שיתוף

מורן ניניו מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש של סאני תקשורת יבואנית סמסונג:

חברת סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של מוצרי המובייל של סמסונג בישראל הודיעה כי מינתה את מורן ניניו לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש של החברה.

לניניו תואר ראשון במדעי ההתנהגות ומשאבי אנוש מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מהמרכז האקדמי פרס. ניניו החלה את דרכה בסאני תקשורת בתפקידי מנהלת משאבי אנוש לפני כחמש שנים.

במהלך עבודתה בחברה היא פיתחה, עיצבה והטמיעה השקפה ייחודית בתחום משאבי האנוש, בהתאמה לשינויים בשוק העבודה והתחרות על עובדים.

לפני תפקידיה בסאני תקשורת, שימשה ניניו בתפקיד מנהלת משאבי אנוש של רשת אירוקה. היא החלה את דרכה בתחום משאבי אנוש בקבוצת פוקס בתפקיד מנהלת גיוס.

עם פרסום ההודעה על המינוי אמרה ניניו כי היא גאה להצטרף לשורת ההנהלה של סאני תקשורת. לדבריה סאני מהווה מופת בקידום ודאגה לרווחת העובד.

עוד אמרה ניניו, כי "אני גאה גם להיות הוכחה לנשים נוספות, בארגון ומחוצה לו, שהשמיים הם הגבול ואפשר להגיע הכי גבוה בשדרה הניהולית ובחברות המובילות במשק".   

סאני תקשורת מקבוצת לפידות קפיטל, היא היבואנית הרשמית של מוצרי סמסונג מובייל בישראל זה 24 שנים.

סאני תקשורת מפעילה כיום ומנהלת כ-30 חנויות קונספט ייחודיות ומעבדות שירות מוסמכות.

החנויות בנויות ומעוצבות על פי הסטנדרטים המחמירים של סמסונג העולמית וממוקמות בקניונים ובמרכזים המסחריים המובילים בארץ.

איל צוקרמן מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת GrowthSpace:

איל צוקרמן מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת GrowthSpace.

לצוקרמן, שתוביל מעתה את תחום משאבי האנוש  בחברה, יש 20 שנות ניסיון בתחום ניהול משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בחברות הייטק.

בתפקידיה הקודמים כיהנה צוקרמן בתפקידים בכירים בתחום משאבי האנוש והפיתוח הארגוני בחברות הייטק וסטארט אפ מצליחות וגלובליות.

בין החברות שבהן היא עסקה בתחום משאבי אנוש ניתן למנות את החברות  Orca.ai, Viber, Qualitest ואחרות.

לצוקרמן תואר MBA במנהל עסקים וניהול משאבי אנוש, ותואר שני בלימודי עבודה (משאבי אנוש) מאוניברסיטת תל אביב.

במסגרת תפקידה ב-GrowthSpace תתמקד צוקרמן בפיתוח והרחבת כוח האדם החברה, בתהליכים ארגוניים ובפיתוח עובדי החברה, הצוותים והמחלקות.

עם פרסום הידיעה על המינוי אמר עומר גלס, מנכ"ל ומייסד שותף של GrowthSpace, כי ההתמחות של צוקרמן  בפיתוח תשתיות משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בחברות בצמיחה מואצת, יתמכו בהתפתחות של GrowthSpace מסטארטאפ לחברה מובילה בתחומה.

חברת GrowthSpace, שמעסיקה כ-100 עובדים, פיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית בתחום פיתוח עובדים. בשנתיים האחרונות רשמה החברה צמיחה מואצת על רקע הביקושים הגדלים לפיתוח עובדים בארגונים.

בשנת 2022 גייסה החברה 25 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם Zeev Ventures, קרן ורטקס ומיקרוסופט. היקף ההשקעות בחברה עד כה מסתכם בכ-44 מיליון דולר.

הפלטפורמה של GrowthSpace נועדה לאפשר לחברות לפתח את העובדים שלהן באופן ממוקד ומבוסס נתונים. לדברי החברה, הפלטפורמה היא מודולרית, ותומכת בכל מספר של תוכניות הכשרה שלקוחות החברה מעוניינים בהן.

 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה