שיתוף

מיה גולדין מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש ברשת קרפור ישראל:

לארח שהושקה, רשת קרפור ישראל הודיעה על מינויי בכירים. מיה גולדין מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש ברשת.

במסגרת תפקידה תהיה גולדין ממונה על משאבי האנוש לרבות התגמול בחברה. כמו כן היא תנהל את תחום גיוס העובדים ורווחת העובדים ותוביל תוכניות פיתוח והכשרת עובדים ומנהלים, תוך התמודדות עם אתגרי שוק העבודה בימים אלו ובענף הקמעונאות בפרט.

גולדין מגיעה לתפקידה ברשת קרפור ישראל עם ניסיון עשיר של יותר מעשור בניהול אגפי משאבי אנוש, ליווי ארגונים בתהליכים של צמיחה מואצת והובלת תהליכים חוצי ארגון לשיפור והתייעלות, בין השאר בתחומי ההדרכה והגיוס ובהתנהלות מול וועדי עובדים והסכמים קיבוציים מורכבים.

במהלך שנות עבודה בתחום משאבי אנוש כיהנה גולדין במגוון תפקידים בהם בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת מקס סטוק, בתפקיד מנהלת אגף משאבי אנוש בחברת יינות ביתן מגה ובתפקידי ניהול רבים בחברת סלקום.

גולדין היא בוגרת תואר ראשון בהצטיינות במדעי ההתנהגות מטעם המרכז האקדמי רופין.

 אלה אמויאל מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש בסורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, מקבוצת כללית

 אלה אמויאל מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש בבית החולים, סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי, מקבוצת כללית.

אמויאל, תושבת באר שבע, היא בעלת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון. כמו כן, היא בוגרת תכנית העתודה הניהולית הבכירה של כללית.

אלה אמויאל החלה את דרכה בשירותי בריאות כללית לפני כ-23 שנים בתפקיד מנהלת אדמיניסטרטיבית של מרפאת מצדה, אחת המרפאות הגדולות בעיר באר שבע. במסגרת זו היא ביצעה תפקידי ניהול שונים בכללית מחוז דרום.

לפני כשש שנים הצטרפה אמויאל למרכז הרפואי סורוקה. במהלך שש שנים אלו היא כיהנה בתפקיד סגנית המשנה למנהל המרכז הרפואי, והובילה תהליכים רבים בתחום השירות, החדשנות וחווית העובד והמטופל.

אמויאל מביאה איתה ניסיון ניהולי רב, הכולל היכרות מצוינת של העשייה ושל העובדים בסורוקה.

מחלקת משאבי אנוש בסורוקה עוסקת בטיפול בעובד, משלב המועמדות לעבודה בבית החולים ועד לפרישה לפנסיה, וכן בנושאי מדיניות ובקרה בתחום משאבי אנוש בבית החולים.

המחלקה מטפלת ביותר מ-5,000 לקוחות פנים ארגוניים בהם, עובדי בית החולים, בני שירות לאומי ומתנדבים, עובדי חוץ, גימלאים ועוד.

עם פרסום ההודעה על מנויה מסרה אלה אמויאל, כי "כמי שאמונה על המשאב היקר ביותר בבית החולים – העובדים, אמשיך לפעול לשיפור מתמיד של מיומנויות ההון האנושי ולגיוס אנשי מקצוע הטובים ביותר בתחומם.

"אמשיך לפעול יחד עם הנהלת בית החולים לשמירה על שביעות הרצון הגבוהה של העובדים והגברת ההזדהות הארגונית עם יעדי בית החולים וכללית.

המתנדבים וגימלאי בית החולים הם חלק בלתי נפרד מהמשאב האנושי ואמשיך לטפח ולחזק את הקשר איתם".

 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה