מחקר חדש: המעסיקים מדווחים על שינוי בציפיות העובדים

מחקר חדש: המעסיקים מדווחים על שינוי בציפיות העובדים

כמעט כל המעסיקים (97%) מסכימים כי הציפיות של העובדים באשר להטבות במקום העבודה שלהם משתנות, על פי Aon

שיתוף
הטבות משתנות

הטבות משתנות

מחקר חדש של Aon בנושא הטבות ומגמות לשנת 2019 בבריטניה מצא, כי המעסיקים מאמינים שסדרי העדיפויות העליונים של העובדים כיום הם: שעות עבודה גמישות, עבודה זריזה, בריאות הנפש, גיוון והכללה, והטבות חופשת לידה.

ציפיות העובדים משתנות בצורה ניכרת סביב עבודה גמישה, כאשר 98% מהנשאלים במחקר אמרו כי העובדים מצפים לשעות עבודה גמישות יותר, ואילו 89% אמרו כי הם מצפים לעבודה אג'ילית (זריזה) ועבודה מהבית.

79% מהמעסיקים ציטטו ציפיות של עובדים לגבי מודעות טובה יותר לבריאות הנפש, 65% אמרו שהם ישמחו לגישות טובות יותר לגיוון והכללה, ו -63% מהם לשיפור מדיניות חופשת הלידה / אבהות. 54% מעוניינים בגישה לחינוך פיננסי.

60% מהמעסיקים אמרו כי העסקים שלהם כבר משתנים או צפויים להשתנות בחמש השנים הקרובות, כלומר, הם מתחרים כיום על כישרונות בתוך מגזרי שוק שונים, שגם הם משנים את הדמוגרפיה של הארגון. למרות הכרה זו, מחצית (50%) מהמשיבים אמרו כי ההטבות הנוכחיות שלהם לא עונות על הצרכים של כל הדורות, ואילו 89% אמרו שהם יצטרכו לשנות את היתרונות שהם מציעים לעובדים כדי לענות על הצרכים של הדורות הבאים.

ריצ'רד מורגן, יועץ אסטרטגי ב- Aon, אמר על פי הפרסומים, כי ארגונים מכירים בכך שתוכניות ההטבות השוטפות שלהם אינן משקפות את השינויים בכוח העבודה: "התוצאות מהסקר השנה מראות בבירור כי מרבית המשיבים עברו שינוי יסודי או מצפים לשינוי בעתיד הקרוב … זה משפיע על מודל כוח העבודה של הארגון ויש לו השלכות על תפקידי העובד, סוגי האנשים הממלאים תפקידים אלו, כמו גם הארגונים אשר מתחרים על כישרון. מעסיקים מכירים בכך שתוכניות ההטבות הנוכחיות שלהם לא נקבעו כדי לענות על הצרכים של העובדים הנוכחיים והעתידיים".

מורגן הדגיש כי יש הבדלים דוריים על סוג ההטבות שעובדים רוצים לקבל. "כשמדובר בדמוגרפיה של עובדים יש שינויים אם כי הגיל אינו סביר כמגדיר אנשים – ישנם גורמים חיצוניים שונים וממשיכים להשתנות, כך שהנושאים עימם דור אחד מתמודד הם לעתים קרובות שונים לגמרי מאלו של הדורות שלפני ואחרי", הוא אומר.
לדוגמא: בייבי בומרס נהנו במידה רבה מפנסיה של משכורות סופיות, והן צפויות להיות הרבה יותר טובות בפרישה .בעלות על בית הוא הרבה פחות נפוץ בקרב בני 25-25, במיוחד בלונדון, בעוד ש"דור הסנדוויץ'" כולל לרוב אנשים שיש להם אחריות ואכפתיות עבור ילדיהם והוריהם."

מורגן הוסיף: "הדרך בה המעסיקים יגיבו לשינויים אלה יגדירו עד כמה הם יוכלו ליישם את תוכניות העבודה העתידיות שלהם".

סקר ההטבות והמגמות של Aon, כיום זו השנה התשיעית, נוצר מתשובותיהם של יותר מ -200 מעסיקים מכל הגדלים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה