שהגיוון והשונות וקבלתם, בשילוב על ראש פתוח כלפי רעיונות של אחרים, מביא לראייה נכונה יותר ולפתרונות טובים יותר".

לקריאת ראיון שערכנו עם רונית רונן – קרפול לפני כחצי שנה בעקבות זכייתה באות מגן המילואים במעמד שר הביטחון והרמטכ"ל – לחץ על הקישור בתחילת משפט זה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה