שיתוף

שרון הלפנבאום מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של רשת מלונות דן:

שרון הלפנבאום מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של רשת מלונות דן, ותחליף בתפקיד את חן מיכאלי שביקש לפרוש לגמלאות לאחר שכיהן במגוון רחב של תפקידים ברשת במשך 40 שנים.

להלפנבאום יש תואר ראשון בניהול מלונאות ותיירות ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.

היא מביאה איתה ניסיון עשיר בניהול בכיר בתחום המלונאות והתיירות במהלך שני העשורים האחרונים.

בתפקידה הקודם כיהנה הלפנבאום – בחמש השנים האחרונות – בתפקיד משנה לסמנכ"ל משאבי אנוש של רשת המלונות ישרוטל. לפני כן היא ניהלה את מחלקת ההדרכה והפיתוח הארגוני של הרשת.

עם פרסום ההודעה אמר שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן: "אני סמוך ובטוח שניסיונה המלונאי העשיר של שרון, בשילוב עם שנות עיסוקיה בעולמות משאבי האנוש יהוו תרומה חשובה במאמצינו לבסס את מקומנו בצמרת הענף".

סתיו אפשטיין מונתה לתפקיד People Business Partner בחברת הסטרט אפ  Overwolf:

סתיו אפשטיין, שמונתה לתפקיד People Business Partner בחברת הסטרט אפ Overwolf, החלה את דרכה המקצועית בתפקיד מנהלת משאבי אנוש בחברת Labos. בשבע השנים האחרונות היא כיהנה בתפקיד HR Director בחברת סייברביט.

במסגרת תפקידה בסייברביט ליוותה אפשטיין מנהלים ועובדים, עסקה בפיתוח ארגוני, ניהול טאלנטים, ולקחה חלק בהתפתחות החברה לאורך השנים.

רינת מואטי מונתה לתפקיד מנהלת מערך הגיוס של חברת הסטרט אפ Overwolf:

רינת מואטי, שמונתה לאחרונה לתפקיד מנהלת מערך הגיוס של חברת הסטרט אפ Overwolf, תנהל את מערך הגיוס כמנהלת Talent Acquisition Team.

בתפקידה הקודם כיהנה מואטי בתפקיד מנהלת גיוס גלובלית ב-Justt.

מואטי החלה את דרכה בתפקיד מגייסת בחברת ההשמה אדם מילא ולאחר מכן כיהנה בתפקידי ניהול גיוס רבים במגוון חברות הייטק, בהן דל ו- AGT International.

שקד לב מונתה לתפקיד מנהלת תחום חווית העובד בחברת הסטרט אפ Overwolf:

שקד לב, שמונתה לאחרונה לתפקיד מנהלת תחום חווית העובד בחברת הסטרט אפ Overwolf, החלה את דרכה בתחום ניהול משאבי אנוש בתפקיד מנהלת קשרי קהילה בעמותת 'רוח דרומית', המסייעת למתמודדים עם מחלת הסרטן.

את דרכה בניהול משאבי אנוש בתחום ההייטק היא החלה בחברת Zoomd, בתפקיד מנהלת משרד ורווחה. ב-Zoomd היתה לב אחראית על תחום חוויית העובד ועל ניהול המשרד השוטף.

היא הצטרפה לאברוולף כדי לנהל את תחום חווית העובד לאורך כל המסע שלו כעובד בחברה.

חברת הסטרטאפ הבינלאומי Overwolf עוסקת בתחום הגיימינג. החברה פיתחה פלטפורמות ליצירה, הפצה ומוניטיזציה של מודים, שרתים פרטיים ואפליקציות למשחקי מחשב.

עם ההודעה על המינויים אלה דנה ברזילי, Chief People Officer: "תחום האנשים הינו המשמעותיים ביותר בחברה ועל כן היה חשוב לנו לצרף טאלנטיות ושחקניות נשמה כמו סתיו, שקד ורינת.

"ההצטרפות שלהן לחברה מעידה על חשיבות הנושא עבור אוברוולף ואני בטוחה שיחדיו נצליח לקדם את צמיחת החברה וההשקעה באנשים שלנו שהם הדברים החשובים ביותר".

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה